VRATENIE KREDITU PRI PRENOSE CISLA Z TELEKOMU DO INEHO OPERATORA

Otázka

  • 0

Dobry den,

 

chcel by som sa prosim Vas spytat, prenasam si cislo y Telekomu do ineho operatora, mam tam teraz kredit 93174 EUR, akou formou vyplacate tento kredit spat zakaznikovi, kedze ma pracovnicka operatora kam si cislo prenasam informovala, ze od noveho roku na prenesenie cisla uz nemusim mat kredit na mojej karte Easy 8 EUR ci kolko to muselo byt predtym.

 

Za odpoved dakujem,

 

Andrej

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0

Ako si nazbieral taky velky kredit? Si si odkladal ako do sporitelne? :smileywink:

Myslim, ze ti kredit vratit mozu, ale len ten co si si skutocne dobil, bonusovy nie. Zisti si ale vsetky podmienky pred prenosom, az o ten kredit pri prenose neprides. Potom by si sa uz asi stazovat nemohol.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

o vratenie kreditu musis poziadat v Telekome. Bud na predajni, linke alebo e-mailom. Vratia ti iba realne dobity kredit, bonusovy nevracaju. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Podľa mňa tam chýba za deviatkou desatinná čiarka.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dakujem za odpovede, ktore mi avsak pomohli len polovicne, preto tu pisem celu odpoved na tuto zalezitost, aby aj ostatni vedeli ako postupovat:

Pri navsteve T Centra mi pracovnicak povedala ze vratenie kreditu pri prenose cisla je mozne ale iba na ZAKLADE PISOMNEJ ZIADOSTI. Pisomnu ziadost podava klient a podava ju priamo spolocnosti Telekom a to sposobom:

 

mailom, faxom alebo osobne s vytlacenou ziadstou priamo na predajni

 

Ziadost, podla vyjadrenia pracovnicky, musi obsahovat udaje:

 

-meno

-priezvisko

-adresa trvaleho bydliska

-datum narodenia

-cislo karty (tym sa mysli cislo karty SIM, ktore je vyrazene na jednej strane SIM karty)

-sucasny telefonny kontakt (aby ta mohli kontaktovat o prevode)

-vyska prenasaneho kreditu

-sposob vratenia (hovorila mi viacero sposobov, ale zapametal som si len na bankovy ucet, kedze tento je v mojom pripade relevantny ), tento udaj som im podrobne rozpisal, cize cislo uctu, kod banky, nazov banky, cislo uctu v tvare IBAN a SWIFT/BIC kod, aby sa nemali na co vyhovarat ze im tam nieco chybalo

 

ja so tam dal este dalsie udaje ak by im to nahodou chybalo a to typ sluzby (v mojom pripade Easy Free) a telefonne cislo na karte Easy

 

A este taka PODSTATNA RADA, ti co pojdu so ziadostou na predajnu, vytlacte si ju 2 KRAT a jednu ziadost si dajte podpisat pracovnikom Telekomu, ide o to aby ste mali dokaz o tom ze ste tu ziadost ozaj podali, lebo v mojom pridade jej "zrazu" nesiel system a nemohla mi ziadost zaevidovat, tak aspon mam potvrdenie a to si tam este zajtra idem zavolat resp ich kontaktovat mailom ci moja ziadost bola ozaj zaevidovana a s akym datumom.

 

Takze mili Telekomaci, odporucam Vam do buducna odpoved na moju otazku takehoto typu aby som do Telekomu nemusel chodit ako na klavir.

 

Andrej

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar