prepis používateľa paušálu

Otázka

  • 0

Dobrý deň.

Chcel by som sa informovať, či je možné prepis čísla z osoby na osobu iba na základe notársky overeného splnomocnenia pôvodného majiteľa na osobu, ktorá chce prepísať číslo na seba. Musí byť osoba fyzicky prítomná pri prepise? Ako by sa dal zrealizovať prepis, keď pôvodný majiteľ je mimo územia SR a nieje možné ho kontaktovať, ani nijako sa sním spojiť.

Ďakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0

Ahojte,

prepis čísla je možné zrealizovať len osobne na predajni Telekom, kde musia byť prítomní obaja užívatelia. Vo výnimočných prípadoch je možné zrealizovať prepis aj na základe splnomocnenia, ale musí predložiť originál alebo úradne (notársky alebo obecným úradom na matrike) overenú kópiu plnomocenstva s úradne osvedčeným podpisom splnomocniteľa.

Pekný deň

Terka

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

to online riešenie prepisu majiteľa čísla bolo len dočasné počas "krízovej situácie corona" ? lebo vtedy to bolo možné, zase to stopli? 
@folky

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Prepis  služieb sa dá len na pobočke a mali by tam byť prítomní obaja, ak to nie je možné tak musí byť splnomocnenie overené notárom.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Dobrý deň.

Chcel by som sa informovať, či je možné prepis čísla z osoby na osobu iba na základe notársky overeného splnomocnenia pôvodného majiteľa na osobu, ktorá chce prepísať číslo na seba. Musí byť osoba fyzicky prítomná pri prepise? Ako by sa dal zrealizovať prepis, keď pôvodný majiteľ je mimo územia SR a nieje možné ho kontaktovať, ani nijako sa sním spojiť.

Ďakujem

Staci zaslat kopiu oboch obcianskych telekomu aj to splnomocnenie moze byt s popisom co kde ako

https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam

Nemusi byt osobna pritomnost na pobocke

Editoval/-a informovanost

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od bobacka
      Dobrý deň konci mi program a sľúbila mi zamestnankyňa ze mi zavolá ponuku, doteraz sa vsak neozvala. Rada by som pokračovala v tom istom programe co mám ajzatu istú cenu. Ďakujem s pozdravom Bobenicova 
    • Od koki818
      Ahojte,
       
      Toto bude skor informativne ako otazka. Koncil mi pausal tak som sa po prezreti ponuk ostatnzch operatorov rozhodol preniest cislo. Platil som v telekom nejakzch 58 eur za nekonecno HD + telefon Samsung galaxy s22 +. S telekomom som bol nejakych 10-12 rokov a vzdy sa s nimi dalo pri konci viazanosti dohodnut na akom takom dorovnani ponuky konkurencie. Nie vsak tentokrat pani z retencneho mi zavolala ze mi nevedia poskytnut ziadnu zlavu a rozlucila sa so mnou. Som z tohto pristupu celkom sklamany kedze som bol s operatorom vacsinu casu spokojny ale nie som blbec aby som o 18 eur preplacal pausal len zato, ze mi je telekom ako firma sympaticka.
      Ake ste mali vy skusenosti s retencnymi v poslednej dobe?
    • Od Marcel
      Telekom od 01.05.2022 prinesie vynovené paušály. https://zive.aktuality.sk/clanok/B7rGY89/vynovene-pausaly-od-telekomu-budu-drahsie-dostanu-viac-dat-a-dva-dalsie-budu-neobmedzene/
    • Od Pavol66
      Perce nemá signál keď je nová sim karta ani volať nemozem
    • Od mmatejov
      Dobrý deň, chcem sa kompetentných spýtať, prečo od včera 10.12.2021, kedy vyšiel nový cenník, zmizlo z eshopu zariadenie Xiaomi Mi Band 6 a je tam iba nová verzia Xiaomi Mi Band 6 NFC, ktorá je podstatne drahšia. V cenníku naďalej ostalo aj zariadenie bez NFC a v eshope si ho neviem pridať k paušálu, iba verziu s NFC (ktorú ale nechcem lebo je pre mňa nevyužiteľná). Ostatné zariadenia z cenníka sú v eshope, iba tento náramok zmizol. Stále bola dostupnosť tohto náramku (sledujem posledný mesiac) a svietilo pri ňom "NA SKLADE" (čiže nemohlo sa vypredať). Po zmene cenníka jednoducho náramok zmizol z eshopu a ja si ho neviem pridať k predĺženiu paušálu.
    • Od simon0000
      Bude mi končiť paušál Ano S  s dodatkovou službou nekonečné SMS ,da sa paušál predlžiť  na ďalšie dva roky?
      Za súčasných plat. podmienok?