Nedostatočná rýchlosť Internetu

Otázka

  • 0

Dobrý deň od v tedy ako nám bol nastavený optický internet s výhodou  Vyšší variant (L) služby za cenu nižšieho (M) na 3 mesiace Nemáme dostatočnú rýchlosť akú poskytujete. Internetový kábel je v poriadku a reštart routera nič nezmenil pri meraní rýchlosti rýchlosť bola : 27/27 Mb/s , rýchlosť by sme mali mať  250/25 Mb/s . V domácnosti máme internet aj od inej firmy , na routery nám nejde 4 port. Od 22:00 nám na mobilných  telefónoch nefujguje internet , taktiež sa nemôžeme dovolať technikovi. Vedeli by ste nám nejako opraviť tieto chyby? Ďakujem za odpoveď :)

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

8 odpovedí na túto otázku

  • 0

Pridal (editované)

no toto je fórum, kde prevažne klienti telekomu komunikujú a radia si navzájom, takže tu ti môžeme poradiť, ale my tvoj problém nevyriešime. 

meranie rýchlosti, by malo byť po kábli cez port 1, pretože ten je v plnej rýchlosti, ostatok je pomalší a pomalší zvyčajne. 

návod na to je https://www.telekom.sk/wiki/internet/pomala-rychlost

aj ako merať, podškrtávam meranie cez appku, nie cez prehliadač. tam je totiž aj obmedzenie prehliadača a aj spomalenie zo strany antivírusu. len pre príklad, ja mám giga, zvyčajne cez app 950 +- cez prehliadač tak 140.  pre predstavu aký je to rozdiel. 

sú tam aj tiež rýchlosti, ktoré sú poruchové, a kedy sa to hlási na podporu ako porucha .  tá je nonstop 0800 123 777 prípadne techgroup@telekom.sk

na linke keĎ voláš, normálne vytiahni ethernetový kábel z rootru. a zavolaj, ten automat ti to diagnostikuje, zistí, že nejde internet, nahlási poruchu a prepojí ťa na človeka. hej vieme, že ten automat je tam neporovnateˇˇlne viac na príťaž ako na osoh. 

Editoval/-a informovanost

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Meral som aj cez aplikáciu a nič sa nezmenilo rýchlosť bola taká isťá a z čísla 0800 123 777 ma prepoja na dalšie ale tam mi nikto nezdvíha 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Meral som aj cez aplikáciu a nič sa nezmenilo rýchlosť bola taká isťá a z čísla 0800 123 777 ma prepoja na dalšie ale tam mi nikto nezdvíha 

tak napíš na techgroup@telekom.sk ako som ti písal no môžeš napísať aj na https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tento isty problem pozorujem aj ja. V Dunajskej Luznej ste optiku spustili v auguste a uz mame problemy. Kazdy jeden vecer vypadky, spomalenie internetu. Niektore weby funguje, ine nenacita ani za svet, aplikacie v telefone atd... Platime najvyssi variant a toto som naozaj od novozalozenej optiky necakal. Toto je nonsens...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Ahoj, presiel si z nizsieho balika na vyssi? Alebo len po zriadeni sluzby si mal na 3 mesiace vyssi a tie uz ubehli? Ak si mal vyssi L tak po 3 mesiacoch mas mat M = 30/3. Rychlost by odpovedala (az na ten upload, ten akoby ostal na Lku..). Teda ak mas Mko a ubehli 3 mesiace, chyba v rychlosti nie je ziadna. Ak si zriadil sluzbu teraz, skus restart routra. Prihlas sa do interface routra a daj restart alebo ho odpoj zo siete tj. 230V, pockaj 30sekund a pripoj ho znova.

Editoval/-a Filipo21

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Tento isty problem pozorujem aj ja. V Dunajskej Luznej ste optiku spustili v auguste a uz mame problemy. Kazdy jeden vecer vypadky, spomalenie internetu. Niektore weby funguje, ine nenacita ani za svet, aplikacie v telefone atd... Platime najvyssi variant a toto som naozaj od novozalozenej optiky necakal. Toto je nonsens...

Telekom ma problemy s DNS. Vedia o tom a riesi sa to. Problem vyriesis ak si na zariadeniach nastavis manualne DNS na google alebo cloudflare (tj. 8.8.8.8 alebo 1.1.1.1).

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Nie internet bol tak ako je a 3 mesiace ešťe nevypršali Filipo21

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Nie internet bol tak ako je a 3 mesiace ešťe nevypršali Filipo21

Dodnes stale rovnaky stav?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od franci012
      Dobrý deň prajem
      Tento rok na jar mala byť realizovaná výstavba optickej siete v obci Voderady no zatiaľ sa nedeje nič. Písal som aj na obecný úrad a oni mi odpísali že sa mám informovať u vás nakoľko oni vedia že mala byť realizovaná ale nevedia prečo sa nezačala výstavba.
      ďakujem pekne za odpoveď
    • Od Lucka
      Ahojte
      po mimoriadne úspešnom roku 2020 s viac ako 120-tisíc novými prípojkami pokračuje Telekom v nasadzovaní optiky do nových lokalít aj v roku 2021. Budovanie s novými lokalitami do desiatok tisíc nových domácností prebiehalo dokonca aj počas oboch veľkých vĺn pandémie.
      Za posledné týždne a mesiace sme priniesli optickú sieť napríklad do týchto lokalít: Bajany, Borčice, Čaňa, Dargov, Hrabovec nad Laborcom, Jablonec (okr. Pezinok), Jablonov (okr. Levoča), Kočovce, Kováčová, Nižný Kručov, Plešivec, Radvaň nad Laborcom, Somotor, Stupné, Telince, Teriakovce, Trsťany, Volica, Závadka (okr. Michalovce). Optika pribúda priebežne aj v ďalších lokalitách.
      Slovak Telekom dosiahol s pokrývaním vlastnou optickou sieťou hranicu 790-tisíc domácností na Slovensku a bude v jej výstavbe pokračovať aj v ďalších mesiacoch.
      Nájde sa tu niekto z týchto "najnovších" lokalít? Podeľte sa o svoje skúsenosti s internetom od Telekomu
      prajem príjemný deň
      Lucka 
    • Od Katarina60
      Dobry den,
      Mam problem pripojit stolny PC s Linuxom k Wifi.
      Pripojenie toho isteho PC kablom k rouru funguje.
      Pripojenie ineho PC (Windows) k routru funguje - aj kabel, aj wifi.
      Pripojenie mobilov cez Wifi tiez funguje.
      S pocitacom nie je problem > ak si vytvoriim hotspot na mobile (iny operator), pocitac s linuxom sa bez problemov pripoji.
      Nejake rady?
      K
    • Od Miroslav Burdych
      Dobrý deň,
      prosím o preverenie štádia projektu optického internetu v lokalte Bratislava, Devínska Nová Ves, Pieskovcová ulica.
      Pred rokom ste poskytli informáciu, že sa rieši projektová dokumentácia vo vlákne https://forum.telekom.sk/topic/21417/#comment-58096
      Aký je aktuálny stav? 
      kedy bude realizovaný vysokorýchlostný internet aj vtejto časti Devínskej Novej Vsi?  
       
      S pozdravom
      Miroslav Burdych
    • Od Mino150
      Dobrý deň,

      u nás pravdepodobne na celom sídlisku vybudovali optický internet a zaujímalo by ma odkedy sa bude dať naň pripojiť. A tiež by som chcel vedieť rýchlosť optiky, či to bude Magio internet L (RÝCHLOSŤ 250/25 Mb/s) alebo aj Magio internet XL (RÝCHLOSŤ 600/60 Mb/s). Ide o adresu Rajec, Jabloňová 194/2. Ďakujem za odpoveď.



    • Od Oliver2205
      Dobrý deň.
      Študujem na vysokej škole a vybral som si projekt WLAN útoky, a rád by som sa opýtal či môžem vykonávať penetračné testovanie v mojej sieti.
      Nerád by som sa potom dozvedel, že som bol odpojený kvôli nežiaducej trafike z danej sieti. Čo sa penetračného testovania týka, tak ide o deauthifikačné útoky "DoS" po crackovanie hesiel a odchytávanie trafiky.
      Ďakujem pekne za odpoveď.