Pevná linka - ako zistiť volajúceho?

Otázka

  • 0

Dobrý deň,

včera ma zastavila suseda - vraj moje deti jej volajú na pevnú linku. Nemyslím si, že sú to oni, pretože jej číslo som nikdy nemala.
Rozmýšľam, či by bolo možné - z jej strany - zistiť, kto jej volal, prípadne zablokovať hovory. Vraj má opakovane obťažujúce hovory.
Existuje k pevnej linke nejaká možnosť, ako dostať výpis prichádzajúcich hovorov?

Ďakujem dopredu za radu

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Na pevnej linke sa nedá objednať výpis prichádzajúcich hovorov. Ale existuje možnosť objednať si zachytenie zlomyseľých volaní - je to platená služba, objednať sa dá cez linku 0800 123 456, alebo osobne na predajni a je potrebné určiť približný čas,, kedy bol hovor uskutočnený. Tu sú bližšie info: https://www.telekom.sk/casto-kladene-otazky/-/faq/ako-funguje-identifikacia-zlomyselneho-volania

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

no výpis hovor by mal byť možný. neviem ale či príchodzích. 

no je pevná linka a pevná linka. to čo si predstavíš ako pevnú linku z 80tych rokov, slúchadlo pripojené zatočeným káblom na skrinku telefónu a vytáčas koliečkom, už dávno nie je pravda. Normálne s ňou môžeš chodiť po byte ako s mobilom, posielaš smsky, vidíš, číslo ktoré ti volá, môžeš si do toho ukladať tel čísla, vidieť zmeškané hovory.... ako staré - tlačítkové mobilné telefóny. takže áno, mohla by kľudne vidieť aké číslo jej volá. 

a samozrejme dajú sa tam aj zablokovať príchodzie hovory. 

Editoval/-a informovanost

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Strko
      Zdravim. Chcel by som  výpis hovorov za mesiac september. Ako postupovať?
    • Od Animm
      Chcel by som sa spýtať prečo účtuje Telekom až 5,50 eur  za jednu minútu pre zákazníka, aby sa zákazník dozvedel, že  telefonne číslo ktoré hľadá neexistuje.
    • Od rkupka
      Mam hlasovú službu - pevnú linku typu VoBB (cez DSL linku).
      Nastavenie okamžitého presmerovania prichodzich hovorov podla navodu https://www.telekom.sk/wiki/volania/presmerovania-hovorov nefunguje. Návod tiež hovorí o tom, že aktivácia alebo deaktivácia služby presmerovanie volaní je bezplatná
      Nastavene tohto presmerovania cez portál Môj Telekom zas  informuje o mesačnom poplatku 0€, ale aktivačnom poplatku 7.97€ !!!
      Tak je služba bezplatná, alebo nie je ?
      Ako teda nastavit okamžité presmerovanie príchodzích volaní na VoBB linke, keď * 21 * xxxxxxxxx # nefunguje ?
      Ďakujem za objasnenie.
    • Hosť
      Od Hosť
      Dakujem vopred, vymažte prosím moje telekom konto.
    • Od znah
      Dobrý deň všetkým,
      chcem sa opýtať na pár vecí, aby som mal jasno ešte pred tým, než to príde a verím, že sú tu ľudia s týmito skúsenosťami.
      U nás v obci budujú Optický internet (zatiaľ len pokladajú chráničky a trubičky). Aktuálne máme internet cez VDSL: balík L - 40/4 (viacej nedá linka=ďaleko od ústredne) + pevnú linku cez VDSL modem + modem v režime bridge.
      Moja hlavná otázka je, že keď sa bude finálne spúšťať Optika a budú aktivácie zákazníckych prípojok (predpokladám že ich natiahnutie do domu bude ešte pred tým), ako to bude prebehať ?
      Keď požiadam o optiku a aktivujú mi ju, automaticky sa vypne VDSL alebo je tam nejaká prechodná doba, keď sú obi dve služby aktívne (napr. pár dní) ?
      Ako to bude s pevnou linkou ? Zostane cez optický modem ako je to teraz cez VDSL modem alebo sa znovu prehodí na metaliku (starú telefónnu 4-linku), ako bola kedysi ?
      Pre istotu posledná otázka: aj optické modemy podporujú zmenu režimu na bridge, či ?
      Ďakujem predom za všetky odpovede.
      Martin
    • Od Jozef Staško
      vážené foorum,
       
      je možné viesť hovor súčasne s viacerými účastníkmi z pevnej linky na optike? Na webstránke Telekomu je konferenčný hovor uvádzaný ako výhoda pevnej linky!