Ďakujem za vymazanie príspevku

Otázka

  • 1

Podľa doterajších udalostí som zistil, že prístup Telekomu je taký, že namiesto toho, aby niekto kompetentný z Telekomu odpovedal na moje otázky a problémy, po tom čo som bol oklamaný, tak doteraz odignorovali e-mail ktorý som písal na podporu v sobotu ráno a teraz som zistil, že vymazali môj príspevok z fóra. Kód chyby: 2F173/K, ktorý znamená, že sa snažím zobraziť obsah, ktorý bol vymazaný.

Takže ďakujem veľmi pekne, že používate reklamu ktorá sa nezakladá na pravde, že zamestnávate neschopných pracovníkov a že odmietate rešpektovať slobodu prejavu a nerešpektujete požiadavky Vašich zákazníkov a snažíte sa takýmto spôsobom cenzurovať akúkoľvek kritiku.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

12 odpovedí na túto otázku

  • 0

Ahoj @Soulless

Tvoj príspevok sme skryli, pretože porušoval pravidlá fóra, a to nasledovné:

  • otvorene alebo skrytou formou propagujú výrobky alebo služby inej fyzickej alebo právnickej osoby, navádzajú na ich kúpu alebo predaj;

Celé znenie pravidiel fóra nájdeš tu: https://forum.telekom.sk/assets/Podmienky_pouzivania_diskusneho_fora.pdf

Prosím, ber na vedomie, že sa nachádzaš na fóre a toto nie je oficiálny kanál pre príjem a vybavenie sťažností. V prípade, ak chceš podať sťažnosť, urob tak cez tento formulár https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/

 

Vopred ďakujeme za porozumenie

Prajem príjemný deň

Lucka

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Ahoj @Soulless

Tvoj príspevok sme skryli, pretože porušoval pravidlá fóra, a to nasledovné:

  • otvorene alebo skrytou formou propagujú výrobky alebo služby inej fyzickej alebo právnickej osoby, navádzajú na ich kúpu alebo predaj;

Celé znenie pravidiel fóra nájdeš tu: https://forum.telekom.sk/assets/Podmienky_pouzivania_diskusneho_fora.pdf

Prosím, ber na vedomie, že sa nachádzaš na fóre a toto nie je oficiálny kanál pre príjem a vybavenie sťažností. V prípade, ak chceš podať sťažnosť, urob tak cez tento formulár https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/

 

Vopred ďakujeme za porozumenie

Prajem príjemný deň

Lucka

Ale veď ste partneri so spoločnosťou Orange tak neviem aké pravidlo pán @Soulles porušil :/

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Ale veď ste partneri so spoločnosťou Orange tak neviem aké pravidlo pán @Soulles porušil :/

skor by som povedal ze konkurenti, kazdy operator ci je vacsi alebo mensi ma zaujem oslovit svojou ponukou a ziskat co najviac abonentov konkurencie. To ze maju podpiane nejake zmulvy zdielania metalickej a mozno aj optickej siete je uz vec druha.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

skor by som povedal ze konkurenti, kazdy operator ci je vacsi alebo mensi ma zaujem oslovit svojou ponukou a ziskat co najviac abonentov konkurencie. To ze maju podpiane nejake zmulvy zdielania metalickej a mozno aj optickej siete je uz vec druha.

Ale takto Orange klame ľudí že napíše že na Vašej adrese je dostupná VDSL technólógia aj keď to v skutočnosti nie je technicky možné, a telekom s ním spolopracuje (teda zdieľa káble no teda).

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Ale takto Orange klame ľudí že napíše že na Vašej adrese je dostupná VDSL technólógia aj keď to v skutočnosti nie je technicky možné, a telekom s ním spolopracuje (teda zdieľa káble no teda).

ked si od konkurencie objednas sluzbu vzdy to overuju u Telekomu ake rychlosti su maximalne mozne to ze na nete maju uvedene na tvojej adrese aj 100/10 je len marketingovy tah z ich strany

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

 

ked si od konkurencie objednas sluzbu vzdy to overuju u Telekomu ake rychlosti su maximalne mozne to ze na nete maju uvedene na tvojej adrese aj 100/10 je len marketingovy tah z ich strany

Tak to radšej nech tie internety nechajú na Telekomu stále je to , to isté .. , 29db určite mám VDSL B|

Editoval/-a matusik484

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

nezabudni ze telekom zo zdielana siete ma dalsie prachy, takze asi sa im to oplati.. a priznajme si kolko ludi co ma net od konkurencie dosahuje realne 100/10 Mbit ? :D

 

Tak to radšej nech tie internety nechajú na Telekomu stále je to , to isté .. , 29db určite mám VDSL B|

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

nezabudni ze telekom zo zdielana siete ma dalsie prachy, takze asi sa im to oplati.. a priznajme si kolko ludi co ma net od konkurencie dosahuje realne 100/10 Mbit ? :D

 

No dobre no niečo na tom bude :D

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

ked si od konkurencie objednas sluzbu vzdy to overuju u Telekomu ake rychlosti su maximalne mozne to ze na nete maju uvedene na tvojej adrese aj 100/10 je len marketingovy tah z ich strany

Tak by to mala riešiť rada pre reklamu alebo nejaký iný činný orgán, aby toto jednoducho prestali robiť.

Pretože, tiež, už som im písal, že ako to vlastne je, to čo majú uvedené na internete vs skutočnosť, a odpísali mi že si to overili a mám pravdu. Žiadne ospravedlnenie, žiadna zmena, stále je to tam.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Ale takto Orange klame ľudí že napíše že na Vašej adrese je dostupná VDSL technólógia aj keď to v skutočnosti nie je technicky možné, a telekom s ním spolopracuje (teda zdieľa káble no teda).

Však hej, a Telekom mi uvádza tie isté čísla, akurát že mi reálne poskytuje ešte menej. Ja nie som proti tomu, aby to tam orientačne bolo, ale preboha, nech to aspoň na 50 % zodpovedá skutočnosti, a nie že na stránke je 100 a reálne mám 10.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Ale veď ste partneri so spoločnosťou Orange tak neviem aké pravidlo pán @Soulles porušil :/

V skutočnosti som tu asi nasadený od nich a majú ma na ich výplatnej páske \_(ツ)_/

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

No dobre no niečo na tom bude :D

 

Však samozrejme že v tom lietajú obrovské peniaze, ale oni asi fakt chcú aby som im platil za internetovú rýchlosť spred 10 rokov. Keď už zdieľam svoju infraštruktúru, tak si tie podmienky nastavím tak, aby určite nemal zákazník lepšie podmienky u konkurencie ako u mňa. Podnikateľské 101?

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Tomas898
      Dobrý chcem sa opýtať či a kedy je plánované pokritie optikou v obci Cestice asi pred dvoma rokmi mi prisla SMS že už čoskoro dokoca je cez dedinu potiahnutý opticky kábel do vedľajšej dediny ale u nás stále nič 
    • Od marianst
      Zdravin Vas. Bude sa pridavat profil 35b supervectoring? Ked je optika v nedohladne.
    • Od forgi96
      Dobrý deň
      prosím Vás o preverenie plánovania Optického internetu v lokalite Galanta, Krásna ul. Momentálne je dostupné ADSL pripojenie, ktoré je však veľmi slabé. Cca pred rokom ťahali optické káble na Priečnej ul, avšak iba do polovice ulice. Chcel by som sa opýtať, že kedy to plánujete rozšíriť?
      Ďakujem
       
    • Od JustMilan
      Dobrý deň od v tedy ako nám bol nastavený optický internet s výhodou  Vyšší variant (L) služby za cenu nižšieho (M) na 3 mesiace Nemáme dostatočnú rýchlosť akú poskytujete. Internetový kábel je v poriadku a reštart routera nič nezmenil pri meraní rýchlosti rýchlosť bola : 27/27 Mb/s , rýchlosť by sme mali mať  250/25 Mb/s . V domácnosti máme internet aj od inej firmy , na routery nám nejde 4 port. Od 22:00 nám na mobilných  telefónoch nefujguje internet , taktiež sa nemôžeme dovolať technikovi. Vedeli by ste nám nejako opraviť tieto chyby? Ďakujem za odpoveď
       
    • Od lukaskrisak
      Posledne tyzdne mam caste vypadky urcitych stranok ked som pripojeny k internetu cez Telekom router, ci uz kablom alebo wifi. Napriklad www.google.com vypadava denne, pokial www.google.sk funguje stale.
      Problem je ihned vyrieseny ked si manualne prepnem v PC/mobile na ine DNS ako napr 8.8.8.8. Mate tiez podobny problem s Telekom DNS servrami?
      Preco DNS od Telekomu maju denne vypadky urcitych adries? 
      V nastaveniach routra sa DNS ani neda prestavit z tych Telekom na Google, je tam napevno ich DNS:
      195.146.128.62
      195.146.132.58

      Navyse tieto prednastavene adresy su ine od tych co maju na webe https://www.telekom.sk/wiki/internet/zakladne-nastavenia-siete
      195.146.128.60
      195.146.132.59
    • Od iiiii20
      Dobry den,
      chcela by som sa opytat, preco po zadani adresy pri objednavani si Magio Internetu sa ponuka neobmedzeneho internetu zmeni na obmedzeny (pricom rychlost stiahovania sa zvysi)?
      Dakujem vopred.
      Hybska