Sklamanie z technickej podpory a nedostupného WDS

Otázka

  • 0

Keďže bývame v celkom veľkom dome a zásuvka vDSL je na druhom poschodí, ZTE Speedport Entry 2i nedokáže s wi-fi pokryť celý dom.

Otvoril som teda nastavenia, aby som spojazdnil WDS s druhým routerom, ten dal o poschodie nižšie a získal tak wi-fi v celom dome.

Na druhom routeri, ASUS RT-N10E je WDS dostupné, v nastaveniach ZTE routera od Telekomu však žiadne WDS nevidím.

Videl som aj čítal som iné príspevky, takisto som videl copyright alebo niečo dole v nastaveniach ZTE, 2008-2015, tak som si hovoril, že je asi starý firmvér a bude ho treba nainštalovať. K tomuto má však prístup iba Telekom, sám si to nemôžem nainštalovať.

Najprv som cez Telekom appku písal s jedným pracovníkom, ten povedal že mi to nedokáže spraviť ale potrebujem zavolať na 0800 800 700.

Zavolal som tam, vyprávali sme sa 12 minút, pracovník tvrdil že na mojom druhom routeri WDS nie je dostupné, pričom mám overené že je, absolútne nič nespravil, iba mi naúčtoval... neviem už ani koľko, a povedal že technik ma kontaktuje do pol hodiny, po 2 hodinách nič, nikto sa neozval.

Neskôr volám teda na 0800 123 456, poviem aký je problém, že už som sa bavil s dvomi ľuďmi a nepomohli mi, tento pracovník mi chcel zmeniť router na čisto bridge mód, kdežto ja potrebujem aby mi wi-fi vysielali obidve krabičky, odpoveď bola "fúúúúha, no tak s týmto nemám skúsenosť, že obidve, počkajte, zavolám technika a potom sa ozvem alebo prepojím", potom sme ešte prehodili pár slov a prepojil ma na jednu pani do Bratislavy.

Tá aspoň vedela, čo od nej potrebujem, aj keď sa ma potom pýtala, či skutočne myslím WDS a nie WPS. Potom mi hovorila, že pozerá, pýtala sa, či mám WDS nastavenie niekde, povedal som že nie, ale zároveň som povedal, že som čítal iné príspevky na fóre, a že zariadenie by to malo podporovať, len je asi starý firmvér, a že sám si ho nemôžem nainštalovať, musí to byť na diaľku človek od Telekomu.

Táto pracovníčka potom pozerala aj zahraničné fóra a povedala mi, že áno, zariadenie to síce podporuje, ale firmvér nie, a že mi ho ani nemôže aktualizovať, pretože všetky zariadenia musia mať rovnaký firmvér. Tak som sa jej opýtal, či je toto konečná a že proste WDS nebudem mať, povedala mi, že si mám zaobstarať ďalší router, slušne som jej poďakoval a zavesil.

Takže, je skutočne tragikomické, že mám zariadenie, ktoré to podporuje, ale firmvér z roku pána mi to nepodporuje a ešte mi aj odmietnu ho nainštalovať. Skutočne vynikajúca práca od Telekomu, opäť. A že mi to musel povedať nie človek v appke, nie človek na 0800 800 700, nie pracovník na 0800 123 456, nie jeho technik, s ktorým sa rozprával o tom čo vlastne chcem, ale až piaty človek v poradí, pani z Bratislavy, to je tiež vynikajúce.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 1

aby umelo nenútili klientov brať veci ktoré nechcú a nepotrebujú.... hold... na tom stojí ich marketing :D 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

nechcem teraz moc rýpať, ale ak je ten rooter z 2008meho či 9teho, možno by bol ozaj dobrý nápad ho vymeniť.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

nechcem teraz moc rýpať, ale ak je ten rooter z 2008meho či 9teho, možno by bol ozaj dobrý nápad ho vymeniť.

Z Telekomu mi taký dali na pripojenie vDSL, a keď to zariadenie podporuje, a iba ich firmvér nie, a ani nie sú ochotní/schopní ho aktualizovať a potom si tam nahrať továrenské nastavenia keď im ho vrátim naspäť, tak sa podľa ňa nemáme o čom rozprávať.

Keď vyšiel nový stabilný firmvér s podporou WDS (a isto to nebolo včera), tak ho mali nahrať na všetky ich zariadenia, a nie takto umelo nútiť klientov aby si zaobstarali ďalšie zariadenie.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Lara40
      Dobrý deň,mám asi týždeň od vás router Alcatel.Možno som niečo zle nastavila. Buď keď ho vypnem zo siete alebo nám vypnú elektriku,po zapnutí routra mi svieti červená ikona network. Zakždým sa musím prihlásiť cez web,zadať heslo a pin kod sim karty. Nedá sa to nejak zrušiť aby mi to nabehlo automaticky? Ďakujem za odpoveď.
    • Od Ivetka007
      Dobrý deň,
      chcela by som Vás poprosiť o radu - je možné obmedziť deťom internet na ich mobilných telefónoch prostredníctvom multifunkčného wifi routera ADB VV3212? Ak áno, je to možné urobiť tak, aby ostatné zariadenia, napr. tablet, počítač, mobilné telefóny rodičov naďalej fungovali? Ďakujem Vám za radu.
    • Od Pavol_Janec
      Zdravím, chcel by som sa informovať ohľadom výpadkov internetu, ktoré sa vyskytujú za posledné obdobie ( 6 mesiacov ) pravidelne každý jeden deň, ako to budete riešiť. Už to prekročilo všetky medze, preto píšem. Výpadky internetu sa vyskytnú za deň aj 5-krát a to na menej ako 10 minút alebo dokedy nereštartujem router, tak internet  resp. TV kanály nejdú. Chcem vás poprosiť o jasnú odpoveď ako to vyriešiť. Pokiaľ sa touto správou nikam nepohneme určite sa zastavím v najbližších dňoch na pobočke. Ďakujem za skorú odpoveď.
    • Od MrDawn
      LOS dióda svieti na cerveno a internet nám nefunguje 
    • Od ingrid.tomova
      Dobrý deň,
      po nejakom čase potrebujem zapnúť 5GHz WiFi pásmo na Sagemcom 5565V2. (dávnejšie som ho vypol, aby som zbytočne nerušil iné kanály).
      Lenže ako robím, tak robím, posuniem cez web rozhrania zelený posuvník enablovania 5GHz pásma, ale po pár sekundách vždy spadne nazad do DISABLED.
      Skúšal som aj reštartovať celý router, ale výsledok je ten istý. 5GHz pásmo nezapnem.
      Máte nejaké skúsenosti, čo s tým?
    • Od Jastur
      Zdravím, chcem sa vás opýtať ako urobím bridge na routri Huawei HG8245H. Chcem na wifi použiť svoj router Asus DSL-AC750.
      A ešte jedna otázka. Musím mať ten ich router? Dal by sa nahradiť vlastným optickým kedže mám optiku.