Ďakujem za vymazanie príspevku

Otázka

  • 1

Podľa doterajších udalostí som zistil, že prístup Telekomu je taký, že namiesto toho, aby niekto kompetentný z Telekomu odpovedal na moje otázky a problémy, po tom čo som bol oklamaný, tak doteraz odignorovali e-mail ktorý som písal na podporu v sobotu ráno a teraz som zistil, že vymazali môj príspevok z fóra. Kód chyby: 2F173/K, ktorý znamená, že sa snažím zobraziť obsah, ktorý bol vymazaný.

Takže ďakujem veľmi pekne, že používate reklamu ktorá sa nezakladá na pravde, že zamestnávate neschopných pracovníkov a že odmietate rešpektovať slobodu prejavu a nerešpektujete požiadavky Vašich zákazníkov a snažíte sa takýmto spôsobom cenzurovať akúkoľvek kritiku.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

12 odpovedí na túto otázku

  • 0

Ahoj @Soulless

Tvoj príspevok sme skryli, pretože porušoval pravidlá fóra, a to nasledovné:

  • otvorene alebo skrytou formou propagujú výrobky alebo služby inej fyzickej alebo právnickej osoby, navádzajú na ich kúpu alebo predaj;

Celé znenie pravidiel fóra nájdeš tu: https://forum.telekom.sk/assets/Podmienky_pouzivania_diskusneho_fora.pdf

Prosím, ber na vedomie, že sa nachádzaš na fóre a toto nie je oficiálny kanál pre príjem a vybavenie sťažností. V prípade, ak chceš podať sťažnosť, urob tak cez tento formulár https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/

 

Vopred ďakujeme za porozumenie

Prajem príjemný deň

Lucka

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Ahoj @Soulless

Tvoj príspevok sme skryli, pretože porušoval pravidlá fóra, a to nasledovné:

  • otvorene alebo skrytou formou propagujú výrobky alebo služby inej fyzickej alebo právnickej osoby, navádzajú na ich kúpu alebo predaj;

Celé znenie pravidiel fóra nájdeš tu: https://forum.telekom.sk/assets/Podmienky_pouzivania_diskusneho_fora.pdf

Prosím, ber na vedomie, že sa nachádzaš na fóre a toto nie je oficiálny kanál pre príjem a vybavenie sťažností. V prípade, ak chceš podať sťažnosť, urob tak cez tento formulár https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/

 

Vopred ďakujeme za porozumenie

Prajem príjemný deň

Lucka

Ale veď ste partneri so spoločnosťou Orange tak neviem aké pravidlo pán @Soulles porušil :/

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Ale veď ste partneri so spoločnosťou Orange tak neviem aké pravidlo pán @Soulles porušil :/

skor by som povedal ze konkurenti, kazdy operator ci je vacsi alebo mensi ma zaujem oslovit svojou ponukou a ziskat co najviac abonentov konkurencie. To ze maju podpiane nejake zmulvy zdielania metalickej a mozno aj optickej siete je uz vec druha.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

skor by som povedal ze konkurenti, kazdy operator ci je vacsi alebo mensi ma zaujem oslovit svojou ponukou a ziskat co najviac abonentov konkurencie. To ze maju podpiane nejake zmulvy zdielania metalickej a mozno aj optickej siete je uz vec druha.

Ale takto Orange klame ľudí že napíše že na Vašej adrese je dostupná VDSL technólógia aj keď to v skutočnosti nie je technicky možné, a telekom s ním spolopracuje (teda zdieľa káble no teda).

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Ale takto Orange klame ľudí že napíše že na Vašej adrese je dostupná VDSL technólógia aj keď to v skutočnosti nie je technicky možné, a telekom s ním spolopracuje (teda zdieľa káble no teda).

ked si od konkurencie objednas sluzbu vzdy to overuju u Telekomu ake rychlosti su maximalne mozne to ze na nete maju uvedene na tvojej adrese aj 100/10 je len marketingovy tah z ich strany

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

 

ked si od konkurencie objednas sluzbu vzdy to overuju u Telekomu ake rychlosti su maximalne mozne to ze na nete maju uvedene na tvojej adrese aj 100/10 je len marketingovy tah z ich strany

Tak to radšej nech tie internety nechajú na Telekomu stále je to , to isté .. , 29db určite mám VDSL B|

Editoval/-a matusik484

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

nezabudni ze telekom zo zdielana siete ma dalsie prachy, takze asi sa im to oplati.. a priznajme si kolko ludi co ma net od konkurencie dosahuje realne 100/10 Mbit ? :D

 

Tak to radšej nech tie internety nechajú na Telekomu stále je to , to isté .. , 29db určite mám VDSL B|

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

nezabudni ze telekom zo zdielana siete ma dalsie prachy, takze asi sa im to oplati.. a priznajme si kolko ludi co ma net od konkurencie dosahuje realne 100/10 Mbit ? :D

 

No dobre no niečo na tom bude :D

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

ked si od konkurencie objednas sluzbu vzdy to overuju u Telekomu ake rychlosti su maximalne mozne to ze na nete maju uvedene na tvojej adrese aj 100/10 je len marketingovy tah z ich strany

Tak by to mala riešiť rada pre reklamu alebo nejaký iný činný orgán, aby toto jednoducho prestali robiť.

Pretože, tiež, už som im písal, že ako to vlastne je, to čo majú uvedené na internete vs skutočnosť, a odpísali mi že si to overili a mám pravdu. Žiadne ospravedlnenie, žiadna zmena, stále je to tam.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Ale takto Orange klame ľudí že napíše že na Vašej adrese je dostupná VDSL technólógia aj keď to v skutočnosti nie je technicky možné, a telekom s ním spolopracuje (teda zdieľa káble no teda).

Však hej, a Telekom mi uvádza tie isté čísla, akurát že mi reálne poskytuje ešte menej. Ja nie som proti tomu, aby to tam orientačne bolo, ale preboha, nech to aspoň na 50 % zodpovedá skutočnosti, a nie že na stránke je 100 a reálne mám 10.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Ale veď ste partneri so spoločnosťou Orange tak neviem aké pravidlo pán @Soulles porušil :/

V skutočnosti som tu asi nasadený od nich a majú ma na ich výplatnej páske \_(ツ)_/

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

No dobre no niečo na tom bude :D

 

Však samozrejme že v tom lietajú obrovské peniaze, ale oni asi fakt chcú aby som im platil za internetovú rýchlosť spred 10 rokov. Keď už zdieľam svoju infraštruktúru, tak si tie podmienky nastavím tak, aby určite nemal zákazník lepšie podmienky u konkurencie ako u mňa. Podnikateľské 101?

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Soulless
      Keďže bývame v celkom veľkom dome a zásuvka vDSL je na druhom poschodí, ZTE Speedport Entry 2i nedokáže s wi-fi pokryť celý dom.
      Otvoril som teda nastavenia, aby som spojazdnil WDS s druhým routerom, ten dal o poschodie nižšie a získal tak wi-fi v celom dome.
      Na druhom routeri, ASUS RT-N10E je WDS dostupné, v nastaveniach ZTE routera od Telekomu však žiadne WDS nevidím.
      Videl som aj čítal som iné príspevky, takisto som videl copyright alebo niečo dole v nastaveniach ZTE, 2008-2015, tak som si hovoril, že je asi starý firmvér a bude ho treba nainštalovať. K tomuto má však prístup iba Telekom, sám si to nemôžem nainštalovať.
      Najprv som cez Telekom appku písal s jedným pracovníkom, ten povedal že mi to nedokáže spraviť ale potrebujem zavolať na 0800 800 700.
      Zavolal som tam, vyprávali sme sa 12 minút, pracovník tvrdil že na mojom druhom routeri WDS nie je dostupné, pričom mám overené že je, absolútne nič nespravil, iba mi naúčtoval... neviem už ani koľko, a povedal že technik ma kontaktuje do pol hodiny, po 2 hodinách nič, nikto sa neozval.
      Neskôr volám teda na 0800 123 456, poviem aký je problém, že už som sa bavil s dvomi ľuďmi a nepomohli mi, tento pracovník mi chcel zmeniť router na čisto bridge mód, kdežto ja potrebujem aby mi wi-fi vysielali obidve krabičky, odpoveď bola "fúúúúha, no tak s týmto nemám skúsenosť, že obidve, počkajte, zavolám technika a potom sa ozvem alebo prepojím", potom sme ešte prehodili pár slov a prepojil ma na jednu pani do Bratislavy.
      Tá aspoň vedela, čo od nej potrebujem, aj keď sa ma potom pýtala, či skutočne myslím WDS a nie WPS. Potom mi hovorila, že pozerá, pýtala sa, či mám WDS nastavenie niekde, povedal som že nie, ale zároveň som povedal, že som čítal iné príspevky na fóre, a že zariadenie by to malo podporovať, len je asi starý firmvér, a že sám si ho nemôžem nainštalovať, musí to byť na diaľku človek od Telekomu.
      Táto pracovníčka potom pozerala aj zahraničné fóra a povedala mi, že áno, zariadenie to síce podporuje, ale firmvér nie, a že mi ho ani nemôže aktualizovať, pretože všetky zariadenia musia mať rovnaký firmvér. Tak som sa jej opýtal, či je toto konečná a že proste WDS nebudem mať, povedala mi, že si mám zaobstarať ďalší router, slušne som jej poďakoval a zavesil.
      Takže, je skutočne tragikomické, že mám zariadenie, ktoré to podporuje, ale firmvér z roku pána mi to nepodporuje a ešte mi aj odmietnu ho nainštalovať. Skutočne vynikajúca práca od Telekomu, opäť. A že mi to musel povedať nie človek v appke, nie človek na 0800 800 700, nie pracovník na 0800 123 456, nie jeho technik, s ktorým sa rozprával o tom čo vlastne chcem, ale až piaty človek v poradí, pani z Bratislavy, to je tiež vynikajúce.
    • Od janyxx
      Pamatam sa, ze niekedy davno, ked som chcel otestovat na DSL linke iny modem ako bol realne nasadeny, tak som musel niekolko (mozno 10) minut cakat, kym si autentifikuje nova MAC adresa niekde na radiuse (alebo ....) a az potom sa modem do siete pripojil. Ked som to prvy krat skusal, tak som si myslel, ze mam nieco zle nastavene a modem sa nechce na siet pripojit. Az potom mi niekto povedal, ze ked sa pripajam z inou MAC, tak to trva niekolko minut.
      Inat mam opticky a modem od telekomu mam v bridge mode. Potrebujem teraz testovat novy router a dost casto budem odpajat stary a pripajat novy.
      Funguje to stale tak, ze telekom si nejak overuje MAC a je potrebne znova cakat ?
      Nebol by problem zmenit MAC, pretoze pri generovani rozhrani na routery sa generuje automaticky aj MAC, alebo si ju mozem zadat rucne (nechcem vsak klonovat)
    • Od hudakm
      Zdravím,
      poprosím o preverenie plánovania dostupnosti Optického insternetu v lokalite Galanta, Ruská ul. V súčasnoti je dostupné max. ADSL.
      Vdaka.
      Martin
    • Od patrikdanis
      Včera som volal do Telekomu a pýtal som sa, že ak by mali do budúcnosti meniť viac poškodeného metalického kabla, tak už nevymenia kábel, ale rovno urobia optiku do bytu a nie len tu na Dubovom. V celom svete možno v roku 2039 nebude nikto poskytovať takú technológiu na DSL pripojení. V Martine s rodiny zrušili v pár panelákoch DSL a už neposkytujú túto technológiu. Takže optika je najlepšia technológia. Ďakujem všetkým. Vaša budúcnosť.
    • Od Radoslav11
      Dobrý deň,
      chcel by som sa informovať ohľadom dostupnosti internetu s vyššou rýchlosťou ako je aktuálny ADSL, alebo LTE internet. Plánuje sa niekedy na tejto ulici optika? Pripadne aspoň VDSL pripojenie? Na ulici boli montované nové dodatočné stĺpy vedenia, nejedná sa o optické káble, vedené vzduchom? Za odpoveď vopred  ďakujem. 
    • Od Dutymanager
      Stále mi vypadáva internet..do hodiny aj 5 krát. Mám zakúpený ten najvyšší balíček internet L a stále to vypadáva. Už som zúfalý z tejto situácie.. mám zaplatenú službu telekom už 4 a pol roka a stále mám tie isté problémy Niekedy sa to stáva veľmi často a niekedy zas menej, hlavne cez víkend.  Aj keď volám na technickú podporu tak mi nevedia pomôcť. A hlavne, že jediné čo riešia, že ho reštartujú na diaľku.. chvíľku ide a oni to dajú ako opravenú chybu. Vymenil som už rooter ale stále ten istý problém. Nikto mi ešte v tomto nepomohol...  Raz sa stalo, že mi volal automatizovaný servis, že ako som spokojný s vybavením mojej požiadavky ale naozaj som to už nevydržal a riadne som to tam naložil. Výsledok? Absolútne žiadny, stále ten istý problém.. dnes 13.09.2020 (nedeľa) som si dal, že budem doma pracovať a je to na nevydržanie...stále to padá, nedá sa ani TV pozerať. Nemôžem ani operátora vymeniť, pretože na túto adresu sa dostane len telekom... :-( 
      Vôbec nie som spokojný s ich službami a vôbec nie som spokojný s ich riešením problémov. Ak by som mohol, tak určite by som napísal niekde na SOI aby to niekto riešil. Hlavná vec, že keď náhodou nezaplatím jeden mesiac, tak hneď pokuty, exekúcie a atď.  
      Vie mi niekto poradiť, že čo mám urobiť? Prosím vás len mi nepíšte, že či som reštartoval rooter, alebo vypnúť zo zástrčky, (pretože to už som skúšal 15400 krát).