Predplatenka - nefunkčné dokupovanie dát cez aplikáciu

Otázka

  • 0

Prestalo fungovať dokupovanie dátových balíkov v aplikácii. Prešiel som na novú Predplatenku a keď si chcem dokúpiť dátový balík cez aplikáciu tak dostávam chybu  0180-0015 Produkt nemôže byť aktivovaný.  Naďalej funguje dokupovanie cez SMS t.j. chyba musí byť v samotnej aplikácii Telekom resp. back-ende za ňou. Problém je, že Telekom  pre niektoré balíky ako Nekonečné piatky povolil iba aktiváciu cez aplikáciu. Pretestoval som Android aj iOS verziu, v oboch prípadoch neúspešne. Nezabralo ani reinštalovanie resp. ani na technickej podpore mi nevedeli poradiť. Fakt skvelé pustiť do produkcie produkt s takou chybou.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Nefungovalo viacero veci, len treba byt trpezlivý. Nefungoval forum.telekom.sk  (časte výpadky alebo nenačítanie vôbec) , nefungoval m.telekom.sk a ani aplikácia, ktorá hlásila výpadky. Bude zrejme rozsiahlejší technický zásah. Dnes už evidujem, že všetko funguje korektne. Vyskúšajte  dnes.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Horšie je že už veľmi dlho po predstavení T paušálov  stále nefunguje sekcia Produkty a Službu - Nepodporovaný produkt. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od martin915
      Prosím vás chcel by som sa spýtať  ako je to s dátami na predplatenke ked budem mať predplatenku v magente 1?Dostanem dvojnásobok dát pri každom datovom balíčku?dakujem
    • Od dedii13
      vcera mi zmizlo z kreditu nejakych 6€ a nenabehol 1GB balicek po automatickej obnove. SMS dosla ze bol balik predlzeny a o hodinu ze balik sa minul , mobilu som sa ani nedotkol a aktualizacie su vypnute. Za mesiac som s predosleho minul cca 300MB takze som este aj preniesol data a zrazu za hodinu uz nic ? CO vam zas nefunguje ako vzdy

    • Od anierf
      Dobru deň, 
      ja by som sa chcela spýtať ohľadom dát v Predplatenke. Rozumiem tomu tak, že mám každý deň k dispozícii 300 MB a max, čo zaplatím, je 0,50 eur, ak čerpám dáta. Čiže tento denný balík dát je fixny, nedá sa deaktivovať, doplní sa vždy na denný limit 300 MB. Ak by som si zakúpila k tomu balík 1GB na mesiac, prípadne čerpala akciový balík na mesiac zadarmo, tak ak by som z neho minula v jeden deň 200 MB, na druhý deň mi zostáva 800+300 MB. Rozumiem tomu správne, že vždy mi najprv bude odpočítavať dáta z denného, čiže 0,50 eur vždy zaplatím?
      Ďakujem.
    • Od majcorako
      Zdravím,
      idem sem s problémom čo sa týka novej Predplatenky od Telekomu. Včera sa prechádzalo z Easy na Predplatenku. Prechod bol úspešný značí o tom aj SMS správa. Momentálne je aktívny dátový balík Nekonečné piatky, dnes je piatok v aplikácii ukazuje všetko kerektne až na to že namiesto aktivácie len balíka nekonečné piatky sa po obdržaní SMS správy o úspešnej aktivácii stiahol aj kredit vo výške 0,50€ za klasické denné dáta 300MB. Tak po zapnutí mobilných dát a vyskúšaní napr. Speedtestu sa test nestihne ani ukončiť a služba sa odpojí od internetu, resp. dáta sú aktívne, ale neprebieha komunikácia ani odosielanie ani prijímanie dát.  Je tam nejaká aktívna agregácia brániaca v sťahovaní napr. veľkých súborov? Alebo je to len dočasný problém. Ešte dodám, že pred prechodom všetko fungovalo v poriadku.
      Ďakujem za odpovede.
    • Od Lucka
      Ahojte,
      Po viac ako 20 rokoch meníme značku svojich predplatených kariet: znamená to, že Easy nahrádza Predplatenka. Je predovšetkým zameraná na dáta, čomu je prispôsobená celková ponuka balíčkov. Dátové balíčky majú platnosť jeden, desať alebo 30 dní.
       
      Denné dáta na Predplatenke
      Pri používaní dát sa vám automaticky aktivuje základný denný balíček za 50 centov, ktorý obsahuje 300 MB dát. Ďalej môžete využiť denný 2GB balík za 1,50 € alebo absolútny hit Predplatenky: nekonečný denný balík za 2 € (aktivujete iba v aplikácii Telekom).
      10 dní
      10-dňový balík s objemom 1GB bude stáť 2 €.
      30 dní
      30-dňové balíčky sú odstupňované podľa objemu dát:
       1 GB za 3 €  3 GB za 6 € 5 GB za 8 € Zjednodušené hlasové a SMS služby
      Cena 1 správy je 10 centov do všetkých sietí. Po dosiahnutí hranice 50 centov už máte ďalšie správy do konca dňa zdarma. Minúta volania je za 10 centov do všetkých sietí a po dosiahnutí hranice 50 centov už za ďalšie hovory neplatíte. Novinkou je nekonečný balík volaní na 1 číslo. Platí 30 dní a stojí 2,50 €.
      Úvodné benefity Predplatenky
      Predplatenku kúpite buď ako úplne novú SIM kartu alebo na ňu prejdite z ľubovoľnej Easy karty. Každého čaká aj 30-dňová bezplatná výhoda, vybrať si možno jednu z dvoch možností:
      1GB mesačný balík Nekonečný balík volaní Nekonečné piatky po prvom dobití
      Máme pre vás aj ďalší bezplatný benefit. Po prvom dobití (aspoň vo výške 5 €) získavate Nekonečné piatky, čo znamená, že celé tri mesiace surfujete (v piatky) bez obmedzení.
      Kde sa dá kúpiť a ako sa dá dobiť kredit?
      Nová karta Predplatenka sa dá kúpiť na viacerých miestach Telekomu: prostredníctvom SMS v tvare Predplatenka na 1233, na webe, na pobočke či objednať cez kontaktné centrum. Jej cena je 5 € a zákazník na nej získa 10 € kreditu. Prvá platnosť karty je 90 dní, po prvom dobití 12 mesiacov. Dobiť si ju viete cez Telekom aplikáciu, internet, bankomaty, aj internet banking.
       
      Zájdite si aj na novú stránku našej Predplatenky.

    • Od JakubSVK
      Dobrý deň prosím vás mám menší problém aktivoval som si predplatenku mal som Easy aktivoval som si data 5gb za 8€ a ako som zapol data tak mi strhlo 0,50€ za aktivovanie 300 mb ale prečo keď mám kúpený balík 5gb? Keď som mal Easy tak všetko fungovalo dobre s tými balíkmi.