Nové zariadenie

Otázka

  • 0

Dobrý  deň. Mám paušál XL a 11.12.2020 mi končí viazanost.  Kedy mám nárok na nové zariadenie.   Objednávke cez e shop nemám nárok.  

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

8 odpovedí na túto otázku

  • 0

toto tu bolo riešené tak dva-tri mesiace vzad. 
Nárok na nový mobil je 2 mesiace do konca viazanosti, ale je nejaká možnosť, kedy a ako sa dá získať už 3 mesiace do konca.
No nespomeniem si ktorá to je, pohľadám, možno sa ešte ozvem. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tak ak som to dobre pochopil  tak  3mes pred skončením.  Tak  od 11.9  teoreticky  mám nárok?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

áno online, ako sa tam píše, ale tá kalkulačka online je tam trochu vadná ako si sa iste dočítal, takže ak to budeš skúšať, časom sa ti zadarí. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Nechaj svoje číslo na stránke Telekom a spätne Ti zavolajú, alebo napíš na chat a zistia Ti to presne, aj objednávku spracujú.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

No dnes som sa dozvedel na info linke že 3mesiace  pred skončením  viazanosti . Tak až 11.10 2020.  Môžem aj teraz čo sú ze vraj  4mesiace pred skončením a bolo by to  aj z pokutou. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

viazanosť ti končí ako si písal 11.12.2020

11.11.2020 je mesiac

11.10.2020 sú dva mesiace

11.9.2020 sú tri mesiace.... 
nejako mi to nesedí že 4ry mesiace. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Veď ani mne.  Ale tak bolo povedané na info linke.  Že to sa ráta nejak podľa fakturacneho  obdobia.  Ale aj tak sa mi to nezdá 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt


sidebar
  • Podobný obsah

    • Od majda
      ako získam v nedelu puk cod ak som mimo civilizácie
    • Od Romsha17
      Chcem sa opýtať v decembri mi končí viazanosť paušálu a chcem ho hneď potom zrušiť treba podať žiadosť či mi ho automaticky zrušia?
    • Od Lucka
      V Telekome sa tešíme, že stále môžeme ponuku produktov rozširovať. A po prvýkrát vám budeme môcť ponúknuť PlayStation 5 k paušálu už pri jej začiatku predaja na Slovensku. Výhoda? V predvianočnom období môžete získať darček a vďaka nám si viete rozdeliť jeho cenu, takže neminiete naraz veľa peňazí.  Navyše si naň viete uplatniť aj našu web zľavu! Vyjadrite svoj záujem už dnes pomocou krátkeho formulára a neujdú vám žiadne novinky.
       
      V čom vyniká nové „plejko“
      Bleskovo rýchle načítanie s ultravysokou rýchlosťou SSD, intenzívnejší zážitok s podporou vibračnej spätnej väzby, prispôsobiteľné spúšte, 3D zvuk a nová generácia neuveriteľných hier systému Playstation.
      Maximalizovaný herný zážitok s takmer okamžitým načítaním nainštalovaných hier systému PS5. Možnosť hrať novinky v lepšom rozlíšení aj na 4K televízore. Neuveriteľne živé a realistické farby. Nové konzoly PlayStation 5 podporujú až výstup 8K, takže je možné hrať hry na displeji s rozlíšením 4320p.  
      Aktualizácia spôsobu objednávania konzoly PS5: Konzolu PS5 bude možné odo dňa uvedenia na trh 19.11. objednať iba online. Nebudú teda k dispozícii k nákupu v kamenných predajniach.
      Ďakujeme všetkým, ktorí navštívili naše stránky a predobjednali si PS5. Pre dokončenie objednávky kontaktujeme v tieto dni záujemcov telefonicky. O skončení predpredaja budeme informovať sms správou. Pre viac informácií nás sledujte aj naďalej.
       
      Čítali ste už o tejto novinke? Aký máte názor na PlayStation 5?
       
       
    • Od lulu2010
      Dobry vecer..objednala som si cez web novy mobil a predlzila pausal.chcem len vediet kedy mi bude doruceny..nakolko mi neprisiel ziadny mail o potvrdeni.dakujem
    • Od madurova.eva
      Dobrý deň, potrebovala by som podrobný výpis hovorov a sms za obdobie júl august 2019 no na telekom.sk mám sprístupnené iné posledné 3 obdobia. Existuje cesta ako sa môžem dopracovať k výpisom rok späť?
    • Od fpolsokys
      Dobrý deň, prosím Vás už viac ako 70dní mám na pobočke v Trenčíne v Laugariciu v mimozarucnej oprave poistené zariadenie...
      PSom tím dosť znepokojený a vlastne veľmi nespokojný s vybavením požiadavky v servise... Mimo toho že mi už záložný mobil nestačil a musel som si kúpiť nové zariadenie, obávam sa že než mi bude zariadenie vrátené opravené zbytočne klesla predĺženou dobou vybavenia požiadavky jeho cena...
      Prakticky už o zariadenie nemám ani záujem a najradšej by som odstúpil od jeho kúpnej zmluvy v rámci paušálu ak by to bolo možné... 
      Bude mi táto predĺžená doba čakania nejako kompenzovaná? 
      Ak by som volil znova dám si zariadenie opraviť mimo telekomu v autorizovanom servise... A nasledne si nárokujem poistné plnenie... 
      S pozdravom fpolesensky@gmail.com