Nové zariadenie

Otázka

  • 0

Dobrý  deň. Mám paušál XL a 11.12.2020 mi končí viazanost.  Kedy mám nárok na nové zariadenie.   Objednávke cez e shop nemám nárok.  

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

8 odpovedí na túto otázku

  • 0

toto tu bolo riešené tak dva-tri mesiace vzad. 
Nárok na nový mobil je 2 mesiace do konca viazanosti, ale je nejaká možnosť, kedy a ako sa dá získať už 3 mesiace do konca.
No nespomeniem si ktorá to je, pohľadám, možno sa ešte ozvem. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tak ak som to dobre pochopil  tak  3mes pred skončením.  Tak  od 11.9  teoreticky  mám nárok?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

áno online, ako sa tam píše, ale tá kalkulačka online je tam trochu vadná ako si sa iste dočítal, takže ak to budeš skúšať, časom sa ti zadarí. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Nechaj svoje číslo na stránke Telekom a spätne Ti zavolajú, alebo napíš na chat a zistia Ti to presne, aj objednávku spracujú.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

No dnes som sa dozvedel na info linke že 3mesiace  pred skončením  viazanosti . Tak až 11.10 2020.  Môžem aj teraz čo sú ze vraj  4mesiace pred skončením a bolo by to  aj z pokutou. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

viazanosť ti končí ako si písal 11.12.2020

11.11.2020 je mesiac

11.10.2020 sú dva mesiace

11.9.2020 sú tri mesiace.... 
nejako mi to nesedí že 4ry mesiace. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Veď ani mne.  Ale tak bolo povedané na info linke.  Že to sa ráta nejak podľa fakturacneho  obdobia.  Ale aj tak sa mi to nezdá 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od woki
      Končí mi viazanosť onedlho. Chcem poslať email zo žiadosťou o skončení programu. Žiaľ nemôžem nájsť ma stránke žiaden email adresu. Len hlúpu virtuálnu asistentku. Moja email adresa je radoslavvokel@gmail.com, kde mi môžete poslať email z adresou. Telekom stránka je veľmi neprehľadná a zastaralá. 
    • Od miroslav.sajban
      Chcel by som prejsť z Easy Pecka na Paušál bez záväzkov. Viem to urobiť aj cez net alebo aplikáciu keď mám podpísanú dohodu o elektronickej komunikácii?
       
    • Od chlebaks11
      Dobrý deň. Mám taký problém, niekedy sa mi stáva že mi niekto chce zavolať ale nemoze sa mi dovolať pričom mám signál a nepríde mi upozornenie sms-kou ze mi niekto volal. Neviete či to je mobilom alebo ako?
    • Od Peter Minčík juraj_mi
      Potrebujem zistiť do kedy mám zmluvu - viazanosť na moje číslo 0903184081  Ďakujem
    • Od kormanko1
      Dobrý deň.
      Chcel by som sa informovať, či je možné prepis čísla z osoby na osobu iba na základe notársky overeného splnomocnenia pôvodného majiteľa na osobu, ktorá chce prepísať číslo na seba. Musí byť osoba fyzicky prítomná pri prepise? Ako by sa dal zrealizovať prepis, keď pôvodný majiteľ je mimo územia SR a nieje možné ho kontaktovať, ani nijako sa sním spojiť.
      Ďakujem
    • Od BusinessITsupportCentre
      Dobry den, chystam sa prepisat svoju s.r.o. na noveho konatela. S.r.o. ma 4 platne pausali na mobilne telefony a 1 na opticky internet. Co tu treba spravit. Keby nahodou novy majitel prisiel po par mesiacoch a chce zrusit dane zmluvy? Ci pokial sa jedna o tu istu s .r.o staci ked dolozi vypis ze je majitelom?
       
      dakujem za odpoed