telekom aplikácia

Otázka

  • 0

Nazdar,

prešiel som z orange na telekom nainštaloval som si telekom aplikáciu a mám pár problémov. Aplikácia píše že je neúplný účet a že mám dokončiť registráciu no keď zadám email adresu s ktorou som registrovaný tu na fóre a tiež je uvedená pre zasielanie faktúr tak mi napíše že email je použitý tak aký email tam mám zadať, kde je chyba. Druhý problém je že keď dám pripojiť produkty pomocou mobilného čísla ktoré som si preniesol z orange tak mi napíše že zvolené číslo nepatrí do siete telekomu alebo ešte nebolo aktivované čo je blbosť lebo sim kartu mám v telefóne a som normálne dovolatený. Prikladám screenshoty. Ďakujem za odpoveď.

 

 

Screenshot_2020-09-09-07-10-37-756_com.telekom.portal.jpg

Screenshot_2020-09-09-07-10-46-353_com.telekom.portal.jpg

Screenshot_2020-09-09-07-11-09-958_com.telekom.portal.jpg

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

7 odpovedí na túto otázku

  • 0

Nazdar, po prenose sa ti cislo v appke zobrazi neskor, asi cca do 3 dni. 

k uctu, skus skor spravit to,ze sa z aplikacie odhlasis a potom vyber prihlasenie uctom moj telekom, po prihlaseni si potom pridaj mobilne cislo, hoci asi budes musiet pockat max tie 3 dni

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

odhlásil som sa z aplikácie a dal som prihlásenie účtom môj telekom a dostal som neočakávanu chybu, sim kartu som dával do mobilu včera ráno takže dnes je druhý deň vyskúšam to ešte doma na pc pridať to telefónne číslo na portáli môj telekom no najlepšie asi počkám do konca týždňa to by už mohlo fungovať prikladám screenshot

Screenshot_2020-09-09-10-09-40-689_com.telekom.portal.jpg

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

tato hlaska sa zobrazila aj mne teraz, asi preto sa teraz nevies prihlasit 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

už sa mi podarilo cez môj telekom účet prihlásenie do aplikácie takže časť problému vyriešená ešte počkať kým sa zobrazí telefónne číslo a budem ho môcť pridať do aplikácie

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

tak problém vyriešený stačilo čakať len to mi nikto nepovedal keď by som sa nespýtal už to funguje ako má

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od eduard.koval
      Zdravíčko. Som tu nový a mám celkom nepríjemný problém. S mojím t.č., ktoré mám z Telekomu som pred pár týždňami prešiel k pomarančom. Všetko išlo v poriadku, no prišiel Telekom s akciou hlavne o tie dáta na Predplatenku. Tak som sa nechal zlákať, preniesol som si to číslo z Orange nazad do Telekomu(v orange som bol bez viazanosti). Dnes som si dal simku z T do mobilu, zapol mobilné dáta, kvôli rcs správam hlavne, zavolal na číslo 12350 aby sa aktivovala simka. Všetko fachčí až na jedno: nedá sa mi dovolať na to prenesené číslo a jak kukam na RCS správy, funguje to korektne AVŠAK mám úplne iné číslo, než ktoré som si preniesol. Čo mám robiť? Vďaka za podrobné info priatelia😘.
       
    • Od sariri
      Dobrý deň.
      Po prenose čísla sa mi nezobrazujú  MMS od iného operátora ako od Telekomu.  Po prijatí MMS od iného operátora mi príde len sms s textom o možnosti pozretia na webovej stránke starého operátora. 
      Dá sa to niekde prosím prenastaviť?
      Ďakujem 
    • Od d.sitavancova
      Dobry den prajem, chcem sa informovat po kolkych dnoch si viem preniest cislo nakolko mi bolo povedane ze mi pride sms ale uz je to tyzden od kedy mi kurier priniesol novu sim kartu a po smske ani stopy. 
       
       
    • Od emuskaKA
      Dobry den,
      poziadala som o prenos cisla, podpisala som zmluvy a cislo nebolo prenesene.
      Co teraz?
      Dakujem
      Karelova
    • Od fangdent
      Dobrý deň,
       
      v moje mobilnejaplikácii sa k mújmuúčtu nedajú pripojiť všetky čísla ktoré vo firme máme. Všetky sú v telekome.Prosím o radu.Ďakujem.
    • Od viking01
      Zdravím, chcel som sa opýtať na deezer hifi. Je to možné aktivovať aj keď mám akciovú verziu premium za 3,00 € ? Pripadne ako a kde sa to aktivuje. Ďakujem