Otázka

  • 0

Chcela som si aktivovať archív TV v Magente 1, ale nedá sa mi prihlásiť do Magenty 1. Vôbec mi nezasielate spätný kód na overenie. Prišiel mi iba raz, dala som ho, ale mi napísalo, že je nesprávny.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Dosť často sa stáva že to overovanie cez SMS nefunguje. Mne sa napríklad od rána nedalo prihlásiť do Môj Telekom pretože som sa ku kroku na zadanie kódu z SMS ani nemohol dostať. Odporúčam keď tak počkať a skúsiť sa prihlásiť neskôr.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ako som si všimol tak je dnes nejak všetko od Telekomu spomalené

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od homeuser
      Mám doma vlastný router (mikrotik) pripojený za ONT v bridge mode. Nakonfiguroval som na WAN interface PPPoE , NAT a FW. Internet mi funguje. Je možne na môj router pripojiť aj Magio set topbox?
    • Od sisa2610
      Cca od 14.6.2021 vobec nefunguje teletext na ziadnom kanali. Tlacitko TXT predtym fungovalo na vsetkych kanaloch, ktore maju teletext, ale teraz nereaguje vobec nikde. Je chyba v set top boxe alebo v prenose signalu?
    • Od Galaxymanko
      Zdravím, 
      takže v poslednej dobe mi krásne išlo Magio GO stiahnuté z Google Play Store rovno v Smart TV a zrazu mi tam dnes vyhodilo hlášku: 
      Použité prihlasovacie údaje sú správne, ale služba Magio GO TV je dostupná len pre Magio GO TV (set-top box) a pre mobilné zariadenia (mobil alebo tablet).
       
      Zmenilo sa niečo, pôjde to ešte alebo takto idete nútiť ľudí do Magio boxov? 
    • Od amancius
      Dobrý deň, 
      chcel by som sa opýtať či niekto nehľadá alebo nemá voľné miesto do magenta skupiny ? 
      V prípade moje číslo je 0908251997
      Ďakujem 
    • Od kamkoh
      od piatku večera mi nefunguje nič, na TV najprv nešli programy a písalo že na odstránení poruchy sa pracuje .
      sobota a nedeľa nik ani nezakopol o zákazníka a v pondelok , dnes sa ma pani z reklamačného pýta  , ako keby nebola z telakomu, ale z inej planéty a výplatu nemala aj z mojich poplatkov  ,,, že čo má povedať technikom,,,nemohol sa ma opýtať rovno technik., pani ešte bola v komunikácii odmeraná ako nezáväzný sudca ..
      jej hovor mal žačať s ospravedlnením sa za firmu.. ale ona, že ja pracujem na reklamačnom / asi vo forde/. zdôrazňujem , že ona komunikuje so zákazníkom a hovorí za firmu, nie za seba a zdutým spúsobom
      otázka je jednoduchá, marketing kedy naučí kolegov sa slušne a intenzívne chovať  ku zákazníkom do vyriešenia problému, 
      aspoň im aktívne  poskytnuť dáta ,aby si deti v sobotu a nedeľu mohli na edupage písať úlohy
      a teraz sa ma prosím neopýtajte kto som,  a aké je číslo mojej poruchy, kedže som prihlásený . a  pozdravte sa s olíviou vy
       
       
       
       
      Nefunguje mi Televízia
      Nefunguje mi Magio Televízia cez DSL Nefunguje mi Magio Televízia cez optické pripojenie Nefunguje mi Magio Televízia cez satelit Nefunguje mi Internet
      Nefunguje mi Magio Internet cez DSL Nefunguje mi Magio Internet cez optické pripojenie Nefunguje mi Wi-Fi Nefunguje mi Pevná linka
      Nefunguje mi pevná linka - hlasová služba, ktorá je zapojená do routera
    • Od IvanBilohuscin
      Zdravím. Mám optické pripojenie internet + 2x Magio Box. Zo začiatku všetko išlo v poriadku. Teraz mi druhý Magio Box pri zapnutí vypisuje "pripojenie k internetu zlyhalo, skúste znova." Asi po 50 reštartoch to nabehne, ale je to extra otravné. Čo môže byť problém? Pripojil som druhý magio box vlastným káblom pri samoinštalácii, ale zo začiatku všetko šlo normálne a ide aj teraz po X reštartoch. Ďakujem. 
      Bilohuščin