Magio TV zamrzne na niektorych programoch za 10 sek

Otázka

  • 0

Mam Arris Magio TV  box. Tento ma nejaky problem, ktory zacal od stredu Septembra. Dovtedy to fungovalo uplne vpohode a teraz to zacalo blbnut.

Tyka sa to len niektorych programov, ako napr. RTVS-1, RTVS-2 a Markiza SD zamrzne za 10 sekund, ked clovek prepne, zas ide 10 sekund atd.

Aj ked je obraz zaseknuty, tak UDP multicast stream na VLAN 2513 bezi dalej, cize nie je to problem na T-Com strane, ani u mna, ale jednoznacne je problem v Magio TV boxe.

Extremny je ten rozdiel pri tom, ze RTVS-1 v HD nejde vobec. Absolutne nic. Cierny obraz, nic. RTVS-2 v HD ide bez problemov a ani nikdy nezamrzne.

Ine programy ako FilmBox , NOVA HD a menej zname, sportove, vsetko funguje bez problemov. JOJ kanaly v SD tiez zamrzaju za 10 sek. Podobne ako Markizacke (doma, dajto etc).

A zaujimave je hlavne to, ze to doteraz fungovalo, az pred ca 2 tyzdnami to zacalo blbnut, cize niekedy v Septembri. Asi T-Com nieco zmenil? Mozno nejaky iny codec na tychto vybranych programoch, s ktorym Arris Box uz nedokaze zaobchadzat? Videl som ze ten Arris uz ani nie je nikde listnuty, mozno uz je zastaraly. Nenasiel som ani moznost ho nejako vyresetovat, aby si cez BOOTP a TFTP zas zobral image a nainstaloval sa odznova. Nic take som nenasiel. Ziadnu chybu ARRIS nehlasi. Ovladanie funguje, ako keby bolo vsetko v poriadku, aj ked je obraz zamrznuty. Cize clovek moze prepnut inde a zas naspaet a potom zas ide na 10 sek. Cele je to nejake divne.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Mam rovnaky problem, uz davnejsie, u mna to sposobuje to, ked v tom case nahravam kanal TLC. Vtedy blbnu SD aj HD stanice, ale len poniektore (napr STV1 OPTIK blbne, STV2 OPTIK ide, Markiza HD , JOJ HD ide, Spectrum Home blbne, ... skratka ziadna logika v tom nie je ). Akonahle zastavim nahravanie, vsetko je ok. Mam 4 boxy na optike. Je mozne ze je problem s kodekom, lebo ked nahravam iny SD alebo HD kanal, tak v zasade problem nie je. Blbne to ale vzdy iba pri nahravani a je uplne jedno, kolko boxov z tych 4 je zapnutych. TELEKOM support sa tvari, ze u nich je vsetko ok, problem mam ja, lebo pouzivam SWITCH na pripojenie 2 BOXov, vraj je problem v multicaste, ktory ale nemam zapnuty. Skratka vyjadrenie TELEKOMu u nas dobry, problem je vo Vasej lokalnej sieti. :(

P.S> Na kieho frasa mi telekom preda sluzbu 4 boxov, ked ju nevie dodat ? a to na optike kde mi ponuka 1 GB ? Cista hruza ...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

U mna to v zasade blbne asi rok, odkedy som v ramci predlzenia zmluvy presiel na ten sagemcom ONT, aj predtym som mal 4 boxy, problem byval len v tom, ak som vycerpal ten nezmyselny limit 2HD+2SD (co pri 4 boxoch a moznosti nahravania nie je vobec problem). Pritom ten datovy tok co generuju tie boxy nie je nejako zavratny, hlavne ked mam 600Mbit internet s moznostou ist na 1000Mbit.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od laminator
      Dobry den,
      obdrzal som od Vas sms, ze ste sa rozhodli zmenit programovu strukturu zaplatenych programov a jenostranne ste oznamili, ze od 1.2. mi jednoducho nebudete dalej poskytovat stanicu CBS Reality a  Paprika TV.
      Mate na taketo jednostranne oznamenia pravo (prosim o referenciu na bod zmluvy, ktory o tomto pojednava).  Mam pravo pri nespokojnisti s Vasim postupom odstupit od sluzby bez pokuty ? Ja sa predsa rozhodujem pri TV na zaklade TV ponuky a nie na zaklade Vasich internych planov...A Vy si to mozete jednostranne zmenit?
      Ak na to mate pravo, nemali by ste zakaznika o tejto skutocnosti informovat pri predaji so specialnym zdoraznenim, ze si s nim mozete robit co chcete ?
      Samozrejme, poradim sa aj so svojim pravnikom, lebo svet jednostranne vyhodnych zmluv je uz pevne verim za nami.
      Dakujem za odpoved
       
       
       
    • Od Janjen
      Dobrý večer,
      Moj Magio Go Benefit sme museli s Telekomom zrusit kvoli nedostupnosti satelitu, ale stale ho mam medzi aktualnymi produktami ako internet a pausal.
      Moja otazka znie, ci to ovplyvnuje moju fakturu? Alebo mam volat do telekomu a opytat sa na to?
      Dakujem vopred za odpoved.
    • Od bit
      na
      https://www.telekom.sk/wiki/televizia/nahravanie-vysielania
      sa píše , že nahrávanie sa dá nastaviť cez internet , ale obidva odkazy sa presmerujú na verziu GO 
    • Od Filip1758
      Dobrý deň prosím vás mám optiku z mesiac (Dunajská Lužná)ale islo to asi týždeň a po zmene routra od telekomu (lajicky z bieleho na čierny vysokorýchlostny)nastali problémy. Výpadky internetu a nasledne aj magio go vypadne ma problémy sa nahodit potom wifi ide aplikácia uz nie.. mám pocit ze som dostal nieco nove co sa doladuje? Zmena DNS servera z 0.0.0.0 na 8.8.8.8 pomohla na chvíľu... No od 12:00 internet vypadol nahodil sa ale Magio Go aplikácia nejde.


    • Od chrisler
      Je nejaký dôvod prečo si stále nemôžem aktivovať Magio TV/Internet na Rizlingovej v Trenčíne? bývam už 3 týždne v novom dome, bez internetu a TV napriek tomu, že všetky káble mám naťahané. V čom je problém? 
    • Od dusan2303
      Pozdravujem Vás a chcem sa Vás opýtať, či aj vy pozorujete, že nám pri boxe IPTV pribudla možnosť progresívneho full HD rozlíšenia 1080p oproti prekladanému 1080i, ktoré som mal do teraz. Neviem síce od kedy to máme na boxoch (ja som prišiel na to náhodou včera), ale aj ked navolím toto rozlíšenie 1080p, moj tv philips OLED 55"  mi píše po stlačení info tlačítka len rozlíšenie 1080i50Hz. Tak neviem, či sa to ešte nejako napraví, lebo pri sat. boxe mám info normálne 1080p60Hz. Samozrejme som tomu potešený, že bude možnosť podľa mňa lepšieho 1080p rozlíšenia na IPTV boxe.
      Ďakujem