Nedostatočná rýchlosť Internetu

Otázka

  • 0

Dobrý deň od v tedy ako nám bol nastavený optický internet s výhodou  Vyšší variant (L) služby za cenu nižšieho (M) na 3 mesiace Nemáme dostatočnú rýchlosť akú poskytujete. Internetový kábel je v poriadku a reštart routera nič nezmenil pri meraní rýchlosti rýchlosť bola : 27/27 Mb/s , rýchlosť by sme mali mať  250/25 Mb/s . V domácnosti máme internet aj od inej firmy , na routery nám nejde 4 port. Od 22:00 nám na mobilných  telefónoch nefujguje internet , taktiež sa nemôžeme dovolať technikovi. Vedeli by ste nám nejako opraviť tieto chyby? Ďakujem za odpoveď :)

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

8 odpovedí na túto otázku

  • 0

Pridal (editované)

no toto je fórum, kde prevažne klienti telekomu komunikujú a radia si navzájom, takže tu ti môžeme poradiť, ale my tvoj problém nevyriešime. 

meranie rýchlosti, by malo byť po kábli cez port 1, pretože ten je v plnej rýchlosti, ostatok je pomalší a pomalší zvyčajne. 

návod na to je https://www.telekom.sk/wiki/internet/pomala-rychlost

aj ako merať, podškrtávam meranie cez appku, nie cez prehliadač. tam je totiž aj obmedzenie prehliadača a aj spomalenie zo strany antivírusu. len pre príklad, ja mám giga, zvyčajne cez app 950 +- cez prehliadač tak 140.  pre predstavu aký je to rozdiel. 

sú tam aj tiež rýchlosti, ktoré sú poruchové, a kedy sa to hlási na podporu ako porucha .  tá je nonstop 0800 123 777 prípadne techgroup@telekom.sk

na linke keĎ voláš, normálne vytiahni ethernetový kábel z rootru. a zavolaj, ten automat ti to diagnostikuje, zistí, že nejde internet, nahlási poruchu a prepojí ťa na človeka. hej vieme, že ten automat je tam neporovnateˇˇlne viac na príťaž ako na osoh. 

Editoval/-a informovanost

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Meral som aj cez aplikáciu a nič sa nezmenilo rýchlosť bola taká isťá a z čísla 0800 123 777 ma prepoja na dalšie ale tam mi nikto nezdvíha 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Meral som aj cez aplikáciu a nič sa nezmenilo rýchlosť bola taká isťá a z čísla 0800 123 777 ma prepoja na dalšie ale tam mi nikto nezdvíha 

tak napíš na techgroup@telekom.sk ako som ti písal no môžeš napísať aj na https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tento isty problem pozorujem aj ja. V Dunajskej Luznej ste optiku spustili v auguste a uz mame problemy. Kazdy jeden vecer vypadky, spomalenie internetu. Niektore weby funguje, ine nenacita ani za svet, aplikacie v telefone atd... Platime najvyssi variant a toto som naozaj od novozalozenej optiky necakal. Toto je nonsens...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Ahoj, presiel si z nizsieho balika na vyssi? Alebo len po zriadeni sluzby si mal na 3 mesiace vyssi a tie uz ubehli? Ak si mal vyssi L tak po 3 mesiacoch mas mat M = 30/3. Rychlost by odpovedala (az na ten upload, ten akoby ostal na Lku..). Teda ak mas Mko a ubehli 3 mesiace, chyba v rychlosti nie je ziadna. Ak si zriadil sluzbu teraz, skus restart routra. Prihlas sa do interface routra a daj restart alebo ho odpoj zo siete tj. 230V, pockaj 30sekund a pripoj ho znova.

Editoval/-a Filipo21

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Tento isty problem pozorujem aj ja. V Dunajskej Luznej ste optiku spustili v auguste a uz mame problemy. Kazdy jeden vecer vypadky, spomalenie internetu. Niektore weby funguje, ine nenacita ani za svet, aplikacie v telefone atd... Platime najvyssi variant a toto som naozaj od novozalozenej optiky necakal. Toto je nonsens...

Telekom ma problemy s DNS. Vedia o tom a riesi sa to. Problem vyriesis ak si na zariadeniach nastavis manualne DNS na google alebo cloudflare (tj. 8.8.8.8 alebo 1.1.1.1).

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Nie internet bol tak ako je a 3 mesiace ešťe nevypršali Filipo21

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Nie internet bol tak ako je a 3 mesiace ešťe nevypršali Filipo21

Dodnes stale rovnaky stav?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od optikamno
      Dobrý deň, chcem sa opýtať kedy je v pláne už dať optický internet do dediny Michal na Ostrove v Trnavskom kraji. Nerozumiem že všetky okolité dediny majú optický internet ale tu stále nie je. Dokonca malá dedina Mierovo má optiku ale tu stále nič. Bol by som rád milý Telekom keby ste vedeli odpovedať.
    • Od Robertt78
      Dobrý deň, 
      Vedel by niekto poradiť, kde by som sa mohol dopátrať ku nejakému kontaktu (asi z Telecomu), kde by mi vedeli povedať termín už naplánovanovaného aj schváleného projektu dokončenia optickej sieťe v konkrétnej dedine (okolie Trnavy).
      U nás na OU, majú "územné rozhodnutie o umiestnení stavby", ale nevedia termín realizácie, pretože to rieši priamo Telecom. V rozhodnutí je síce kontakt na pani, ktorá ho vypracovávala, ale ani ona nevie termín realizácie (rozhodnutie má platnosť 3 roky). Na telefonickej zákaznickej linke telecomu taktiež nemajú takéto informácie Priamo na pobočke Telecomu tiež nevedia poradiť. Presnejší termín by som potreboval vedieť z dovodu mojej plánovanej rekonštrukcie parkoviska pred domom. Keďže trasa optiky prechádza cez budúce parkovisko, rád by som nejako zosúladil moje výkopové práce s tými plánovanými od Telecomu.
      Vie niekto poradiť, kam by sa dalo zavolať ohľadom bližšieho termínu?
       
      ďakujem.
      R.
    • Od trungeladam
      Dobrý deň , chcel by som sa spýtať že kedy bude optický internet vo Viničnom na ulici Lipová . Podľa zmluvy ktorú sme podpisovali bol naplánovaný na rok 2021 ale nič sa neudialo . Za skorú odpoveď ďakujem . 
    • Od Bushman255
      Dobrý deň, chcel by som sa opýtať ohľadom plánovaného pokrytia v mestskej časti Demänová, ktorá spadá pod mesto Liptovský Mikuláš. Rovnakú otázku som sa pýtal približne pol roka dozadu, tak by som rád počul, že sa niečo od vtedy zmenilo. V mojom prípade by šlo o adresu Odbojárska 100. Ďakujem za akékoľvek informácie.
    • Od warko2068
      Dobrý deň, už 4 deň počas sviatkov mi seká internet ale seká mi takým štýlom že skoro každých 5 minut mi spadne a nejde mi načítat či už youtube alebo instagram. Prosim vás viete mi stým pomoct ?
    • Od warko2068
      Dobry den už 4 den mi seka internet ked som PRO hráč. Hrávam velke turnaje a na pingu 300 sa to moc nedá hrat. Prosim vas viete **piip** niečo urobit ?