Otázka

  • 0

Chcela som si aktivovať archív TV v Magente 1, ale nedá sa mi prihlásiť do Magenty 1. Vôbec mi nezasielate spätný kód na overenie. Prišiel mi iba raz, dala som ho, ale mi napísalo, že je nesprávny.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Dosť často sa stáva že to overovanie cez SMS nefunguje. Mne sa napríklad od rána nedalo prihlásiť do Môj Telekom pretože som sa ku kroku na zadanie kódu z SMS ani nemohol dostať. Odporúčam keď tak počkať a skúsiť sa prihlásiť neskôr.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ako som si všimol tak je dnes nejak všetko od Telekomu spomalené

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od kamkoh
      od piatku večera mi nefunguje nič, na TV najprv nešli programy a písalo že na odstránení poruchy sa pracuje .
      sobota a nedeľa nik ani nezakopol o zákazníka a v pondelok , dnes sa ma pani z reklamačného pýta  , ako keby nebola z telakomu, ale z inej planéty a výplatu nemala aj z mojich poplatkov  ,,, že čo má povedať technikom,,,nemohol sa ma opýtať rovno technik., pani ešte bola v komunikácii odmeraná ako nezáväzný sudca ..
      jej hovor mal žačať s ospravedlnením sa za firmu.. ale ona, že ja pracujem na reklamačnom / asi vo forde/. zdôrazňujem , že ona komunikuje so zákazníkom a hovorí za firmu, nie za seba a zdutým spúsobom
      otázka je jednoduchá, marketing kedy naučí kolegov sa slušne a intenzívne chovať  ku zákazníkom do vyriešenia problému, 
      aspoň im aktívne  poskytnuť dáta ,aby si deti v sobotu a nedeľu mohli na edupage písať úlohy
      a teraz sa ma prosím neopýtajte kto som,  a aké je číslo mojej poruchy, kedže som prihlásený . a  pozdravte sa s olíviou vy
       
       
       
       
      Nefunguje mi Televízia
      Nefunguje mi Magio Televízia cez DSL Nefunguje mi Magio Televízia cez optické pripojenie Nefunguje mi Magio Televízia cez satelit Nefunguje mi Internet
      Nefunguje mi Magio Internet cez DSL Nefunguje mi Magio Internet cez optické pripojenie Nefunguje mi Wi-Fi Nefunguje mi Pevná linka
      Nefunguje mi pevná linka - hlasová služba, ktorá je zapojená do routera
    • Od IvanBilohuscin
      Zdravím. Mám optické pripojenie internet + 2x Magio Box. Zo začiatku všetko išlo v poriadku. Teraz mi druhý Magio Box pri zapnutí vypisuje "pripojenie k internetu zlyhalo, skúste znova." Asi po 50 reštartoch to nabehne, ale je to extra otravné. Čo môže byť problém? Pripojil som druhý magio box vlastným káblom pri samoinštalácii, ale zo začiatku všetko šlo normálne a ide aj teraz po X reštartoch. Ďakujem. 
      Bilohuščin
    • Od Lucka
      Ahojte,

      Mám skvelú správu pre členov Magenta 1 skupiny. Telekom pridáva bezplatne ďalšie dáta do troch programov vo verzii v Magenta 1.

      Dva štandardné programy Ideál 21 a Ideál 23 získavajú bezplatné navýšenie dát vo verzii v Magenta 1 ďalší 1 GB dát. Po novom tak má Ideál 21 až 3 GB namiesto 2 GB a Ideál 23 až 4 GB namiesto 3 GB. Vo verzii bez Magenta 1 ostávajú objemy dát v paušáloch zachované (1 GB a 2 GB).

      Viac dát ocenia aj tí biznis zákazníci, ktorí využívajú variant Biznis Premium 23. Novinkou v Magenta 1 verzii pôjde o 4 GB mesačne, takže tiež získate extra 1 GB dát bezplatne.

      Zmena na viac dát bude nabiehať postupne v priebehu októbra podľa štartu vašich zúčtovacích období. Ak zákazníkovi začína paušál 1.10, prebehne zmena k tomuto dátumu. Ak napríklad k 15.10, dostane paušál v novej verzii v tomto termíne.
      Nájde sa tu niekto, kto túto novinku využije? Pochváľte sa v komentároch  

       
      prajem pekný deň
      Lucka 
    • Od marek.novak
      Dobry den,
      v obci Jarna, miestna cast Cifer realizujete vykopove a zmene prace s tahanim optickych kablov. Na hranici pozemku uz mame osadeny stlpik s ukoncenim. Chcem sa spytat, kedy asi ocakavate ukoncenie prac? Majitelov jednotlivych nehnutelnosti budete obvolavat alebo si to mame nejakym sposobom sledovat a nahlasit sa?
      Dakujem
      Marek
    • Od patrikdanis
      Dá sa cez switch pripojiť Magio TV a ešte aj NAS server a PC? Potrebujem využiť, iba cez LAN kábel prístup na 1.poschodie keďže KZ je dolu v obývačke a izbu mám na 1.poschodí. Máme všade rúrkovú inštaláciu káblov. Jedná sa o 12 ročný RD. Keďže to budem raz ja zapájať mám aj krimpovacie kliešte, len neviem či bude treba s KZ natiahnuť LAN kábel do izby ku switchu na priamo alebo krížený a do PC a NAS server budú originálne LAN káble Môžem jeden LAN port využiť na TV (Magio TV box), PC a NAS server cez switch teda cez originálne káble kupované krátke. Ďakujeme za všetky rady.
    • Od clark8
      Zdravím keby niekto mal ešte volné by ste ma pridali dakujem 0902031337