Ako zistím viazanosť svojich služieb

Otázka

  • 0

Dobrý deň,

Prosím ako môžem jednoducho po prihlásení do Mojtelekom (alebo inakam) zistiť viazanosť mojich služieb? Telekom je (mal by byť) silná IT firma, ale podľa mňa, Vaše web stránky a podpora o tom nesvedčia... zložité a ťažko sa z nich dolujú potrebné informácie. Až mám niekedy dojem, že je to tak urobené zámerne. Keď si pozriem svoje "Produkty a služby", vidím tam stále iba zmluvu z roku 2017, ale už od roku 2019 mám objednané iné služby? To treba s každou požiadavkou v 21. storočí chodiť na pobočku ???

mitopy

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 1

Na pobočku určite chodiť netreba, keď tak stačí zavolať/napísať. Viazanosť zistíš na stránke Môj Telekom v Produktoch a službách, alebo cez aplikáciu Telekom po kliknutí na Program

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od ZuzanaPV
      Chcela by som si zriadit VDSL internet. Na **piip** Telekomu sa pise ze na mojej adrese je dostupny. Ako VDSL internet technik instaluje domov (je nutne natiahnut kabel do domu co znamena rozkopat chodnik,navrtat stenu atd...alebo je mozne VDSL internet natiahnut vzduchom)?
    • Od haus1107
      Bude vôbec metalická Vdsl u nás fungovať ako má? Mesiac platím za službu ktorej závada nejde odstrániť...
    • Od Tomas898
      Dobrý chcem sa opýtať či a kedy je plánované pokritie optikou v obci Cestice asi pred dvoma rokmi mi prisla SMS že už čoskoro dokoca je cez dedinu potiahnutý opticky kábel do vedľajšej dediny ale u nás stále nič 
    • Od marianst
      Zdravin Vas. Bude sa pridavat profil 35b supervectoring? Ked je optika v nedohladne.
    • Od forgi96
      Dobrý deň
      prosím Vás o preverenie plánovania Optického internetu v lokalite Galanta, Krásna ul. Momentálne je dostupné ADSL pripojenie, ktoré je však veľmi slabé. Cca pred rokom ťahali optické káble na Priečnej ul, avšak iba do polovice ulice. Chcel by som sa opýtať, že kedy to plánujete rozšíriť?
      Ďakujem
       
    • Od JustMilan
      Dobrý deň od v tedy ako nám bol nastavený optický internet s výhodou  Vyšší variant (L) služby za cenu nižšieho (M) na 3 mesiace Nemáme dostatočnú rýchlosť akú poskytujete. Internetový kábel je v poriadku a reštart routera nič nezmenil pri meraní rýchlosti rýchlosť bola : 27/27 Mb/s , rýchlosť by sme mali mať  250/25 Mb/s . V domácnosti máme internet aj od inej firmy , na routery nám nejde 4 port. Od 22:00 nám na mobilných  telefónoch nefujguje internet , taktiež sa nemôžeme dovolať technikovi. Vedeli by ste nám nejako opraviť tieto chyby? Ďakujem za odpoveď