nová zmluva

Otázka

  • 0

Zdravím,

mám chytrý balík internet (L) + TV(M) od telekomu ...viazanosť do januára budúceho roku 

ak si to teraz cez net predĺžim ...s tým, že mám záujem o vyšší balík TV (L) 

aká zmluva mi vlastne príde ?

na 24 mesiace +4 mesiace ?

alebo upravená bude až nová zmluva po konci terajšej viazanosti ? 

 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

Ja si myslím, že mám dosť skúseností. Akú relevantnosť má u Vás moja odpoveď bohužiaľ posúdiť neviem. Kľudne si môžete počkať na odpoveď niekoho iného, prípadne kontaktovať oficiálnu podporu Telekomu. 

Ak Vám ide len o úpravu balíka, tak na vyšší môžete prejsť kedykoľvek počas viazanosti, bez pokuty a bezplatne. 

V prípade, že chcete aj akciové zariadenie alebo nejaký benefit, je potrebné zmluvu predĺžiť. Tým vznikne nová viazanosť od momentu predĺženia. Prolongácia zmluvy je možná 5-6 mesiacov pred koncom terajšej viazanosti. 

Editoval/-a Mirko

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobrý deň,

ak si teraz predĺžite viazanosť, tá bude platiť od momentu predĺženia, to znamená, ak spravím objednávku dnes tak viazanosť je od zajtra + 2 roky. To, že reálne končí viazanosť v januári nie je podstatné, preto zmluvu môžete predĺžiť aj teraz. 

 

Editoval/-a Mirko
odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Dobrý deň,

ak si teraz predĺžite viazanosť, tá bude platiť od momentu predĺženia, to znamená, ak spravím objednávku dnes tak viazanosť je od zajtra + 2 roky. To, že reálne končí viazanosť v januári nie je podstatné, preto zmluvu môžete predĺžiť aj teraz. 

 

...a nepríde mi nejaká pokuta za zrušenie terajšej zmluvy ? 

bral som myš a slúchadla k terajšej zmluve 

predsa len ...TELEKOM !!!

na právnom tam sedí iste dosť "špecialistov" 

na koľko mám vašu odpoveď  "Experta" brať ako relevantnú ? 

alebo len ako ...jednu z možností ? 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ako povedal mirko smerom hore (vzostupne) sa dá ísť bez problémov. Neviem aký vplyv to má na viazanosť. ale nie sú tam pokuty. 

to sa týka len cesty smerom dole (zostupne), či rušeniu. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt


sidebar
  • Podobný obsah

    • Od peto15
      Zdravím , chcem nahlásiť nefunkčnú online televíziu cez službu Magio GO ..... Nefunguje na apple macbook s procesorom M1 ani cez safari ani cez chrome odskúšané na viacerých modeloch aj pro aj air ..... Poprosím o opravu tejto chyby ,  po spustení online prenosu po chvíli napíše neznáma chyba a obraz sa zasekne ..... 

    • Od mudroncik
      Technik mi po poslednom zásahu u mňa doma vymenil box Arris za Motorolu vip2262. Arris keď som vypol, tak napr. na druhý deň som na jeden šťuk ho zapol a hneď išiel obraz zvuk. Táto Motorola vip2262 keď ju zapnem, tak sa desiatky sekúnd spúšťa modrá obrazovka, blikanie diódy, logo Telekomu a potom sa vypne do červenej LEDky. Musím box zapnúť ešte raz a zas dlhé sekundy nabieha s logom telekomu a pripája sa na sieť a potom až normálne nabehne obraz zvuk. Akoby sa vždy vypol do hlbokého spánku, ale prestavenie tejto funkcie v Menu box neponúka. Viete niekto čo s tým?
    • Od homeuser
      Mám doma vlastný router (mikrotik) pripojený za ONT v bridge mode. Nakonfiguroval som na WAN interface PPPoE , NAT a FW. Internet mi funguje. Je možne na môj router pripojiť aj Magio set topbox?
    • Od sisa2610
      Cca od 14.6.2021 vobec nefunguje teletext na ziadnom kanali. Tlacitko TXT predtym fungovalo na vsetkych kanaloch, ktore maju teletext, ale teraz nereaguje vobec nikde. Je chyba v set top boxe alebo v prenose signalu?
    • Od Galaxymanko
      Zdravím, 
      takže v poslednej dobe mi krásne išlo Magio GO stiahnuté z Google Play Store rovno v Smart TV a zrazu mi tam dnes vyhodilo hlášku: 
      Použité prihlasovacie údaje sú správne, ale služba Magio GO TV je dostupná len pre Magio GO TV (set-top box) a pre mobilné zariadenia (mobil alebo tablet).
       
      Zmenilo sa niečo, pôjde to ešte alebo takto idete nútiť ľudí do Magio boxov? 
    • Od IvanBilohuscin
      Zdravím. Mám optické pripojenie internet + 2x Magio Box. Zo začiatku všetko išlo v poriadku. Teraz mi druhý Magio Box pri zapnutí vypisuje "pripojenie k internetu zlyhalo, skúste znova." Asi po 50 reštartoch to nabehne, ale je to extra otravné. Čo môže byť problém? Pripojil som druhý magio box vlastným káblom pri samoinštalácii, ale zo začiatku všetko šlo normálne a ide aj teraz po X reštartoch. Ďakujem. 
      Bilohuščin