Predplatenka - nefunkčné dokupovanie dát cez aplikáciu

Otázka

  • 0

Prestalo fungovať dokupovanie dátových balíkov v aplikácii. Prešiel som na novú Predplatenku a keď si chcem dokúpiť dátový balík cez aplikáciu tak dostávam chybu  0180-0015 Produkt nemôže byť aktivovaný.  Naďalej funguje dokupovanie cez SMS t.j. chyba musí byť v samotnej aplikácii Telekom resp. back-ende za ňou. Problém je, že Telekom  pre niektoré balíky ako Nekonečné piatky povolil iba aktiváciu cez aplikáciu. Pretestoval som Android aj iOS verziu, v oboch prípadoch neúspešne. Nezabralo ani reinštalovanie resp. ani na technickej podpore mi nevedeli poradiť. Fakt skvelé pustiť do produkcie produkt s takou chybou.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Nefungovalo viacero veci, len treba byt trpezlivý. Nefungoval forum.telekom.sk  (časte výpadky alebo nenačítanie vôbec) , nefungoval m.telekom.sk a ani aplikácia, ktorá hlásila výpadky. Bude zrejme rozsiahlejší technický zásah. Dnes už evidujem, že všetko funguje korektne. Vyskúšajte  dnes.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Horšie je že už veľmi dlho po predstavení T paušálov  stále nefunguje sekcia Produkty a Službu - Nepodporovaný produkt. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Helter
      Zdravim,
      chcel by som si osobne v predajni preniest cislo a aby som tam nesiel zbytocne tak mam otazocku. Na pausal viem, ze musim mat 18 rokov a viac, ale plati to aj pri predplatenke? Momentalne mam 17.
    • Od dottrade
      Pozdravujem, 
      ako mám prosím aktivovať Easy kartu keď som mimo SR ? Konkrétne Indonézia. 
       
      Ďakujem
    • Od jozefmatusovic
      Je možné vratiť sa z predplatenky k easy?
    • Od romanjek
      Prečo mi Telekom deaktivoval dáta na predplatenke, keď balík 3 GB na 30 dní je za 6 € a v čase automatickej obnovy (a miesto nej deaktivácie)  29.11. o 22:36 som mal preukázateľne kredit 7,66 €  ? Pričom kredit neobsahoval žiadne bonusové centy, je to rýdzo môj vlastný kredit.
      Prišiel som takto o 12 GB voľných dát, ktoré som si počas minulých mesiacov poctivo zaplatil a nasporil. 
      Bude mi balík 3GB/30 dní obnovený, aj so strateným objemom dát?
    • Od DonBosco
      Prosim, aky je postup pri prechode z neviazaneho pausalu na Preplatenku? Da sa to vyriesit v aplikacii, resp. online? Vdaka
    • Od skjkmsk
      Pred ukoncenim  lehoty Magio internetu som cez internet predlzil   Magio internet pricom som dnes obdrzal postu s sim kartou -predplatenka aj s registracnym formularom z telekom  ,ktora este z mojej strany nie je podpisana,pricom ja tuto kartu nepotrebujem.Aky je postup v tomto pripade.