blokovanie hovorov zo zahraničia

Otázka

  • 1

Pekný deň prajem,  

už dva týždne v kuse nám vyvolávajú na pevnú linku zaujímavé čísla zo zahraničia a už ma to prestáva baviť. Takže rád by som vedel či sa to nedá blokovať ? či už priamo telekom, či existuje telefon ktorý to má v sebe ide cez šnúru ? Momentálne máme telefon Panasonic KX-TG 1711, a ten vie maximálne tak ukázať číslo volajúceho.  Hlavne by ma zaujímalo, prečo to neblokuje automaticky telekom. Vedel by mi niekto poradiť ? Ďakujem  

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 1

Dobrý deň,

na portáli Môj Telekom, v časti Ostatné > Nastavenia pevnej linky máte možnosť nastaviť blokovanie prichádzajúcich hovorov, kde môžete presne definovať telefónne čísla, ktoré Vás obťažujú. 

 

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobry den,

mam podobny problem, posledne tyzdne volaju neustale podvodne cisla zo zahrancia. Skusal som ist na portáli Môj Telekom, v časti Ostatné > Nastavenia pevnej linky , tam ale bohuzial nemozem pridat ziadne telefonne cislo. 

Problem je ale aj tak ten, ze pouzivaju vzdy ine telefonne cislo, ktore sa neopakuje. 

Je nejaka moznost zablokovat na pevnej linke vsetky prichadzajuce hovory zo zahranicia? Alebo existuje nejaky telefon na pevnu linku, ktory by mal moznost blokovat hovory zo zahranciia? 

Dakujem za odpoved

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Dobry den,

mam podobny problem, posledne tyzdne volaju neustale podvodne cisla zo zahrancia. Skusal som ist na portáli Môj Telekom, v časti Ostatné > Nastavenia pevnej linky , tam ale bohuzial nemozem pridat ziadne telefonne cislo. 

Problem je ale aj tak ten, ze pouzivaju vzdy ine telefonne cislo, ktore sa neopakuje. 

Je nejaka moznost zablokovat na pevnej linke vsetky prichadzajuce hovory zo zahranicia? Alebo existuje nejaky telefon na pevnu linku, ktory by mal moznost blokovat hovory zo zahranciia? 

Dakujem za odpoved

Dobrý deň,

na portáli Môj Telekom vplyvom technickej chyby nie je možné nastavenie blokovania. Hlásil som to asi tak pred mesiacom a zatiaľ to nie je opravené, ale budem to urgovať keďže už sa tu podobné problémy riešili. 

Fixné blokovanie hovorov zo zahraničia nie je možné a neviem o tom aby niektoré aparáty takúto možnosť mali. 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobrý deň tiež mám tento istý problém a podla mňa Telekom ako operátor by mal začať riešiť tieto obťažujúce telefonáty! Doplním že operátor je zodpovedný za kvalitu služby teda aj za tieto nežiadúce telefonáty ktoré by mal filtrovať automaticky ako aj ostatný operátory. Vrámci e-mailov by sa to považovalo za spam! A ak to nevie alebo nechce riešiť alebo by sa začal vyhovárať na právne kapitoli tak je jednoduché riešenie zaviesť bezplatnú službu na blokovanie kde by každý vedel blokovať čísla podla vlastného nastavenia na internete v sekcii moj telekom či podla predvoľby či priamo tel čísla resp existujú rôzne aplikácia ako nevolaj.cz a podobne z ktorého na vzájomnej spolupráce by sa dalo vytvárať rýchly filter spamových telefonátov a takto zabezpečiť lepšiu kvalitu služby. Lebo súčasná kvalita z tohto hľadiska je mizerná osobne som bol na pobočke kde som chcel zrušiť zmluvu na telefón práve z tejto príčiny ale tam my povedali že na základe viazanosti by som mal zaplatiť cca 150€ pokutu. I keď podla mňa táto chyba by sa mala uznať ako reklamácia za poskytnutú službu lebo platím za telefonné služby a nie za spamové služby!+nechcel som zrušiť všetko len telefón, internet a mágio tv by som ponechal. Ale ak telekom naďalej bude tieto čím ďalej tým otravnejšie telefonáty ignorovať tak pravdepodobne aj ja a moji známy tiež budeme ignorovať telekom a prejdeme k takým operátorom ktorým záleží na spokojnosti zákazníkov!

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od dulovicova
      Dobry den, chcela by som vediet pricinu vcerajsieho vypadku fungovania pevnej linky, TV a internetu cez optiku v oblasti Chorvatsky Grob-Cierna voda, Surska ulica a dovod, preco Telekom neupozornil na tuto poruchu zakaznika ihned po vzniku poruchy, nakokko som ju zistila nahodne zostala som odstrihnuta, bez akejkolvek moznosti zisti, co sa deje. 
      Ponuka Telekomu pripojit sa na nejaky nahradny zdroj bola len v pripade, ze zakaznik ma aj mobilneho operatora od tejto spolocnosti. A co ti zakaznici, ktori ho nemaju? Povazujem to za diskriminacne voci takym zakaznikom zo strany spolocnosti Telekom.
    • Od ms9621
      Je mozne pri vyuzivani sluzby pevna linka na optike pouzit VoIP telefon tak, ze bude zapojeny do ONT na specificky LAN port podobne ako napr STB s poskytnutim prihlasovacich udajov na SIP podobne ako PPPoE?
    • Od adam_k
      Dobrý deň, už pred niekoľkými rokmi nám prestala fungovať služba CLIP. Technik nám povedal že vraj búrka poškodila zariadenie (niekde vo vedľajšej  obci) a vymenili toto zariadenie za novšie "modernejšie" zariadenie. Modernejšie zjavne znamená z roku kedy neexistovalo CLIP. Chcel by som sa teda opýtať ako tento problém riešiť, pretože náš sused ma pevnu linku a nema vôbec žiadny problém s CLIP. Zariadenie máme Gigaset C300, ktoré podporuje CLIP. Je predsa nemysliteľné aby táto služba nefungovala a aby dvaja zákazníci dostali za rovnakú cenu iné služby.
    • Od Jan_KK_a
      Zdravím, chcem sa opýtať, do akého dátumu je potrebné urobiť zmenu na volacom programe  va pevnej linke, aby začal nový program platiťi od 1. dňa v nasledujúcom mesiaci ?  Vďaka, Jana
    • Od mazmed
      Zdravím,  nainštaloval som nový router  TP Link Archer  VR400 AC1200 a nefunguje pevná linka. DSL vstupný kábel mám rozdelený dodaným VDSL splittrom  na router a telefón.  V nastavení routra som nenašiel nič k potvrdeniu pevnej linky. Poradíte ? Ď.
    • Od paktoo
      Dobrý deň Váž. telekom.  Mám otázku skorej pre marketingové oddelenie . Chcel by som Vás poprosiť o informáciu, kedy plánujete dať do ponuky nové zariadenia ( ako napríklad TV ) ?  Pred nedávnom bola v ponuka SMART TV od samsungu s menšou uhlopriečkou. Teraz je v ponuke len strašne veľká Phillips TV . Na mojej adrese je spustená nová optika a budem vytvárať novú zmluvu a chcel by som nové zariadenie. Oplatí sa čakať alebo nebude tak skoro nič v ponuke ? Moc krát ďakujem kompetentným za odpoveď.