Koniec viazanosťi

Otázka

  • 0

Končí mi viazanosť onedlho. Chcem poslať email zo žiadosťou o skončení programu. Žiaľ nemôžem nájsť ma stránke žiaden email adresu. Len hlúpu virtuálnu asistentku. Moja email adresa je radoslavvokel@gmail.com, kde mi môžete poslať email z adresou. Telekom stránka je veľmi neprehľadná a zastaralá. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 1

Ahoj @woki, Ty už nechceš používať  telefónne číslo z tohto paušálu?  Zrušením paušálu sa zruší aj číslo.

Alebo iba nechceš ďalej pokračovať s novým paušálom ?

Ak chceš ponechať telefónne číslo, môžeš navštíviť predajňu Telekomu a požiadať o zmenu z fakturovaného programu na kartu s dobíjaním, alebo číslo preniesť k inému operátorovi.

https://www.telekom.sk/volania/predplatenka

odpoveď sa páči : 3 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobrý deň,

výpoveď zmluvy sa podáva písomne na adrese Slovak Telekom, a.s., Bajkalská 28, 81762 Bratislava.

Pre elektronickú komunikáciu, prosím použite kontaktný formulár https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Výpoveď sa žiaľ nedá podať elektronicky, len osobne na predajni Telekom, alebo ako píše @Mirko písomne, uplatňuje sa aj mesačná výpovedná lehota.

Tu je to popísané k pevným službám, ale to isté platí aj pre paušály: https://www.telekom.sk/casto-kladene-otazky/-/faq/ako-mozem-poziadat-o-zrusenie-zmluvy-pre-sluzby-pevnej-siete-Telekom

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Patrik10
      Ak zmením teraz paušál ako je v tej súťaži da sa ku nemu zobrať aj mobil? Ďakujem za skorú odpoveď. 
    • Od juraj_laco
      Dobrý deň, chcem sa opýtať na možnosť telefonovania medzi 3 členmi rodiny, minimálny počet bezplatných SMS a minimálna kapacita dátových údajov. Žiadne veľké prenosy dát, maximálne messenger a navigácia, žiaden web surfing, žiadne sťahovanie údajov z internetu. Ďakujem za návrh, ktorý by čo najviac vyhovoval mojej požiadavke s ohľadom na najnižšiu cenu.  
    • Od Kinderko16
      Mozem sa opytat kedy mam nárok na novy telefón dakujem pekne
    • Od stevka44
      Už dva krát som volal operátorovi o navýšenie paušálu a stále som nedostal oznámenie. Prečo?
    • Od Linda1967
      Dobrý deň. Mám paušál T32, celý mesiac ho využívam v Maďarsku. Chcela by som sa spýtať či pri: darovaných dátach a dátových balíčkoch - Nekonečné pripojenie, Denné dáta neobmedzené,Denné dáta 1 GB a Data 1 GB - či mám FUP  ( ak áno prosila  by som presne koĺko  GB) -  mám aktívny program EU nonstop
    • Od cselli1
      31.Okt.mi skončí vyazanosť u O2,ale by som chcel prenosiť moj tel.číslo na Telekom už 1.Nov.2020.
      Mám u Vás Magio internet,Magio TV a aj Manželkove tel.čislo. ďakujem.
      S pozdravom: Peter Borbely