Otázka

  • 0

dobrý deň  

dnes je 13.9.2020  a  9..9.2020 som sa dozvedel o mojej faktúre za august  ktorá je väčšia o 13 eur  .čiže  doteraz som platil za zvýhodnený pausal ANO L 21 Eur ,a zvyšeny  na 33,80 eur +0,68 EUR a viazanosť mam do 28.9.2020 ?????? 
čo to ma znamenať že 2 mesiace pred skončením viazanosti mi zmenia sumu   a ešte vedčšju,  ako bol program pred zľavou  ten bol ANO L za 30 eur  ,

Ani ma nikto  z TELE KOMU MA NEUPOZORNIL že MI Konči VIAZANOSŤ ,A ANI Nemôžem Nič Urobiť   -lebo by som dostal zmluvnú pokutu ,

takže podla zmluvy príloha 2  : Paušál je uzavretie Zmluvy alebo Dodatku k Zmluve s viazanosťou na 12 alebo 24 mesiacov. Zľavnená cena mesačného poplatku sa uplatňuje počas celej doby viazanosti a po jej uplynutí bude uplatňovaná štandardná nezľavnená cena mesačného poplatku.

čo bude dalej?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

Zavolaj na 0800 123 456 kde ti povedia viac informácií, alebo napíš priamo na zákaznícku podporu tu: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/

toto je fórum, nemáme sa ti ako pozrieť na zmluvu/faktúru prečo platíš toľko. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ako nápad by stalo za zváženie, ako pri pevnej linke ešte počkať za tú cenu 3 až 6 mesiacov bez viazanosti a nech sa účastník služby rozhodne. Práve pre tieto skutočnosti, že niekedy nepríde ponuka ihneď počas posledných mesiacov viazanosti. Ja si to strážim vždy pred koncom viazanosti napr. v aplikácii a pripravujem rôzne alternatívy. Teraz to máš relatívne jednoduché a môže tvoja Radosť zaváňať inými smermi.

 

dobrý deň  

dnes je 13.9.2020  a  9..9.2020 som sa dozvedel o mojej faktúre za august  ktorá je väčšia o 13 eur  .čiže  doteraz som platil za zvýhodnený pausal ANO L 21 Eur ,a zvyšeny  na 33,80 eur +0,68 EUR a viazanosť mam do 28.9.2020 ?????? 
čo to ma znamenať že 2 mesiace pred skončením viazanosti mi zmenia sumu   a ešte vedčšju,  ako bol program pred zľavou  ten bol ANO L za 30 eur  ,

Ani ma nikto  z TELE KOMU MA NEUPOZORNIL že MI Konči VIAZANOSŤ ,A ANI Nemôžem Nič Urobiť   -lebo by som dostal zmluvnú pokutu ,

takže podla zmluvy príloha 2  : Paušál je uzavretie Zmluvy alebo Dodatku k Zmluve s viazanosťou na 12 alebo 24 mesiacov. Zľavnená cena mesačného poplatku sa uplatňuje počas celej doby viazanosti a po jej uplynutí bude uplatňovaná štandardná nezľavnená cena mesačného poplatku.

čo bude dalej?

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Dali sa čakať tie (ne)vyjadrenia... Telekom zareagoval správne, 4ka to chápe a Orange, tam škoda komentára. To si mohli odpustiť, tu "atraktivitu", keďže ja si osobne desaťročie nemám co u nich vybrať, špeciálne boli až tak atraktívny,že roky boli lidrom v pomere nový zákazník/odchod ku konkurencie v ich neprospech.

Editoval/-a Marcel

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Najmladší operátor začal s dátovou  revolúciou, teraz nová digitálna značka Kyslíka prišla s konkurenciou (aj,keď nepriamo). Je šanca,že sa dátové služby rozbýbu a Ružový a Pomarančový operátor dá nejakú rozumnejšiu dátovú ponuku za normalnejšie ceny. Tak,ako v minulosti som písal po príchode najmladšieho operátora,ktorý začal dátovú revolúciu,že to potrvá roky,až sa to reálne začne na trhu prejavovať  to. Už sa to v minulosti začalo  navýšením dát v Áno paušáloch. No naplno sa to prejaví po dlhých rokoch.  Chce to čas,možno rok-dva,až  sa to prejaví u všetkých operátoroch  naplno a začnú ponúkať dátové balíčky hodné dnešnej doby.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar