Presmerovanie hovorov - bezplatné, alebo s poplatkom

Otázka

  • 0

Mam hlasovú službu - pevnú linku typu VoBB (cez DSL linku).

Nastavenie okamžitého presmerovania prichodzich hovorov podla navodu https://www.telekom.sk/wiki/volania/presmerovania-hovorov nefunguje. Návod tiež hovorí o tom, že aktivácia alebo deaktivácia služby presmerovanie volaní je bezplatná

Nastavene tohto presmerovania cez portál Môj Telekom zas  informuje o mesačnom poplatku 0€, ale aktivačnom poplatku 7.97€ !!!

Tak je služba bezplatná, alebo nie je ?

Ako teda nastavit okamžité presmerovanie príchodzích volaní na VoBB linke, keď * 21 * xxxxxxxxx # nefunguje ?

Ďakujem za objasnenie.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Dobrý deň,

presmerovanie si nastavujete na portáli Môj Telekom, cez voľbu Ostatné > Nastavenia pevnej linky.

Služba je bezplatná, nie je potrebné nič aktivovať, len nastaviť si cez vyššie uvedenú voľbu. 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Dobrý deň,

presmerovanie si nastavujete na portáli Môj Telekom, cez voľbu Ostatné > Nastavenia pevnej linky.

Služba je bezplatná, nie je potrebné nič aktivovať, len nastaviť si cez vyššie uvedenú voľbu. 

 

Ešte keby to aj fungovalo...

Vznikla neočakávaná technická chyba. Kontaktujte 0800 123 456.

Volania, ktoré nemôžete prijať, presmerujte na váš mobil, do vašej odkazovej schránky alebo na inú pevnú linku.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Ďakujem, nahlásim ďalej nech to opravia. Skúste ešte keď tak zavolať na technickú podporu ak nefungujú tie kódy*21*, možno by vedeli poradiť. 

 

Editoval/-a Mirko

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt


sidebar
  • Podobný obsah

    • Od marcelo32
      Je mozne pri vyuzivani sluzby pevna linka na optike pouzit VoIP telefon tak, ze bude zapojeny do ONT na specificky LAN port podobne ako napr STB s poskytnutim prihlasovacich udajov na SIP podobne ako PPPoE?
    • Od adam_k
      Dobrý deň, už pred niekoľkými rokmi nám prestala fungovať služba CLIP. Technik nám povedal že vraj búrka poškodila zariadenie (niekde vo vedľajšej  obci) a vymenili toto zariadenie za novšie "modernejšie" zariadenie. Modernejšie zjavne znamená z roku kedy neexistovalo CLIP. Chcel by som sa teda opýtať ako tento problém riešiť, pretože náš sused ma pevnu linku a nema vôbec žiadny problém s CLIP. Zariadenie máme Gigaset C300, ktoré podporuje CLIP. Je predsa nemysliteľné aby táto služba nefungovala a aby dvaja zákazníci dostali za rovnakú cenu iné služby.
    • Od Jan_KK_a
      Zdravím, chcem sa opýtať, do akého dátumu je potrebné urobiť zmenu na volacom programe  va pevnej linke, aby začal nový program platiťi od 1. dňa v nasledujúcom mesiaci ?  Vďaka, Jana
    • Od mazmed
      Zdravím,  nainštaloval som nový router  TP Link Archer  VR400 AC1200 a nefunguje pevná linka. DSL vstupný kábel mám rozdelený dodaným VDSL splittrom  na router a telefón.  V nastavení routra som nenašiel nič k potvrdeniu pevnej linky. Poradíte ? Ď.
    • Od paktoo
      Dobrý deň Váž. telekom.  Mám otázku skorej pre marketingové oddelenie . Chcel by som Vás poprosiť o informáciu, kedy plánujete dať do ponuky nové zariadenia ( ako napríklad TV ) ?  Pred nedávnom bola v ponuka SMART TV od samsungu s menšou uhlopriečkou. Teraz je v ponuke len strašne veľká Phillips TV . Na mojej adrese je spustená nová optika a budem vytvárať novú zmluvu a chcel by som nové zariadenie. Oplatí sa čakať alebo nebude tak skoro nič v ponuke ? Moc krát ďakujem kompetentným za odpoveď.
       
    • Od Lubica38Mega
      Dobrý deň. chcem sa pekne opýtať jednu vec. Prerábam domček po starých rodičoch, ktorí mali pripojenú pevnú linku telekomu zo strechy. Zo strechy vedie kábel k stĺpu. Tento kábel potrebujeme z dôvodu rekonštrukcie odstrániť. Môžete mi prosím poradiť, ako postupovať? Pevná linka je nečinná a kontrakt zrušený viac než 10 rokov. Vopred Vám ďakujem za radu a želám pohodový deň. S pozdravom, Ľubica