Ako prejsť z Easy Pecka na Paušál bez záväzkov a koľko to stojí?

Otázka

  • 0

Chcel by som prejsť z Easy Pecka na Paušál bez záväzkov. Viem to urobiť aj cez net alebo aplikáciu keď mám podpísanú dohodu o elektronickej komunikácii?

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 1

Dobrý deň,

v zmysle Cenníka B mobilných služieb ST je poplatok 0,00€, podmienka: Poplatok (čiže tých 0,00€)sa účtuje účastníkovi, ktorý súhlasí so zasielaním elektronickej faktúry na jeho e-mailovú adresu alebo so zverejňovaním faktúry v elektronickej forme na portáli MôjTelekom a súčasne nepožaduje zasielanie odpisu faktúry
v papierovej forme.

Inak je poplatok 5,00€, to je v prípade keď by ste žiadali papierovú formu zasielania faktúry. 

Požiadať o prechod môžete prostredníctvom zákazníckej linky 0800 123 456, prípadne napísaním cez kontaktný formulár: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Patrik10
      Ak zmením teraz paušál ako je v tej súťaži da sa ku nemu zobrať aj mobil? Ďakujem za skorú odpoveď. 
    • Od juraj_laco
      Dobrý deň, chcem sa opýtať na možnosť telefonovania medzi 3 členmi rodiny, minimálny počet bezplatných SMS a minimálna kapacita dátových údajov. Žiadne veľké prenosy dát, maximálne messenger a navigácia, žiaden web surfing, žiadne sťahovanie údajov z internetu. Ďakujem za návrh, ktorý by čo najviac vyhovoval mojej požiadavke s ohľadom na najnižšiu cenu.  
    • Od Kinderko16
      Mozem sa opytat kedy mam nárok na novy telefón dakujem pekne
    • Od stevka44
      Už dva krát som volal operátorovi o navýšenie paušálu a stále som nedostal oznámenie. Prečo?
    • Od Linda1967
      Dobrý deň. Mám paušál T32, celý mesiac ho využívam v Maďarsku. Chcela by som sa spýtať či pri: darovaných dátach a dátových balíčkoch - Nekonečné pripojenie, Denné dáta neobmedzené,Denné dáta 1 GB a Data 1 GB - či mám FUP  ( ak áno prosila  by som presne koĺko  GB) -  mám aktívny program EU nonstop
    • Od cselli1
      31.Okt.mi skončí vyazanosť u O2,ale by som chcel prenosiť moj tel.číslo na Telekom už 1.Nov.2020.
      Mám u Vás Magio internet,Magio TV a aj Manželkove tel.čislo. ďakujem.
      S pozdravom: Peter Borbely