Meno volajuceho cisla

Otázka

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

Hladam mozne riesenie nie vzdat to lebo nijak 😂

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Skús zadať číslo do Googlu, ak nič nenájde tak bohužial

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ak je to pevná linka, môžeš skúsiť google alebo zavolať 1181. 
ak mobil tak jedine google.
ak špeciálne číslo, tak sa ti to neoplatí ani skúšať. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt


sidebar
  • Podobný obsah

    • Od martin06
      Ahojte.Mame Magio internet L 40 /5,ale ten router zakladny ma slaby dosah.Myslite,ze by pomohol ten premiovy?A kolko vlastne stoji?Dakujem
    • Od tomas.kohari
      Dobry den, zaujimalo by ma kedy bude u nas dostupny opticky internet na ulici Opletalova. Na vedlajsej Janšákovej ulici uz prace skoncili a od nas to je 30metrov vzdusnou ciarou. Je moznost si zriadenie optickeho internetu predobjednat, alebo nejakym inym sposobom to urychlit? Dakujem
    • Od carperf
      Dobrý deň
      Chcem sa spýtať ohľadne rozširovania VDSL v obci Tešedíkovo. Podľa dostupných informácií sa Telekom v našej obci rozhodol miesto pokrytia optikou, rozšíriť VDSL pomocou 3 MSAN ústrední. Na konci susednej ulici je už MSAN skrinka fizicky umiestnená a podľa mojich vedomostí už aj optika zakopaná vedúca k nej. Na mape pokrytia však stále žiadny náznak toho že by to bolo spustené v najbližšej dobe. Po kontaktovaní zákazníckej podpory mi bolo povedané aby som pre bližšie informácie zadal podnet k plánovanému pokrytiu na mojej adrese pod mapou pokrytia. To som už spravil trikrát, ale stále žiadna odpoveď. Preto Vás poprosím tu na fóre, aby ste mi pomohli zistiť dostupnosť VDSL/plánované pokrytie na mojej adrese:
      Tešedíkovo, Malá ulica 129
      Ďakujem
    • Od maverick27
      Ahojte,
      mám taký prapodivný problém s mojou Nokiou 7.2. Už druhý deň po kúpe sa stalo, že po reštarte už riadne nenabehol. Sim karty sa striedavo pripájali a odpájali v sieti, až vyhodilo chybu a telefón si vyžiadal factory reset. Po takomto resete ide telefón deň a potom znova čierna obrazovka a factory reset. Robí to s jednou, aj dvoma sim kartami. Telefón bol už 4x v servise, ale vždy mi ho po mesiaci vrátili, že mu nič nie je. Tak som to následne riešil priamo s Nokiou. Tí sa mi snažili cez mail pomôcť, zistili sme, že na telefóne treba resetovať nastavenie siete a potom zase deň funguje. Tak mi poradili vypísať reklamáciu cez ich stránku a mám im ho poslať. Tak sa aj stalo. O 4 dni mi odpísali, že vymenili základnú dosku a posielajú späť. Po  prvom dni používania ma skoro uj..lo na mesiac. Čierna obrazovka s požiadavkou na factory reset. Myslíte, že to môže byť sim kartami, alebo čím? Už som naozaj zúfalý. Mobil je na IČO, takže mi peniaze nevrátia späť.
      Vďaka za názory.
      Jano
    • Od tqomq12
      Zdravím! 
      Mám televíziu od Vás cez kábel, a v poslednom čase až abnormálne vypadáva alebo seká. Pýtam sa: Ako je to možné?? Veď ste vraveli že Vaša úúchvatná televízia cez kábel nám pôjde vždy, s čistým obrazom, hoc by bol aj koniec sveta? Takže čo? Prežili sme koniec sveta? Alebo zase zaúradovala tá Vaša stopercent pravdivá reklama ktorou klamete ľudí až sa hory zelenajú?
      S pozdravom
      Najváác spokojný zákazník.
    • Od robert.u
      dobrý deň  
      dnes je 13.9.2020  a  9..9.2020 som sa dozvedel o mojej faktúre za august  ktorá je väčšia o 13 eur  .čiže  doteraz som platil za zvýhodnený pausal ANO L 21 Eur ,a zvyšeny  na 33,80 eur +0,68 EUR a viazanosť mam do 28.9.2020 ?????? 
      čo to ma znamenať že 2 mesiace pred skončením viazanosti mi zmenia sumu   a ešte vedčšju,  ako bol program pred zľavou  ten bol ANO L za 30 eur  ,
      Ani ma nikto  z TELE KOMU MA NEUPOZORNIL že MI Konči VIAZANOSŤ ,A ANI Nemôžem Nič Urobiť   -lebo by som dostal zmluvnú pokutu ,
      takže podla zmluvy príloha 2  : Paušál je uzavretie Zmluvy alebo Dodatku k Zmluve s viazanosťou na 12 alebo 24 mesiacov. Zľavnená cena mesačného poplatku sa uplatňuje počas celej doby viazanosti a po jej uplynutí bude uplatňovaná štandardná nezľavnená cena mesačného poplatku.
      čo bude dalej?