Pevná linka - ako zistiť volajúceho?

Otázka

  • 0

Dobrý deň,

včera ma zastavila suseda - vraj moje deti jej volajú na pevnú linku. Nemyslím si, že sú to oni, pretože jej číslo som nikdy nemala.
Rozmýšľam, či by bolo možné - z jej strany - zistiť, kto jej volal, prípadne zablokovať hovory. Vraj má opakovane obťažujúce hovory.
Existuje k pevnej linke nejaká možnosť, ako dostať výpis prichádzajúcich hovorov?

Ďakujem dopredu za radu

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Na pevnej linke sa nedá objednať výpis prichádzajúcich hovorov. Ale existuje možnosť objednať si zachytenie zlomyseľých volaní - je to platená služba, objednať sa dá cez linku 0800 123 456, alebo osobne na predajni a je potrebné určiť približný čas,, kedy bol hovor uskutočnený. Tu sú bližšie info: https://www.telekom.sk/casto-kladene-otazky/-/faq/ako-funguje-identifikacia-zlomyselneho-volania

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

no výpis hovor by mal byť možný. neviem ale či príchodzích. 

no je pevná linka a pevná linka. to čo si predstavíš ako pevnú linku z 80tych rokov, slúchadlo pripojené zatočeným káblom na skrinku telefónu a vytáčas koliečkom, už dávno nie je pravda. Normálne s ňou môžeš chodiť po byte ako s mobilom, posielaš smsky, vidíš, číslo ktoré ti volá, môžeš si do toho ukladať tel čísla, vidieť zmeškané hovory.... ako staré - tlačítkové mobilné telefóny. takže áno, mohla by kľudne vidieť aké číslo jej volá. 

a samozrejme dajú sa tam aj zablokovať príchodzie hovory. 

Editoval/-a informovanost

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt


sidebar
  • Podobný obsah

    • Od marcelo32
      Je mozne pri vyuzivani sluzby pevna linka na optike pouzit VoIP telefon tak, ze bude zapojeny do ONT na specificky LAN port podobne ako napr STB s poskytnutim prihlasovacich udajov na SIP podobne ako PPPoE?
    • Od adam_k
      Dobrý deň, už pred niekoľkými rokmi nám prestala fungovať služba CLIP. Technik nám povedal že vraj búrka poškodila zariadenie (niekde vo vedľajšej  obci) a vymenili toto zariadenie za novšie "modernejšie" zariadenie. Modernejšie zjavne znamená z roku kedy neexistovalo CLIP. Chcel by som sa teda opýtať ako tento problém riešiť, pretože náš sused ma pevnu linku a nema vôbec žiadny problém s CLIP. Zariadenie máme Gigaset C300, ktoré podporuje CLIP. Je predsa nemysliteľné aby táto služba nefungovala a aby dvaja zákazníci dostali za rovnakú cenu iné služby.
    • Od Jan_KK_a
      Zdravím, chcem sa opýtať, do akého dátumu je potrebné urobiť zmenu na volacom programe  va pevnej linke, aby začal nový program platiťi od 1. dňa v nasledujúcom mesiaci ?  Vďaka, Jana
    • Od mazmed
      Zdravím,  nainštaloval som nový router  TP Link Archer  VR400 AC1200 a nefunguje pevná linka. DSL vstupný kábel mám rozdelený dodaným VDSL splittrom  na router a telefón.  V nastavení routra som nenašiel nič k potvrdeniu pevnej linky. Poradíte ? Ď.
    • Od paktoo
      Dobrý deň Váž. telekom.  Mám otázku skorej pre marketingové oddelenie . Chcel by som Vás poprosiť o informáciu, kedy plánujete dať do ponuky nové zariadenia ( ako napríklad TV ) ?  Pred nedávnom bola v ponuka SMART TV od samsungu s menšou uhlopriečkou. Teraz je v ponuke len strašne veľká Phillips TV . Na mojej adrese je spustená nová optika a budem vytvárať novú zmluvu a chcel by som nové zariadenie. Oplatí sa čakať alebo nebude tak skoro nič v ponuke ? Moc krát ďakujem kompetentným za odpoveď.
       
    • Od Lubica38Mega
      Dobrý deň. chcem sa pekne opýtať jednu vec. Prerábam domček po starých rodičoch, ktorí mali pripojenú pevnú linku telekomu zo strechy. Zo strechy vedie kábel k stĺpu. Tento kábel potrebujeme z dôvodu rekonštrukcie odstrániť. Môžete mi prosím poradiť, ako postupovať? Pevná linka je nečinná a kontrakt zrušený viac než 10 rokov. Vopred Vám ďakujem za radu a želám pohodový deň. S pozdravom, Ľubica