Online Podpora

Otázka

  • 0

Mám tu problém s tou "online podporou" lebo som tam chcel ist nahlasit, ze mi Magio TV po 10 sek na niektorych programoch zasekne, hlavne RTVS-1 nejde, na rozdiel od RTVS-2 HD, ktory ide bez problemov. Tak som to tam preklikal a tuto to stoji.

Screenshot from 2020-09-28 15-08-10.png

Pozrel som sa, ze co to robi a vidim, ze ten bot sa snazi pripojit cez UDP na port 4944, cokolvek co je zapojene, asi hlada T-Com Router.

Screenshot from 2020-09-28 15-08-25.png

Ako ale vidime, ja T-Com krabicu nepouzivam, lebo ju nepotrebujem. Magio bezi na VLAN 2513 bez T-Com routera.

Nakoniec mi to napisalo:

Screenshot from 2020-09-28 15-13-48.png

Tam T-Com router ale nic nespravi s diagnostikou, lebo problem u Magio TV je iny. Ten program zamrzne aj napriek tomu, ze multicast UDP stream pokracuje, cize data idu, ale program sa v Magio TV Boxe (Arris) nezobrazuje, ale k tomu neskor. Podstata je, ze tento Online Podpora bot je totalne mimo a skusa veci, ktore mu nepomoze, lebo ten UDP stream ide, aj ked je obraz zaseknuty a to je maximum, na co by aj cez T-Com Router prisiel. Ergo pokial sa nedostaneme na Magio Box, tak z toho nic nebude.

Tu rutinu z Online podpora bota treba odstranit.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

0 odpovedí na túto otázku

Na túto otázku nie sú zatiaľ žiadne odpovede.

Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar