Otázka

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Zistiť svoju viazanosť môžeš napríklad v Telekom aplikácií ( napríklad),ale,aj na zákazníckej linke Telekom,tel:0800123456. Pokiaľ Ti končí viazanosť,tak Ti môžu poskytnúť na nový T-paušál ( napríklad) zľavu -20% z ceny paušálu ( tu mizernú,ktorú poskytovali,zákazníkom,ktorí neboli spokojní s cenami a končila in viazanosť).Tu zľavu -20 % poskytovali,keď Ti končila viazanosť na Happy L ( napríklad),tak poskytli na Áno L paušál zľavu -20 % z ceny paušálu. Štandardná cena za paušál Áno L bola 30€ s DPH samozrejme s viazanosťou 24 mesiacov 35€ s DPH bez viazanosti). Keď Ti poskytli túto zľavu,tak si dostal Áno L za 24€ s DPH samozrejme s viazanosťou 24 mesiacov. Ešte niečo na túto zľavu nemal každý zákazník nárok! Nemuseli Ti ju poskytnúť,aj,keď si bol dlhoročný zákazník  s dobrou platobnou disciplínou. Napríklad ja mám v Telekome 2x Áno L. Som dlhoročný zákazník s dobrou platobnou disciplínou.Za jeden paušál Áno L platím 24 € s DPH samozrejme s viazanosťou 24 mesiacov a za druhý 30€ s DPH samozrejme s viazanosťou 24 mesiacov. Pýtal som sa prečo mi nemôžete poskytnúť,aj na ten druhý paušál zľavu -20%?! Odpoveď z Telekomu prišla :" Momentálne Vám nemôžme poskytnúť požadovanú zľavu na paušál Áno L ". Takže zisti,kedy Ti končí viazanosť a daj prenos čísla ku konkurencii. Možno zareagujú.👍  Je šanca,že Ti dajú zľavu. Pokiaľ nie budeš inde u operátora bez viazanosti. Do Telekomu sa môžem kedykoľvek vrátiť,neziskaš žiadnú zľavu,ako nový zákazník,podobne,ako starý zákazník. Bavíme sa čisto o paušáloch,a nie o dotovaných smartfónov.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Patrik10
      Ak zmením teraz paušál ako je v tej súťaži da sa ku nemu zobrať aj mobil? Ďakujem za skorú odpoveď. 
    • Od juraj_laco
      Dobrý deň, chcem sa opýtať na možnosť telefonovania medzi 3 členmi rodiny, minimálny počet bezplatných SMS a minimálna kapacita dátových údajov. Žiadne veľké prenosy dát, maximálne messenger a navigácia, žiaden web surfing, žiadne sťahovanie údajov z internetu. Ďakujem za návrh, ktorý by čo najviac vyhovoval mojej požiadavke s ohľadom na najnižšiu cenu.  
    • Od Kinderko16
      Mozem sa opytat kedy mam nárok na novy telefón dakujem pekne
    • Od stevka44
      Už dva krát som volal operátorovi o navýšenie paušálu a stále som nedostal oznámenie. Prečo?
    • Od Linda1967
      Dobrý deň. Mám paušál T32, celý mesiac ho využívam v Maďarsku. Chcela by som sa spýtať či pri: darovaných dátach a dátových balíčkoch - Nekonečné pripojenie, Denné dáta neobmedzené,Denné dáta 1 GB a Data 1 GB - či mám FUP  ( ak áno prosila  by som presne koĺko  GB) -  mám aktívny program EU nonstop
    • Od cselli1
      31.Okt.mi skončí vyazanosť u O2,ale by som chcel prenosiť moj tel.číslo na Telekom už 1.Nov.2020.
      Mám u Vás Magio internet,Magio TV a aj Manželkove tel.čislo. ďakujem.
      S pozdravom: Peter Borbely