Otázka

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Zistiť svoju viazanosť môžeš napríklad v Telekom aplikácií ( napríklad),ale,aj na zákazníckej linke Telekom,tel:0800123456. Pokiaľ Ti končí viazanosť,tak Ti môžu poskytnúť na nový T-paušál ( napríklad) zľavu -20% z ceny paušálu ( tu mizernú,ktorú poskytovali,zákazníkom,ktorí neboli spokojní s cenami a končila in viazanosť).Tu zľavu -20 % poskytovali,keď Ti končila viazanosť na Happy L ( napríklad),tak poskytli na Áno L paušál zľavu -20 % z ceny paušálu. Štandardná cena za paušál Áno L bola 30€ s DPH samozrejme s viazanosťou 24 mesiacov 35€ s DPH bez viazanosti). Keď Ti poskytli túto zľavu,tak si dostal Áno L za 24€ s DPH samozrejme s viazanosťou 24 mesiacov. Ešte niečo na túto zľavu nemal každý zákazník nárok! Nemuseli Ti ju poskytnúť,aj,keď si bol dlhoročný zákazník  s dobrou platobnou disciplínou. Napríklad ja mám v Telekome 2x Áno L. Som dlhoročný zákazník s dobrou platobnou disciplínou.Za jeden paušál Áno L platím 24 € s DPH samozrejme s viazanosťou 24 mesiacov a za druhý 30€ s DPH samozrejme s viazanosťou 24 mesiacov. Pýtal som sa prečo mi nemôžete poskytnúť,aj na ten druhý paušál zľavu -20%?! Odpoveď z Telekomu prišla :" Momentálne Vám nemôžme poskytnúť požadovanú zľavu na paušál Áno L ". Takže zisti,kedy Ti končí viazanosť a daj prenos čísla ku konkurencii. Možno zareagujú.👍  Je šanca,že Ti dajú zľavu. Pokiaľ nie budeš inde u operátora bez viazanosti. Do Telekomu sa môžem kedykoľvek vrátiť,neziskaš žiadnú zľavu,ako nový zákazník,podobne,ako starý zákazník. Bavíme sa čisto o paušáloch,a nie o dotovaných smartfónov.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt


sidebar
  • Podobný obsah

    • Od l.lukacovic17
      Dobrý deň, chcel by som sa spýtať od augusta 2020 mám paušál T DATA 25 a ešte mám 9 mesiacov viazanosti ale bez mobilného zariadenia. Koľko by mohla byt ta zmluvná pokuta keby chcem zrušiť viazanosť? Pretože paušál mi nevyhovuje a neni som snim spokojný. Ďakujem za všetky odpovede 
    • Od Saska17
      Dobrý deň,
      potrebujeme u otca dôchodcu v mobile nastaviť blokovanie neznámych císel, aby sa mu dovolali iba čísla z kontaktov. Vie to nastaviť operátor?keďže jeho mobil túto funkciu nemá.
      Ďakujem
       
    • Od Marek104
      Mam paušál od novembra 2020 pričom som si nebral žiadne zariadenie k nemu. Môžem si teraz ku svojmu paušálu zobrať novy telefón?
    • Od Peterkovik
      Chcel som si predlžiť mobilný paušal, ako dôchodcovi mi stačil ten základný stál 7 eur. Na moju žiadosť, aby mi ho predlžili bola odpoved, že taký už nie je.
      Môžem si kúpiť niečo podobné za 8 eur. Cez telefon som povedal svoje áno, a operátor mi povedal, že všetko môžem vybaviť cez apku. Zistil som, že takú apku nemám, lebo mám "starý" model telefonu. Po pár dnoch prišlo upozornenie: objednávka nie je ukončená. Chcem povedať, že zaviazanosť, paušály, nové balíčky a apky je hra za ktoru je len tzv. menej viditeľné zvyšovanie cien. Chcem upozorniť aj na to, že Telekom nemá žiadnu ponuku pre dôchodcov, ktorá by zohladnovala ich špecifické potreby a finančné možnosti, ako aj fakt, že mnohí boli zákazníkmi Telekomu dlhé desaťročia.
      V mojom prípade mi bohate stačil 7 eurový paušál, ktorý som aj tak z 80 % nečerpal /vrátane dát, ktoré som vrátil skoro celé a nemohol som ich darovať nikomu z rodiny, lebo na to nemám telefon na ktorý sa musí stiahnuť nejaká "apka/".M yslím si, že takých dôchodcov ako ja sú desaťtisícky. Kontakt potrebujú deti, aby vedeli či sme v poriadku. Vačšina mojich priatelov a zným je už na druhom svete, tam sa cez telekom volať nedá. Mám príbuznú vo Francúzsku, tiež dôchodkynu, ktorá má telefon aj internet zadarmo! Francúzko je totiž na rozdiel od oligodeformokracie v SR sociálny štát.
    • Od em.zet
      Dobrý deň, skončila mi viazanosť a momentálne nechcem predlžovať paušál (nevyhovuje mi terajšia ponuka zariadení), až niekedy koncom roka. Môžem teda z paušálu prejsť na predplatenku a potom späť na paušál? nechcem platiť zbytočne 25€ mesačne, keď paušál teraz nevyužívam.
      ďakujem
    • Od bajankova002
      Dobry den, po akom dlhom case od zobratia zariadenia na pausal by som si mohla zobrat dalsie? Orange to ma pokial viem po polroku, tak sa informujem. Dakujem