Nedostatočná rýchlosť Internetu

Otázka

  • 0

Dobrý deň od v tedy ako nám bol nastavený optický internet s výhodou  Vyšší variant (L) služby za cenu nižšieho (M) na 3 mesiace Nemáme dostatočnú rýchlosť akú poskytujete. Internetový kábel je v poriadku a reštart routera nič nezmenil pri meraní rýchlosti rýchlosť bola : 27/27 Mb/s , rýchlosť by sme mali mať  250/25 Mb/s . V domácnosti máme internet aj od inej firmy , na routery nám nejde 4 port. Od 22:00 nám na mobilných  telefónoch nefujguje internet , taktiež sa nemôžeme dovolať technikovi. Vedeli by ste nám nejako opraviť tieto chyby? Ďakujem za odpoveď :)

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

8 odpovedí na túto otázku

  • 0

Pridal (editované)

no toto je fórum, kde prevažne klienti telekomu komunikujú a radia si navzájom, takže tu ti môžeme poradiť, ale my tvoj problém nevyriešime. 

meranie rýchlosti, by malo byť po kábli cez port 1, pretože ten je v plnej rýchlosti, ostatok je pomalší a pomalší zvyčajne. 

návod na to je https://www.telekom.sk/wiki/internet/pomala-rychlost

aj ako merať, podškrtávam meranie cez appku, nie cez prehliadač. tam je totiž aj obmedzenie prehliadača a aj spomalenie zo strany antivírusu. len pre príklad, ja mám giga, zvyčajne cez app 950 +- cez prehliadač tak 140.  pre predstavu aký je to rozdiel. 

sú tam aj tiež rýchlosti, ktoré sú poruchové, a kedy sa to hlási na podporu ako porucha .  tá je nonstop 0800 123 777 prípadne techgroup@telekom.sk

na linke keĎ voláš, normálne vytiahni ethernetový kábel z rootru. a zavolaj, ten automat ti to diagnostikuje, zistí, že nejde internet, nahlási poruchu a prepojí ťa na človeka. hej vieme, že ten automat je tam neporovnateˇˇlne viac na príťaž ako na osoh. 

Editoval/-a informovanost

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Meral som aj cez aplikáciu a nič sa nezmenilo rýchlosť bola taká isťá a z čísla 0800 123 777 ma prepoja na dalšie ale tam mi nikto nezdvíha 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Meral som aj cez aplikáciu a nič sa nezmenilo rýchlosť bola taká isťá a z čísla 0800 123 777 ma prepoja na dalšie ale tam mi nikto nezdvíha 

tak napíš na techgroup@telekom.sk ako som ti písal no môžeš napísať aj na https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tento isty problem pozorujem aj ja. V Dunajskej Luznej ste optiku spustili v auguste a uz mame problemy. Kazdy jeden vecer vypadky, spomalenie internetu. Niektore weby funguje, ine nenacita ani za svet, aplikacie v telefone atd... Platime najvyssi variant a toto som naozaj od novozalozenej optiky necakal. Toto je nonsens...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Ahoj, presiel si z nizsieho balika na vyssi? Alebo len po zriadeni sluzby si mal na 3 mesiace vyssi a tie uz ubehli? Ak si mal vyssi L tak po 3 mesiacoch mas mat M = 30/3. Rychlost by odpovedala (az na ten upload, ten akoby ostal na Lku..). Teda ak mas Mko a ubehli 3 mesiace, chyba v rychlosti nie je ziadna. Ak si zriadil sluzbu teraz, skus restart routra. Prihlas sa do interface routra a daj restart alebo ho odpoj zo siete tj. 230V, pockaj 30sekund a pripoj ho znova.

Editoval/-a Filipo21

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Tento isty problem pozorujem aj ja. V Dunajskej Luznej ste optiku spustili v auguste a uz mame problemy. Kazdy jeden vecer vypadky, spomalenie internetu. Niektore weby funguje, ine nenacita ani za svet, aplikacie v telefone atd... Platime najvyssi variant a toto som naozaj od novozalozenej optiky necakal. Toto je nonsens...

Telekom ma problemy s DNS. Vedia o tom a riesi sa to. Problem vyriesis ak si na zariadeniach nastavis manualne DNS na google alebo cloudflare (tj. 8.8.8.8 alebo 1.1.1.1).

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Nie internet bol tak ako je a 3 mesiace ešťe nevypršali Filipo21

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Nie internet bol tak ako je a 3 mesiace ešťe nevypršali Filipo21

Dodnes stale rovnaky stav?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od podracky.lukas
      Ahojte,
      mám optický internet OptikNET ŠTART (download 50 MB/s , upload 10 MB/s), pri meraní cez speedmeter mi namerá download max. 20 MB/s, priemer okolo 18 MB/s a upload v pohode okolo 9 MB/s. Meral som to cez wifi cez stolný PC alebo aj telefon. Môže to cez wifi znížiť max. rýchlosť sťahovania na polovicu? 
      wifi router mám svoj: TL-WR841N 300 Mbit/s  https://www.tp-link.com/cz/home-networking/wifi-router/tl-wr841n/
      wifi USB adaptér: TP-Link Archer T2UH (Bezdrátové připojení 600 (433+150) Mbit/s se standardem 802.11ac) https://www.tp-link.com/cz/home-networking/adapter/archer-t2uh/
      vo vlastnostiach ethernetu wifi USB adapteru mi ukazuje rýchlosť 150 MB/s  ==== Ak by som mal net rýchlosťou OptikNET IDEÁL (350/70), tak wifi adapter mi nepovolí vyššiu rychlosť sťahovania ako 150 MB/s ??? Ak by som chcel zmenit na 5 GHz aby som mal max rychlost 433 MB/s , tak rátam že asi by som musel mať router s podporou 5 GHz sieťou aby mi to povolilo väčšiu rýchlosť ?  Mám aj extender TP-Link TL-WA850RE, ktorý som umiestnil do spálne kde mám aj stolný počítač pre lepšie rozšírenie signálu lebo wifi router mám v obývačke čo je teda cez chodbu až ďalej miestnosť.
      Čo by ste mi poradili? Kúpiť router s podporou na 5 GHz sieť + zvýšiť rýchlosť internetu na Optik Ideál (350/70) ak chcem sťahovať väčšie dáta alebo pozerať filmy na netlfixe, Magio GO apod. ? 
      ďakujem za rady
    • Od denoo9
      Ahojte, čo to môže byť ak pri normalnom reštarte DSL-AC68U ASUS , sa mi zjavi volna wifi siet menom "Obývačka.l029" asi na 1 minutu, a jej IP adresa je 192.168.255.249
      a ked dam do browsera vlastne ma to prepoji na moj asus router, a vlastne to je moja WIFI, a ked skusim dat za tu minutu speedtest tak ping je ale 400 a velmi slaba rychlost, po minute to zmizne a už sa obnovi moja povodna zaheslovana wifina.
      čo to akože može byt? nikdy som nevytvaral taku wifi siet.
    • Od peto_6
      Dobrý deň, chcel by som sa opýtať, kedy bude dostupná optická sieť v Slovenskej Ľupči? Pretože myslím, že je to dosť veľká obec navyše vo veľkej blízkosti krajského mesta Banskej Bystrice na to, aby sa sem dal poriadny internet. Za odpoveď vopred ďakujem! 
    • Od aya4
      dobry den prosim vas chcela by som sa informovat uz nejaku chvilu je na mape planovaneho pokrytia partizanska ulica v sali... aj prace vyzeraju ze skoncili... viete mi prosim povedat kedy by mal byt opticky internet na tejto ulici spusteny? dakujem pekne za odpoved
    • Od Jan2225
      Dobrý deň,

      Chcel by som sa spýtať či sa plánuje optika v obci Slivník (okres Trebišov). Ďakujem