Otázka

  • 0

Ahoj,

zakladám toto vlákno, nakoľko ma podnietila myšlienka skoro sa chystajúcej zaujímavej konkurenčnej služby "pleasure":-), preto vrámci slušnosti a dodržiavania pravidiel Telekom fóra uvítam, keď sa pridáte a napíšete do ďalších príspevkov, čo by ste radi uvítali u Telekomu v segmente Paušálov a Predplatenky (EASY).

Za seba by som rád privítal:

1. VoLTE pre ďalšie telefóny (minimálne ak už je podporovaná značka, tak ďalšie modely)

2. VoWIFI

3. eSIM karty

4. Možnosť rovnomerných splátok telefónov bez navýšenia

5. chýba mi detský paušál, aj možnosť spravovať a pridružiť k aplikácii Môj Telekom (napríklad párovanie na čísla rodičov a volanie si navzájom zdarma)

6. Rozšírenie značiek na OPPO, VIVO, REALME, Xiaomi REDMI

7. Rozšíriť MAGENTA1 Business aj na EASY (PREDPLATENKA)

Skúsme niečo pridať spolu ako inšpiráciu. Mňa to podnietilo na základe vlastných skúseností, keď ako osoba aj firma skladáme služby od viacerých operátorov, vrátane nákupu telefónov, kedy dávame prednosť konkurencii.

Editoval/-a Marcel
odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

25 odpovedí na túto otázku

  • 0

Ďalšia chyba, ani za 2 týždne mi nejde v aplikácii načítať jeden paušál, ani odinštalovaním aplikácie a znovu nastavením..

 

pausal.jpg

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Viem si predstaviť že Telekom používa na aktiváciu napríklad Volte nejakú excel tabuľku ktorú spíšu raz za mesiac a potom to niekto ručne aktivuje. Taktiež mi to príde aj v prípade nefunkčnosti aplikácie po prenose čísla do Telekomu. Aplikácia ani Web verzia nerozpozná že dané číslo sa už nachádza v sieti a niekedy to môžu trvať dosť dlhú dobu kým nový zákazník bude mať konečne prístup k svojej spotrebe. 
Aplikácia po prenose čísla rada píše chyby typu: 

Zadané číslo nie je v sieti Telekom. 
u iného operátora som nikdy nemával takýto problém a hneď v deň keď sa mi prenieslo číslo mi fungovala aj aplikácia. 
 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 1
 

Ja by som im neospravednil ani tie dva týždne maximálne. Paušály predstavia niekoľko dní dopredu a do začiatku ich predaja majú povinnosť ich sfunkčniť, ...

nikto nie je dokonalý a nemuseli si uvedomiť, respektíve nemuselo ich trknúť, že aj toto treba. prišli nové paušály a nešlo to. vy ste avizovali. oni si mali uvedomiť chybu a opraviť to. 

preto ten týždeň - dva. ale vy ste to avizovali pol roka dozadu a oni dali jasne najavo, že na to z vysoka.... 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

 

povedzme ak to nejde prvý týždeň - dva po spustení nových paušálov, avšak  nové paušály sú tu od leta a avizovali ste, že to nejde a aj keĎ už je tu nový rok nejde to stále.

Ja by som im neospravednil ani tie dva týždne maximálne. Paušály predstavia niekoľko dní dopredu a do začiatku ich predaja majú povinnosť ich sfunkčniť, ale to je asi nejaký problém pre IT-čkárov v Telekome lebo zjavne nijako nič nevedia spraviť poriadne. Zároveň by ma zaujímalo kto reálne určuje čo bude v Telekom aplikácii a čo nie, lebo mi nedáva zmysel nedať väčšinu aspoň (tých 80% dajme tomu aspoň a časom viac) funkcií ako v webovej verzii. A neverím, že to kvôli bezpečnosti nie je, reálne mobil predsa zabezpečíš odtlačok prsta/vzor/Touch ID/Face ID či iné. Počítač reálne má väčšina ľudí aj tak bez hesla a ešte k tomu automatické dopĺňanie hesla.

 

Ďakujem všetkým za podporu, sme tu preto, aby sme pomohli veci. Cieľom je skvalitniť poskytované služby. Proste oddelenie, ktoré ma na starosti pridávanie produktov do aplikácie to zrejme nezvláda. Treba jednotný systém, ideálne prepínač v aplikácii, ktorý by bol totožný s layoutom na webe Môj Telekom. Ale aj zo-sumarizovanie služieb a ach aktivácia/deaktivácia. Na webe Môj Telekom odstrániš telefónne číslo nezverejnením v tel. zozname. Kde toto napr. nájdeš jednoduchým prepínacom v aplikácii. Prečo mám ťukať nefungujúce VoLTE ZAP/VYP na 12323 namiesto prepínača v aplikácii alebo na webe Môj Telekom? Prečo sa HBO GO aj počas vianočnej akcie nedalo pridať prepínačom.... Niekde treba posielať syntax SMS správ na 12323, inde je kvačka, inde tlačítko aktivovať.

To je najmenej podotnúť aké sú chyby, len otázne je či následne bude riešenie a či naše návrhy niekto zrealizuje a v akom časovom horizonte a či vôbec niekedy. 

Lebo reálne koľko spoločností, ak im dá človek návrh odpíše klamstvo typu, "Ďakujeme za podnet, možno v budúcnosti sa tým budeme zaoberať" - kedy väčšinou "možno", "v budúcnosti" alebo aj "pripravujeme" znamená NIE, NIKDY, O STO ROKOV.

K tej aktivácii cez SMS tomu doteraz nechápem ten význam, však treba na to využiť aplikáciu. A pri takom samotnom VoLTE nerozumiem význam, že operátor ti to musí aktivovať, podľa mňa by to mohlo byť aktivované defaultne, lebo reálne aj tak si každý vyberie či chce mať pustené VoLTE v mobile sám, táto dodatočná aktivácia je zbytočná. Reálne aj keby mal niekto aktivované u Telekomu v systéme VoLTE a mal mobil čo ho nemá, tak žiadny problém nemá kde nastať pri volaniach predsa.

Editoval/-a Samer303
odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 1

Pridal (editované)

Ďalšie nekonečne dlhé príbehy, zmluva o el. komunikácii pre IČO. Výzva na ROKY. K tomu naviazané chybové hlášky o tom, že mám mať podpísanú zmluvu o el. komunikácii. Rád by som ju podpísal, ale ROKY ju neviem podpísať, lebo sa proste nedá.Nepodporovaný produkt hlási Business Premium 28, pritom je to jedno IČO,  kde som správca, Nik vyššie nie je, nie je to delegovaný produkt.

ICO.jpg

NPF.jpg

VP.jpg

Editoval/-a Marcel

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ďakujem všetkým za podporu, sme tu preto, aby sme pomohli veci. Cieľom je skvalitniť poskytované služby. Proste oddelenie, ktoré ma na starosti pridávanie produktov do aplikácie to zrejme nezvláda. Treba jednotný systém, ideálne prepínač v aplikácii, ktorý by bol totožný s layoutom na webe Môj Telekom. Ale aj zo-sumarizovanie služieb a ach aktivácia/deaktivácia. Na webe Môj Telekom odstrániš telefónne číslo nezverejnením v tel. zozname. Kde toto napr. nájdeš jednoduchým prepínacom v aplikácii. Prečo mám ťukať nefungujúce VoLTE ZAP/VYP na 12323 namiesto prepínača v aplikácii alebo na webe Môj Telekom? Prečo sa HBO GO aj počas vianočnej akcie nedalo pridať prepínačom.... Niekde treba posielať syntax SMS správ na 12323, inde je kvačka, inde tlačítko aktivovať. Tých služieb je nespočetne a každá sa zapína iným spôsobom alebo vypína. Potom aj toto fórum by sa zbavilo zbytočných otázok typu "ako aktivujem/deaktivujem" lebo všetko by bolo pod jednou strechou. Magenta1 je opäť kapitola sama o sebe. Taktiež do **piip*** zjednoťte informačný systém. V aplikácii sú zostávajúce dáta/minúty, v Môj Telekom počet minutých dát/minút.

Predstava, ako by to malo vyzerať

priklad.jpg

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

povedzme ak to nejde prvý týždeň - dva po spustení nových paušálov, avšak  nové paušály sú tu od leta a avizovali ste, že to nejde a aj keĎ už je tu nový rok nejde to stále.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Podľa mňa keď už má byť aplikácia tak nech je zároveň identická funkciami ako na webovej verzii, je to riadna sprostosť aby niečo nešlo v mobilnej aplikácii a zároveň opačne. 

Tiež musím podotknúť, že konkurecia to dokáže, a je to tak trochu hanba pre Telekom si myslím. 

 

odpoveď sa páči : 3 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tatktiež by už bolo načase konečne začať podprovať Váš produkt a to T paušály ktoré sú v Môj Telekom stále nepodporované :) 

Je to sranda že operátor ponúka paušály ale systém nepodporuje správu produktu. 

C2B0A049-6AB5-49A2-9B82-04C851B7363E.png

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

 

Otváram novú tému podnetov na rok 2021 na zlepšenie služieb a  webu Môj Telekom, ale i samotnej aplikácie.

Osobne mi tam chýba manažovanie nielen dátových balíčkov, ale i samotných služieb.  A keďže moja dcéra doslova vymlátila celý kredit na zlodejské a pofidérne služby čísla 6678, rozhodol som sa, že ju potrestám nekúpením kreditu na celého pol roka. V rámci magenty1 sa mi dovolá a manželke tiež, ostatné nech si obuje pekne tenisky a pobehá po vlastných, kredit proste nebude!

ALE: 1. Postrádam zablokovanie audiotextových služieb v Môj Telekom, v aplikácii, pre Preplatenku vôbec, pre paušál je možné aspoň audiotexové služby.

2. Postrádam akúkoľvek informáciu, kde vlastne kredit bol minutý. Žiaden výpis hovorov, kde by sa dal skontrolovať minutý kredit spätne, stačí 3 mesiace

3. Iné informácie poskytuje Môj Telekom a doslova žiadne aplikácia. Napríklad sekcia Moje produkty a služby.  V Môj Telekom vidím Aktivované a ďalšie služby, v aplikácii nič také nie je. V sekcie pre EASY vidím "Pripravujeme Informácie o balíčkoch pre zákazníkov Easy pripravujeme. Vráťte sa sem neskôr, prosím. Táto hláška je tam ROKY a nie vráťte sa prosím neskôr, čo je v akom časovom ponímaní? V dĺžke svetelných rokov? Čo je to to "NESKOR" 

4. Prepáčte, ale portál aj aplikácia by mala vypovedať o kvalite operátora. Prečo také O2 Slovakia má fantastickú aplikáciu a ešte prehľadnejší web aktivovaných služieb, kde doslova všetko dokážete nastaviť. Ved tu na predplatenke neviem ani SMS správou vypnúť pofidérny audiotex , ani pofidérne správy. Nech čítam, ako čítam všetky weby, jediný Telekom to nedokáže  https://zive.aktuality.sk/clanok/140297/ako-zablokovat-platene-sms-u-operatorov-pytali-sme-sa-ich/

5. VoLTE ZAP, VoLTE VYP. To skutočne nie je trápne písať opäť roky o nedostupnosti služby touto cestou?  Proste to radšej vypnite a nedráždite. Slovo "dočasne" v TK znamená vždy ROKY.

6. Vytočil som sa hneď na Nový rok, ale veci berte ako konštruktívnu kritiky. Nemám problém neverejne poskytnúť vám screenshoty konkurencie, kde je možné čerpať inšpiráciu a raz a navždy to zjednotiť , spraviť skutočne pravú a kvalitnú aplikáciu s jednotným layoutom pre aplikáciu aj samotný Môj Telekom.

 

 

Podobne nah*vno to má aj Orange aplikácia je na 2 veci vieš si skontrolovať max svoju spotrebu, ale platbu faktúry, alebo podrobný rozpis hovorov nájdeš len na webe. Ten je už iná kategória a jeho vzhľad ani nekomentujem. V Telekome ma najviac **piip** to, že sa väčšina úkonov robí prostredníctvom aplikácie. Neviem či som slepý, ale napr. pri Predplatenke nedokážem aktivovať žiadny balík cez internetové rozhranie len cez aplikáciu. A obecne strašne moc vecí chýba v prehliadačovej verzii portálu Môj Telekom.

Editoval/-a majcorako
odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 1

Otváram novú tému podnetov na rok 2021 na zlepšenie služieb a  webu Môj Telekom, ale i samotnej aplikácie.

Osobne mi tam chýba manažovanie nielen dátových balíčkov, ale i samotných služieb.  A keďže moja dcéra doslova vymlátila celý kredit na zlodejské a pofidérne služby čísla 6678, rozhodol som sa, že ju potrestám nekúpením kreditu na celého pol roka. V rámci magenty1 sa mi dovolá a manželke tiež, ostatné nech si obuje pekne tenisky a pobehá po vlastných, kredit proste nebude!

ALE: 1. Postrádam zablokovanie audiotextových služieb v Môj Telekom, v aplikácii, pre Preplatenku vôbec, pre paušál je možné aspoň audiotexové služby.

2. Postrádam akúkoľvek informáciu, kde vlastne kredit bol minutý. Žiaden výpis hovorov, kde by sa dal skontrolovať minutý kredit spätne, stačí 3 mesiace

3. Iné informácie poskytuje Môj Telekom a doslova žiadne aplikácia. Napríklad sekcia Moje produkty a služby.  V Môj Telekom vidím Aktivované a ďalšie služby, v aplikácii nič také nie je. V sekcie pre EASY vidím "Pripravujeme Informácie o balíčkoch pre zákazníkov Easy pripravujeme. Vráťte sa sem neskôr, prosím. Táto hláška je tam ROKY a nie vráťte sa prosím neskôr, čo je v akom časovom ponímaní? V dĺžke svetelných rokov? Čo je to to "NESKOR" 

4. Prepáčte, ale portál aj aplikácia by mala vypovedať o kvalite operátora. Prečo také O2 Slovakia má fantastickú aplikáciu a ešte prehľadnejší web aktivovaných služieb, kde doslova všetko dokážete nastaviť. Ved tu na predplatenke neviem ani SMS správou vypnúť pofidérny audiotex , ani pofidérne správy. Nech čítam, ako čítam všetky weby, jediný Telekom to nedokáže  https://zive.aktuality.sk/clanok/140297/ako-zablokovat-platene-sms-u-operatorov-pytali-sme-sa-ich/

5. VoLTE ZAP, VoLTE VYP. To skutočne nie je trápne písať opäť roky o nedostupnosti služby touto cestou?  Proste to radšej vypnite a nedráždite. Slovo "dočasne" v TK znamená vždy ROKY.

6. Vytočil som sa hneď na Nový rok, ale veci berte ako konštruktívnu kritiky. Nemám problém neverejne poskytnúť vám screenshoty konkurencie, kde je možné čerpať inšpiráciu a raz a navždy to zjednotiť , spraviť skutočne pravú a kvalitnú aplikáciu s jednotným layoutom pre aplikáciu aj samotný Môj Telekom.

 

 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dnes vyskúšané, Predplatenku nie je možné pridať do Magenta1 Business, napriek tomu, že je na IČO :-( škoda, big fail!

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahojte @informovanost a @Samer303

prosím, pre zachovanie prehľadnosti pre vás aj pre nás v Telekome, držte sa témy a komentujte tu svoje návrhy stroho. ak chcete otvoriť ďalšiu tému, prosím o založenie nového príspevku. 

ďakujem pekne za pochopenie ;) 

Lucka

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Tak aspoň avízo nech ti pošlú, že ti končí viazanosť. Lebo reálne ak si neodsleduješ tú viazanosť sám tak je zle. 

Celkovo najlepší návrh by bol zrušiť viazanosť a hotovo. Ale moje prianie je nereálne, nikdy to nespravia, lebo by sa vyhovárali, že sú stratoví keďže by nemohli účtovať tie ich nekrestanské zmluvné pokuty. Aj to máš viazanosť a môžeš prejsť na vyšší program bez pokuty ale na nižší už s pokutou, to je také Slovenské, zaviažeš sa na 2 roky a počas tejto dobe si "bezmocný" a len platíš. Ale vlastne každý tú zmluvu podpíše sám a s vlastnej iniciatívy nikoho nenútia to je pravda. Keby aspoň tie ceny dali poriadne keď už sa zaviažeš na 2 roky. 

Ja už čakám na moment kedy obyčajnú predplatenku začnú dávať povinne s viazanosťou 2 roky.

ty nemusíš sa viazať na tie 2 roky ak chceš využívať služby. máš možnosť si tie služby zobrať aj bez viazanosti, ale priplatíš si za to. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Keby,aspoň niektoré nápady,ktoré sú na diskusnom fóre, Telekom uznal za vhodné,a zrealizoval to v praxi.  To by bolo fajn 😉👍.

Súhlasím, len je otázne koľko by to trvalo či mesiace ak nie roky, alebo vôbec. Čo taká eSIM? Na túto službu sa extrémna doba čaká a stále ani zmienka nie je, z trojice najväčších operátorov dvaja už majú eSIM, Telekom ešte nie. 

Editoval/-a Samer303
odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 1

Tak aspoň avízo nech ti pošlú, že ti končí viazanosť. Lebo reálne ak si neodsleduješ tú viazanosť sám tak je zle. 

Celkovo najlepší návrh by bol zrušiť viazanosť a hotovo. Ale moje prianie je nereálne, nikdy to nespravia, lebo by sa vyhovárali, že sú stratoví keďže by nemohli účtovať tie ich nekrestanské zmluvné pokuty. Aj to máš viazanosť a môžeš prejsť na vyšší program bez pokuty ale na nižší už s pokutou, to je také Slovenské, zaviažeš sa na 2 roky a počas tejto dobe si "bezmocný" a len platíš. Ale vlastne každý tú zmluvu podpíše sám a s vlastnej iniciatívy nikoho nenútia to je pravda. Keby aspoň tie ceny dali poriadne keď už sa zaviažeš na 2 roky. 

Ja už čakám na moment kedy obyčajnú predplatenku začnú dávať povinne s viazanosťou 2 roky.

Editoval/-a Samer303
odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ako ďalší podnet uvádzam ponechať paušál po skončení viazanosti ešte v trvani 3 až 6 mesiacov na pôvodnej cene, ako v pripade viazanosti internetu. Nedochádzalo by k zbytočným prekvapeniam a emóciám.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Taktiež by som privítal aby už konečne fungovala sekcia Produkty a Služby v Môj Telekom pre T paušáy. Je to dosť trápne že sa predstavia nové paušály, ale ich správa nefunguje. 

9586FBB3-A75F-47CA-8981-A90830B98CC2.jpeg

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Keby,aspoň niektoré nápady,ktoré sú na diskusnom fóre, Telekom uznal za vhodné,a zrealizoval to v praxi.  To by bolo fajn 😉👍.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 1

Ahojte, 

@Marcel v prvom rade veľmi pekne ďakujem za iniciatívu :) Vaše podnety pravidelne posielame na príslušné oddelenia Telekomu, takže žiaden názor, ak je konštruktívny, nezostane nepovšimnutý. 

Určite uvítame aj vaše postrehy a názory na to, čo by ste radi vylepšili aj tu na fóre ;) 

pekný deň

Lucka

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Telekom by si mal viac vážiť dlhoročných zákazníkov s dobrou platobnou disciplínou. Človek niekedy musí doslova a do písmena zobrať o tú mizernú zľavu -20 % a to,ani Ti ju nemusia dať. Mám dve paušály Áno L za jeden platím 24€ s DPH samozrejme s viazanosťou a  za druhý 30 € s DPH samozrejme s viazanosťou 24 mesiacov. Chcel som,aj na druhý paušál,aspoň tú mizernú zľavu -20 %. Napísali mi,že mi nemôžu momentálne poskytnúť žiadnú zľavu. Takže za obe paušály platím 54€ s DPH. Kebyže mi dali zľavu,aj na druhý paušál,tak platím dokopy 48€ s DPH. Mobil nemám od nich. Využívam vlastný. Po tých skúsenostiach,ani nebudem od nich brať žiadné zariadenie.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ja by som hlavne privítal podobnú ponuku ako bude mať virtual, poprípade navýšiť dáta na existujúce paušály. 

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 1

No ja by som povedal, že základ nových nápadov a akcií, by malo byť konzultované s niekoľkými zamestnancami telekomu ktorý s tým priamo pracujú.  Ako akcia vyššií balík zadarmo počas korony na internet. a konečný výsledok bol taký, že väčšine internet neustále padal, linka to nezvládala a nakoniec ani z ďaleka nemali to, za čo si platili. Či akcia nekonečné dáta pre paušály no tí čo sú na internet vzduchom nedostali nič a navyše im takto spomalili rýchlosť a podobne. Aby to nebolo o tom, že pán riaditeľ sa rozhodne toto spravíme toho chcem a vy to zariaďte a je mi dosť uprdele ako ale toto spravíte, ale aby tam bola konzultácia týchto nápadov s tými, čo s tým reálne pracujú. To by som povedal, je prvý podnet a dosť dôležitý. 

Ja osobne, by som dal možnosť vyskladať si paušál podľa seba. ale že úplne si vyskladať paušál do bodky.  nie že 100 min + 100 min + 100 sms + 500 MB.... 
Ale keď napíšem že chcem 158 min + 37 sms + 1581 MB tak to vypľuje cenu koľko za to sa bude platiť. pochybujem, že toto sa stane, pretože to by bola strata ziskov na tom, čo treba platiť aj keď to vôbec nechcem, no musím mať ak chcem to druhé..... ale bolo by to najrozumnejšie.... 

Keď už silou - mocou tam musí byť automat na technickej linke, tak dať na výber aj možnosť kontaktovať živú osobu, lebo to je katastrofa. 

 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

8. Ešte ma napadlo prekopať JURA, prípadne možnosť ho pridať do Magenta1. Tie služby mi prídu ako príliš fragmentované, odčleniť a zakladať niečo nové, namiesto zjednodušovania pod jednu značku Telekom SK.

9. Aktivácia cez aplikáciu, výborná myšlienka na elimináciu nákladov ako v prípade " pleasure " skenom občianskeho preukazu a podpisom v aplikácii.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Peterkovik
      Chcel som si predlžiť mobilný paušal, ako dôchodcovi mi stačil ten základný stál 7 eur. Na moju žiadosť, aby mi ho predlžili bola odpoved, že taký už nie je.
      Môžem si kúpiť niečo podobné za 8 eur. Cez telefon som povedal svoje áno, a operátor mi povedal, že všetko môžem vybaviť cez apku. Zistil som, že takú apku nemám, lebo mám "starý" model telefonu. Po pár dnoch prišlo upozornenie: objednávka nie je ukončená. Chcem povedať, že zaviazanosť, paušály, nové balíčky a apky je hra za ktoru je len tzv. menej viditeľné zvyšovanie cien. Chcem upozorniť aj na to, že Telekom nemá žiadnu ponuku pre dôchodcov, ktorá by zohladnovala ich špecifické potreby a finančné možnosti, ako aj fakt, že mnohí boli zákazníkmi Telekomu dlhé desaťročia.
      V mojom prípade mi bohate stačil 7 eurový paušál, ktorý som aj tak z 80 % nečerpal /vrátane dát, ktoré som vrátil skoro celé a nemohol som ich darovať nikomu z rodiny, lebo na to nemám telefon na ktorý sa musí stiahnuť nejaká "apka/".M yslím si, že takých dôchodcov ako ja sú desaťtisícky. Kontakt potrebujú deti, aby vedeli či sme v poriadku. Vačšina mojich priatelov a zným je už na druhom svete, tam sa cez telekom volať nedá. Mám príbuznú vo Francúzsku, tiež dôchodkynu, ktorá má telefon aj internet zadarmo! Francúzko je totiž na rozdiel od oligodeformokracie v SR sociálny štát.
    • Od em.zet
      Dobrý deň, skončila mi viazanosť a momentálne nechcem predlžovať paušál (nevyhovuje mi terajšia ponuka zariadení), až niekedy koncom roka. Môžem teda z paušálu prejsť na predplatenku a potom späť na paušál? nechcem platiť zbytočne 25€ mesačne, keď paušál teraz nevyužívam.
      ďakujem
    • Od bajankova002
      Dobry den, po akom dlhom case od zobratia zariadenia na pausal by som si mohla zobrat dalsie? Orange to ma pokial viem po polroku, tak sa informujem. Dakujem
    • Od bajankova002
      Dobry den, chcem sa spytat, objednala som si apple watch k pausalu, no neviem najst nikde vyslovene fakturu k zariadeniu k pripadnej reklamacii. Darovala som ich sestre, ale ci je k tomu zvlast papier keby potrebovala reklamaciu nech to ma pokope alebo len celkovo co mi prislo mailom ako objednavka, akontacia, info k pausalu, viazanosti atd. Vdaka
    • Od Janula_B
      Dobrý deň, potrebujem poradiť. Dňa 24.5.2021 mi končí viazanosť u X operátora a chcem prejsť do Telekomu,,,kedy bude najvhodnejšia doba zastaviť sa na predajni a začať riešiť presun čísla?Tak aby som nemala pokutu u svojho momentálneho operátora a  aby mi automaticky u neho nevznikla ďalšia viazanosť na 2 roky,,,
      Ďakujem za radu 🙏
    • Od Marcel
      Zdravím,
      už v minulosti som si všimol cenovú diskrimináciu v neprospech Biznis paušálov a dnes ma to nenechalo chladným. Uvádzam sem zámerne jedno zariadenie o ktoré som mal záujem a zámerne cenu pre T Ideál 32 a Biznis Premium 32. Rozdiel v oboch paušáloch nie je. Nerozumiem tejto cenovej politike "trestať" podnikateľov, prípadne sa tváriť, že si to podnikatelia nevšimnú. Pýtam sa prečo sa dejú takéto neférové praktiky? Nabudúce odmietnem Biznis Premium a nechám si T Ideál na IČO. Zámerne to sem píšem, dávajte a overujte si cenu pre Biznis Premium a T Ideál toho istého zariadenia.