Otázka

  • 0

Pridal (editované)

Ahoj,

zakladám toto vlákno, nakoľko ma podnietila myšlienka skoro sa chystajúcej zaujímavej konkurenčnej služby "pleasure":-), preto vrámci slušnosti a dodržiavania pravidiel Telekom fóra uvítam, keď sa pridáte a napíšete do ďalších príspevkov, čo by ste radi uvítali u Telekomu v segmente Paušálov a Predplatenky (EASY).

Za seba by som rád privítal:

1. VoLTE pre ďalšie telefóny (minimálne ak už je podporovaná značka, tak ďalšie modely)

2. VoWIFI

3. eSIM karty

4. Možnosť rovnomerných splátok telefónov bez navýšenia

5. chýba mi detský paušál, aj možnosť spravovať a pridružiť k aplikácii Môj Telekom (napríklad párovanie na čísla rodičov a volanie si navzájom zdarma)

6. Rozšírenie značiek na OPPO, VIVO, REALME, Xiaomi REDMI

7. Rozšíriť MAGENTA1 Business aj na EASY (PREDPLATENKA)

Skúsme niečo pridať spolu ako inšpiráciu. Mňa to podnietilo na základe vlastných skúseností, keď ako osoba aj firma skladáme služby od viacerých operátorov, vrátane nákupu telefónov, kedy dávame prednosť konkurencii.

Editoval/-a Marcel

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

14 odpovedí na túto otázku

  • 0

Dnes vyskúšané, Predplatenku nie je možné pridať do Magenta1 Business, napriek tomu, že je na IČO :-( škoda, big fail!

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahojte @informovanost a @Samer303

prosím, pre zachovanie prehľadnosti pre vás aj pre nás v Telekome, držte sa témy a komentujte tu svoje návrhy stroho. ak chcete otvoriť ďalšiu tému, prosím o založenie nového príspevku. 

ďakujem pekne za pochopenie ;) 

Lucka

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Tak aspoň avízo nech ti pošlú, že ti končí viazanosť. Lebo reálne ak si neodsleduješ tú viazanosť sám tak je zle. 

Celkovo najlepší návrh by bol zrušiť viazanosť a hotovo. Ale moje prianie je nereálne, nikdy to nespravia, lebo by sa vyhovárali, že sú stratoví keďže by nemohli účtovať tie ich nekrestanské zmluvné pokuty. Aj to máš viazanosť a môžeš prejsť na vyšší program bez pokuty ale na nižší už s pokutou, to je také Slovenské, zaviažeš sa na 2 roky a počas tejto dobe si "bezmocný" a len platíš. Ale vlastne každý tú zmluvu podpíše sám a s vlastnej iniciatívy nikoho nenútia to je pravda. Keby aspoň tie ceny dali poriadne keď už sa zaviažeš na 2 roky. 

Ja už čakám na moment kedy obyčajnú predplatenku začnú dávať povinne s viazanosťou 2 roky.

ty nemusíš sa viazať na tie 2 roky ak chceš využívať služby. máš možnosť si tie služby zobrať aj bez viazanosti, ale priplatíš si za to. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

 

Keby,aspoň niektoré nápady,ktoré sú na diskusnom fóre, Telekom uznal za vhodné,a zrealizoval to v praxi.  To by bolo fajn 😉👍.

Súhlasím, len je otázne koľko by to trvalo či mesiace ak nie roky, alebo vôbec. Čo taká eSIM? Na túto službu sa extrémna doba čaká a stále ani zmienka nie je, z trojice najväčších operátorov dvaja už majú eSIM, Telekom ešte nie. 

Editoval/-a Samer303

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Tak aspoň avízo nech ti pošlú, že ti končí viazanosť. Lebo reálne ak si neodsleduješ tú viazanosť sám tak je zle. 

Celkovo najlepší návrh by bol zrušiť viazanosť a hotovo. Ale moje prianie je nereálne, nikdy to nespravia, lebo by sa vyhovárali, že sú stratoví keďže by nemohli účtovať tie ich nekrestanské zmluvné pokuty. Aj to máš viazanosť a môžeš prejsť na vyšší program bez pokuty ale na nižší už s pokutou, to je také Slovenské, zaviažeš sa na 2 roky a počas tejto dobe si "bezmocný" a len platíš. Ale vlastne každý tú zmluvu podpíše sám a s vlastnej iniciatívy nikoho nenútia to je pravda. Keby aspoň tie ceny dali poriadne keď už sa zaviažeš na 2 roky. 

Ja už čakám na moment kedy obyčajnú predplatenku začnú dávať povinne s viazanosťou 2 roky.

Editoval/-a Samer303

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ako ďalší podnet uvádzam ponechať paušál po skončení viazanosti ešte v trvani 3 až 6 mesiacov na pôvodnej cene, ako v pripade viazanosti internetu. Nedochádzalo by k zbytočným prekvapeniam a emóciám.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Taktiež by som privítal aby už konečne fungovala sekcia Produkty a Služby v Môj Telekom pre T paušáy. Je to dosť trápne že sa predstavia nové paušály, ale ich správa nefunguje. 

9586FBB3-A75F-47CA-8981-A90830B98CC2.jpeg

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Keby,aspoň niektoré nápady,ktoré sú na diskusnom fóre, Telekom uznal za vhodné,a zrealizoval to v praxi.  To by bolo fajn 😉👍.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 1

Ahojte, 

@Marcel v prvom rade veľmi pekne ďakujem za iniciatívu :) Vaše podnety pravidelne posielame na príslušné oddelenia Telekomu, takže žiaden názor, ak je konštruktívny, nezostane nepovšimnutý. 

Určite uvítame aj vaše postrehy a názory na to, čo by ste radi vylepšili aj tu na fóre ;) 

pekný deň

Lucka

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Telekom by si mal viac vážiť dlhoročných zákazníkov s dobrou platobnou disciplínou. Človek niekedy musí doslova a do písmena zobrať o tú mizernú zľavu -20 % a to,ani Ti ju nemusia dať. Mám dve paušály Áno L za jeden platím 24€ s DPH samozrejme s viazanosťou a  za druhý 30 € s DPH samozrejme s viazanosťou 24 mesiacov. Chcel som,aj na druhý paušál,aspoň tú mizernú zľavu -20 %. Napísali mi,že mi nemôžu momentálne poskytnúť žiadnú zľavu. Takže za obe paušály platím 54€ s DPH. Kebyže mi dali zľavu,aj na druhý paušál,tak platím dokopy 48€ s DPH. Mobil nemám od nich. Využívam vlastný. Po tých skúsenostiach,ani nebudem od nich brať žiadné zariadenie.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ja by som hlavne privítal podobnú ponuku ako bude mať virtual, poprípade navýšiť dáta na existujúce paušály. 

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 1

No ja by som povedal, že základ nových nápadov a akcií, by malo byť konzultované s niekoľkými zamestnancami telekomu ktorý s tým priamo pracujú.  Ako akcia vyššií balík zadarmo počas korony na internet. a konečný výsledok bol taký, že väčšine internet neustále padal, linka to nezvládala a nakoniec ani z ďaleka nemali to, za čo si platili. Či akcia nekonečné dáta pre paušály no tí čo sú na internet vzduchom nedostali nič a navyše im takto spomalili rýchlosť a podobne. Aby to nebolo o tom, že pán riaditeľ sa rozhodne toto spravíme toho chcem a vy to zariaďte a je mi dosť uprdele ako ale toto spravíte, ale aby tam bola konzultácia týchto nápadov s tými, čo s tým reálne pracujú. To by som povedal, je prvý podnet a dosť dôležitý. 

Ja osobne, by som dal možnosť vyskladať si paušál podľa seba. ale že úplne si vyskladať paušál do bodky.  nie že 100 min + 100 min + 100 sms + 500 MB.... 
Ale keď napíšem že chcem 158 min + 37 sms + 1581 MB tak to vypľuje cenu koľko za to sa bude platiť. pochybujem, že toto sa stane, pretože to by bola strata ziskov na tom, čo treba platiť aj keď to vôbec nechcem, no musím mať ak chcem to druhé..... ale bolo by to najrozumnejšie.... 

Keď už silou - mocou tam musí byť automat na technickej linke, tak dať na výber aj možnosť kontaktovať živú osobu, lebo to je katastrofa. 

 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

8. Ešte ma napadlo prekopať JURA, prípadne možnosť ho pridať do Magenta1. Tie služby mi prídu ako príliš fragmentované, odčleniť a zakladať niečo nové, namiesto zjednodušovania pod jednu značku Telekom SK.

9. Aktivácia cez aplikáciu, výborná myšlienka na elimináciu nákladov ako v prípade " pleasure " skenom občianskeho preukazu a podpisom v aplikácii.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Patrik10
      Ak zmením teraz paušál ako je v tej súťaži da sa ku nemu zobrať aj mobil? Ďakujem za skorú odpoveď. 
    • Od juraj_laco
      Dobrý deň, chcem sa opýtať na možnosť telefonovania medzi 3 členmi rodiny, minimálny počet bezplatných SMS a minimálna kapacita dátových údajov. Žiadne veľké prenosy dát, maximálne messenger a navigácia, žiaden web surfing, žiadne sťahovanie údajov z internetu. Ďakujem za návrh, ktorý by čo najviac vyhovoval mojej požiadavke s ohľadom na najnižšiu cenu.  
    • Od Kinderko16
      Mozem sa opytat kedy mam nárok na novy telefón dakujem pekne
    • Od stevka44
      Už dva krát som volal operátorovi o navýšenie paušálu a stále som nedostal oznámenie. Prečo?
    • Od Linda1967
      Dobrý deň. Mám paušál T32, celý mesiac ho využívam v Maďarsku. Chcela by som sa spýtať či pri: darovaných dátach a dátových balíčkoch - Nekonečné pripojenie, Denné dáta neobmedzené,Denné dáta 1 GB a Data 1 GB - či mám FUP  ( ak áno prosila  by som presne koĺko  GB) -  mám aktívny program EU nonstop
    • Od cselli1
      31.Okt.mi skončí vyazanosť u O2,ale by som chcel prenosiť moj tel.číslo na Telekom už 1.Nov.2020.
      Mám u Vás Magio internet,Magio TV a aj Manželkove tel.čislo. ďakujem.
      S pozdravom: Peter Borbely