Pevná linka - ako zistiť volajúceho?

Otázka

  • 0

Dobrý deň,

včera ma zastavila suseda - vraj moje deti jej volajú na pevnú linku. Nemyslím si, že sú to oni, pretože jej číslo som nikdy nemala.
Rozmýšľam, či by bolo možné - z jej strany - zistiť, kto jej volal, prípadne zablokovať hovory. Vraj má opakovane obťažujúce hovory.
Existuje k pevnej linke nejaká možnosť, ako dostať výpis prichádzajúcich hovorov?

Ďakujem dopredu za radu

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Na pevnej linke sa nedá objednať výpis prichádzajúcich hovorov. Ale existuje možnosť objednať si zachytenie zlomyseľých volaní - je to platená služba, objednať sa dá cez linku 0800 123 456, alebo osobne na predajni a je potrebné určiť približný čas,, kedy bol hovor uskutočnený. Tu sú bližšie info: https://www.telekom.sk/casto-kladene-otazky/-/faq/ako-funguje-identifikacia-zlomyselneho-volania

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

no výpis hovor by mal byť možný. neviem ale či príchodzích. 

no je pevná linka a pevná linka. to čo si predstavíš ako pevnú linku z 80tych rokov, slúchadlo pripojené zatočeným káblom na skrinku telefónu a vytáčas koliečkom, už dávno nie je pravda. Normálne s ňou môžeš chodiť po byte ako s mobilom, posielaš smsky, vidíš, číslo ktoré ti volá, môžeš si do toho ukladať tel čísla, vidieť zmeškané hovory.... ako staré - tlačítkové mobilné telefóny. takže áno, mohla by kľudne vidieť aké číslo jej volá. 

a samozrejme dajú sa tam aj zablokovať príchodzie hovory. 

Editoval/-a informovanost

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od dulovicova
      Dobry den, chcela by som vediet pricinu vcerajsieho vypadku fungovania pevnej linky, TV a internetu cez optiku v oblasti Chorvatsky Grob-Cierna voda, Surska ulica a dovod, preco Telekom neupozornil na tuto poruchu zakaznika ihned po vzniku poruchy, nakokko som ju zistila nahodne zostala som odstrihnuta, bez akejkolvek moznosti zisti, co sa deje. 
      Ponuka Telekomu pripojit sa na nejaky nahradny zdroj bola len v pripade, ze zakaznik ma aj mobilneho operatora od tejto spolocnosti. A co ti zakaznici, ktori ho nemaju? Povazujem to za diskriminacne voci takym zakaznikom zo strany spolocnosti Telekom.
    • Od ms9621
      Je mozne pri vyuzivani sluzby pevna linka na optike pouzit VoIP telefon tak, ze bude zapojeny do ONT na specificky LAN port podobne ako napr STB s poskytnutim prihlasovacich udajov na SIP podobne ako PPPoE?
    • Od adam_k
      Dobrý deň, už pred niekoľkými rokmi nám prestala fungovať služba CLIP. Technik nám povedal že vraj búrka poškodila zariadenie (niekde vo vedľajšej  obci) a vymenili toto zariadenie za novšie "modernejšie" zariadenie. Modernejšie zjavne znamená z roku kedy neexistovalo CLIP. Chcel by som sa teda opýtať ako tento problém riešiť, pretože náš sused ma pevnu linku a nema vôbec žiadny problém s CLIP. Zariadenie máme Gigaset C300, ktoré podporuje CLIP. Je predsa nemysliteľné aby táto služba nefungovala a aby dvaja zákazníci dostali za rovnakú cenu iné služby.
    • Od Jan_KK_a
      Zdravím, chcem sa opýtať, do akého dátumu je potrebné urobiť zmenu na volacom programe  va pevnej linke, aby začal nový program platiťi od 1. dňa v nasledujúcom mesiaci ?  Vďaka, Jana
    • Od mazmed
      Zdravím,  nainštaloval som nový router  TP Link Archer  VR400 AC1200 a nefunguje pevná linka. DSL vstupný kábel mám rozdelený dodaným VDSL splittrom  na router a telefón.  V nastavení routra som nenašiel nič k potvrdeniu pevnej linky. Poradíte ? Ď.
    • Od paktoo
      Dobrý deň Váž. telekom.  Mám otázku skorej pre marketingové oddelenie . Chcel by som Vás poprosiť o informáciu, kedy plánujete dať do ponuky nové zariadenia ( ako napríklad TV ) ?  Pred nedávnom bola v ponuka SMART TV od samsungu s menšou uhlopriečkou. Teraz je v ponuke len strašne veľká Phillips TV . Na mojej adrese je spustená nová optika a budem vytvárať novú zmluvu a chcel by som nové zariadenie. Oplatí sa čakať alebo nebude tak skoro nič v ponuke ? Moc krát ďakujem kompetentným za odpoveď.