Voice over WiFi

Otázka

  • 0

Dobrý deň,

kvôli zlému signálu, sa snažím riešiť nejaké zlešenie, keďže som v zóne, v ktorej podľa mapy pokrytia nie je signál ani vonku:/ riešením by bolo VOWIFI, ale volal som na Apple support a tam ma odkázali na link https://support.apple.com/en-us/HT204040#europe kde je spomenuté, že technickú podporu robí operátor. Chcem sa spýtať, keďže napríklad Telekom v DE túto technológiu podporuje, či nie je možné to sprístupniť aj na SK.

Vyriešilo by to veľa problémov nie len mne.

Ďakujem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 1

Ahoj @johnny_frezzony

verím, že Ťa potešíme - máme potvrdené, že VOWIFI plánujeme zaviesť. O presnom termíne určite budeme informovať ;) 

príjemný deň

Lucka 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt


sidebar
  • Podobný obsah

    • Od tymkobro
      Zdravím. Pred nedávnom nám telekom poskytol skúšobné obdobie na balík XL VDSL (90/9). Prvý problém nastal so starým routrom keď nechcela ísť rýchlosť 90/9 ale bola také ako pred tým. V telekome nám povedali, že máme vyskúšať nový router ktorý nám dali. To sme spravili a internet čuduj sa svetu išiel tak ako mal. Tak sme rovno zobrali balík XL natrvalo a k nemu aj ten router (museli sme). Ale už dlhšiu dobu sa vyskytujú problémy typu, že pri hraní League of Legends alebo inej multiplayer hry kde je ping dosť dôležitý tak z ničoho nič začne skákať z 50ms na 200ms a podobne. Sú to občasné max 5 sekúnd trvajúce lagy ale aj to je dosť. Hrám na wifi ja viem nemal by som ale iná možnosť nieje. Na mobile sa mi stáva, že pri pozeraní videa wifi signál spadne na nulu a video sa pauzne. Stáva sa to hocikde v dome sem tam aj pri routry. Keď som mal router pred tým nikdy toto nerobil. .internetová rýchlosť bola síce nižšia ale ping stabilnejší. Na tieto skoky pomáha iba reštartovať router ale to ma nebaví 2x, 3x do dňa. Skúšal som meniť polohu routru a pod. tak isto som aj volal na podporu kde prve zistili chybu u nich keď ju opravili nič sa nezmenilo potom nezistili chybu u nich a už ma to ďalej nebaví tak skúšam šťastie tu. Predom ďakujem za normálne odpovede.
    • Od Martina_1
      Dobrý deň prajem,
       
      chcela by som sa Vás opýtať viazanosť mi končí cca v júli2021, potrebovala by som zrušiť zmluvu (o zmluvnej pokute viem), avšak mám u Vás stále zariadenie ktoré splácam, ako to funguje v prípade vypovedania zmluvy so zariadením.
       
      ďakujem 
    • Od manene
      Dobrý deň
      Chcem sa opýtať či je možné na telefónne číslo 0903657386 zakúpiť si telefón Samsung Galaxy S20 Cosmic Gray, ak áno v akej cene aká je akontácia a aké dlhé obdobie sa bude platiť pri paušály. 
      Ďakujem
      Kamil Pinček
       
    • Od jojovrtak1
      Ahoj
      na bazosi&pod kopa ľudí predáva nové zabalené mobily, čo dostali ku paušálu. Keď si ho kúpim nebude počas 2 rokov problém s reklamáciou, keďže je telf viazaný na službu a meno niekoho cudzieho? Konkurencia oranžová toto zamieta aj keď má človek bloček, no nieje manžel/manželka pôvodného majiteľa telf
    • Od martin06
      Ahojte.Mame Magio internet L 40 /5,ale ten router zakladny ma slaby dosah.Myslite,ze by pomohol ten premiovy?A kolko vlastne stoji?Dakujem
    • Od phjr
      Da sa nejako zistit ktore konkretne STB sa aktualne dodavaju pri novej objednavke Magio SAT? Nasiel som tuto ze je zoznam viacerych roznych modelov (https://www.telekom.sk/wiki/zariadenia/magioboxy-satelit) ale nieje mi celkom jasne podla akeho kluca sa zvoli ktory realne dostanem (radsej by som nejaky novsi model, nie nieco z minuleho tisicrocia)