telekom aplikácia

Otázka

  • 0

Nazdar,

prešiel som z orange na telekom nainštaloval som si telekom aplikáciu a mám pár problémov. Aplikácia píše že je neúplný účet a že mám dokončiť registráciu no keď zadám email adresu s ktorou som registrovaný tu na fóre a tiež je uvedená pre zasielanie faktúr tak mi napíše že email je použitý tak aký email tam mám zadať, kde je chyba. Druhý problém je že keď dám pripojiť produkty pomocou mobilného čísla ktoré som si preniesol z orange tak mi napíše že zvolené číslo nepatrí do siete telekomu alebo ešte nebolo aktivované čo je blbosť lebo sim kartu mám v telefóne a som normálne dovolatený. Prikladám screenshoty. Ďakujem za odpoveď.

 

 

Screenshot_2020-09-09-07-10-37-756_com.telekom.portal.jpg

Screenshot_2020-09-09-07-10-46-353_com.telekom.portal.jpg

Screenshot_2020-09-09-07-11-09-958_com.telekom.portal.jpg

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

7 odpovedí na túto otázku

  • 0

Nazdar, po prenose sa ti cislo v appke zobrazi neskor, asi cca do 3 dni. 

k uctu, skus skor spravit to,ze sa z aplikacie odhlasis a potom vyber prihlasenie uctom moj telekom, po prihlaseni si potom pridaj mobilne cislo, hoci asi budes musiet pockat max tie 3 dni

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

odhlásil som sa z aplikácie a dal som prihlásenie účtom môj telekom a dostal som neočakávanu chybu, sim kartu som dával do mobilu včera ráno takže dnes je druhý deň vyskúšam to ešte doma na pc pridať to telefónne číslo na portáli môj telekom no najlepšie asi počkám do konca týždňa to by už mohlo fungovať prikladám screenshot

Screenshot_2020-09-09-10-09-40-689_com.telekom.portal.jpg

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

tato hlaska sa zobrazila aj mne teraz, asi preto sa teraz nevies prihlasit 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

už sa mi podarilo cez môj telekom účet prihlásenie do aplikácie takže časť problému vyriešená ešte počkať kým sa zobrazí telefónne číslo a budem ho môcť pridať do aplikácie

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

tak problém vyriešený stačilo čakať len to mi nikto nepovedal keď by som sa nespýtal už to funguje ako má

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od sariri
      Dobrý deň.
      Po prenose čísla sa mi nezobrazujú  MMS od iného operátora ako od Telekomu.  Po prijatí MMS od iného operátora mi príde len sms s textom o možnosti pozretia na webovej stránke starého operátora. 
      Dá sa to niekde prosím prenastaviť?
      Ďakujem 
    • Od d.sitavancova
      Dobry den prajem, chcem sa informovat po kolkych dnoch si viem preniest cislo nakolko mi bolo povedane ze mi pride sms ale uz je to tyzden od kedy mi kurier priniesol novu sim kartu a po smske ani stopy. 
       
       
    • Od emuskaKA
      Dobry den,
      poziadala som o prenos cisla, podpisala som zmluvy a cislo nebolo prenesene.
      Co teraz?
      Dakujem
      Karelova
    • Od fangdent
      Dobrý deň,
       
      v moje mobilnejaplikácii sa k mújmuúčtu nedajú pripojiť všetky čísla ktoré vo firme máme. Všetky sú v telekome.Prosím o radu.Ďakujem.
    • Od viking01
      Zdravím, chcel som sa opýtať na deezer hifi. Je to možné aktivovať aj keď mám akciovú verziu premium za 3,00 € ? Pripadne ako a kde sa to aktivuje. Ďakujem 
    • Od Soulless
      Keďže bývame v celkom veľkom dome a zásuvka vDSL je na druhom poschodí, ZTE Speedport Entry 2i nedokáže s wi-fi pokryť celý dom.
      Otvoril som teda nastavenia, aby som spojazdnil WDS s druhým routerom, ten dal o poschodie nižšie a získal tak wi-fi v celom dome.
      Na druhom routeri, ASUS RT-N10E je WDS dostupné, v nastaveniach ZTE routera od Telekomu však žiadne WDS nevidím.
      Videl som aj čítal som iné príspevky, takisto som videl copyright alebo niečo dole v nastaveniach ZTE, 2008-2015, tak som si hovoril, že je asi starý firmvér a bude ho treba nainštalovať. K tomuto má však prístup iba Telekom, sám si to nemôžem nainštalovať.
      Najprv som cez Telekom appku písal s jedným pracovníkom, ten povedal že mi to nedokáže spraviť ale potrebujem zavolať na 0800 800 700.
      Zavolal som tam, vyprávali sme sa 12 minút, pracovník tvrdil že na mojom druhom routeri WDS nie je dostupné, pričom mám overené že je, absolútne nič nespravil, iba mi naúčtoval... neviem už ani koľko, a povedal že technik ma kontaktuje do pol hodiny, po 2 hodinách nič, nikto sa neozval.
      Neskôr volám teda na 0800 123 456, poviem aký je problém, že už som sa bavil s dvomi ľuďmi a nepomohli mi, tento pracovník mi chcel zmeniť router na čisto bridge mód, kdežto ja potrebujem aby mi wi-fi vysielali obidve krabičky, odpoveď bola "fúúúúha, no tak s týmto nemám skúsenosť, že obidve, počkajte, zavolám technika a potom sa ozvem alebo prepojím", potom sme ešte prehodili pár slov a prepojil ma na jednu pani do Bratislavy.
      Tá aspoň vedela, čo od nej potrebujem, aj keď sa ma potom pýtala, či skutočne myslím WDS a nie WPS. Potom mi hovorila, že pozerá, pýtala sa, či mám WDS nastavenie niekde, povedal som že nie, ale zároveň som povedal, že som čítal iné príspevky na fóre, a že zariadenie by to malo podporovať, len je asi starý firmvér, a že sám si ho nemôžem nainštalovať, musí to byť na diaľku človek od Telekomu.
      Táto pracovníčka potom pozerala aj zahraničné fóra a povedala mi, že áno, zariadenie to síce podporuje, ale firmvér nie, a že mi ho ani nemôže aktualizovať, pretože všetky zariadenia musia mať rovnaký firmvér. Tak som sa jej opýtal, či je toto konečná a že proste WDS nebudem mať, povedala mi, že si mám zaobstarať ďalší router, slušne som jej poďakoval a zavesil.
      Takže, je skutočne tragikomické, že mám zariadenie, ktoré to podporuje, ale firmvér z roku pána mi to nepodporuje a ešte mi aj odmietnu ho nainštalovať. Skutočne vynikajúca práca od Telekomu, opäť. A že mi to musel povedať nie človek v appke, nie človek na 0800 800 700, nie pracovník na 0800 123 456, nie jeho technik, s ktorým sa rozprával o tom čo vlastne chcem, ale až piaty človek v poradí, pani z Bratislavy, to je tiež vynikajúce.