Vypadávanie signálu Kysuce

Otázka

  • 0

Posledný týždeň začal vypadávať signál na Kysuciach v Obci Olešná pri Čadci kde bol predtým bezproblémov 4G signál ,teraz keď položím mobil na jedno miesto tak chvíľu ma signál a potom vypadne a je dostupné len tiesňové volanie.Skúšal som preložiť sim, reštartovať mobil ale nepomohlo nič.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

7 odpovedí na túto otázku

  • 0

Ahoj Stanislav 183

ešte eviduješ problém? Aký máš telefón? Stretávam sa posledný týždeň s rovnakým problémom. Mobil sa zvyčajne po hovore v 2G alebo 3G neprepne do 4G ani 4G+. Manuálne musím dať letový režim resp. vyhľadávanie siete. S O2 problém nemám. Nebude to telefónom, len hľadám čo najviac podobnosť a viac ľudí. Dokonca mi na 0800 123 777 resetovali už asi 3x profil. Som odhodlaný ako ďalšiu možnosť ist na predajňu a vymeniť si 4G SIM kartu. Napíš mi čo najviac podrobností, kedy sa to deje, ako to riešiš a typ telefónu. Ďakujem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 1

Keby mala 4ka dobre pokrytie tak prejdem k nej ale tu vypadáva a z trojice Pomaranč,Kyslík a Telekom som zvolil kvôli kvalite práve telekom.Zatiaľ je od resetu už všetko v poriadku 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Aj mne sa to stávalo v inej lokalite.... Vypadol úplne signál, resp. 4G nechcelo vôbec nabehnúť. Už som začal upodozrievať telefón. Skús či nemáš zapnuté VoLTE ak tam taký prepínač máš. Ak áno, nechaj ho OFF.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

To som skúšal a nepomáha.Mobil je v poriadku, to vypadá ako keby sa niečo pokazilo na Bts prípadne tam niečo tam menia a vypli 4G, O2 ide v poriadku

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tak problém som včera vyriešil zavolaním  na horeuvedenú linku, resetovali mi profil,resetoval som po 5 minútach aj telefón a už ide 4G ako predtým.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mne už vymenili aj SIM kartu na predajni,  po resete profilu to ide cca 4-5 dní. Nechcem ťa strašiť, ale ľúbi sa to vracať. Mám také podozrenie, že niečo v TK skúšajú a zle je nastavené. Poslednú možnosť mám ešte reset do továrenských nastavení, ale to spravím až po inštalácii MIUI 12, ktorá má prísť tento týždeň.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mne tak robilo,keď som mal  virtuálneho operátora( značkového) v sieti pomarančovníka. Robilo mi to v Prešove,mal som zapnuté VOLTE a robilo mi to pomerne často. Niekedy hovor bežal pár minút,a zrušilo to,inokedy po pár sekundách. Keď som vypol VOLTE,tak to isté robilo. Pomarančovník napokon priznal problém,že je to kvôli tomu,lebo jeho sieť je vyťažená,aj kvôli tomu,že poskytujú národný roaming najmladšiemu operátorovi. Potom cca po dvoch mesiacoch som sa vrátil do Telekomu. Len tak mimochodom neposkytli,keď som z Telekomu do virtuálneho operátora žiadnu zľavu!! Ako nový zákazník som nezískal žiadnú zľavu na paušál. Všetko mám za plnú cenu  30€ s DPH samozrejme s viazanosťou 24 mesiacov. Názov paušálu nemôžem povedať,kvôli reklame.😉 Či starý zákazník s dobrou platobnou disciplínou,alebo nový. Telekomu to je úplne jedno. Hoci dáš prenos čísla ku konkurencii ( napríklad,aj z trucu) a vrátiš sa naspäť do Telekomu ( už,ako nový zákazník) všetko za rovnakú cenu. Zľavy dávajú málokomu,ani tú mizernú zľavu -20 %. Takže môžeš skúsiť iného operátora,ak nebudeš spokojný,tak sa môžeš vrátiť späť. Nič nestratíš,ani neziskaš..😀 👍 👍 👍 

Editoval/-a Juraj0506

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od buryzon
      Dobry den prajem.
      Hladam niekoho kto ma pausal od telekomu T NEKONECNO MAX a uzavrel by somnou dohodu. V skratke sa jedna o to ze by ste mi zazdielali datovu sim kartu z tohto pausalu a ja by som vam mesacne platil.
      Vysvetlenie: mate tento pausal ktory stoji 70 eur mesacne a vezmete si k nemu datovu sim kartu ktora je s tymto pausalom prepojena, tato karta stoji mesacne 6 eur. Na tejto karte nejde vyuzivat nic ine ako data. Tuto kartu by ste mi poslali a ja by som vam mesacne platil 30 eur, to znamena ze namiesto 76 eur budete platit 46 eur, vy budete mat nekonecny pausal za nizsiu cenu a ja budem mat internet.
      Dovod preco to riesim je ten ze na mieste kde byvam nieje mozne mat kablove internetove pripojenie a jediny operator ktory tu ma dobry 4G signal je TELEKOM.
      Prosim, ak toto citate a mate tento pausal, popripade ak niekoho takeho poznate a ste ochotny mi pomoct, nevahajte sa mi ozvat.
      Mam 28 a som na voziku uz 11 rokov, internet potrebujem a preto je nulova pravdepodobnost ze by som vas oklamal, popripade neplatil.
    • Od petofefe
      Dobrý deň,
      Skúšali ste niekto eSIM na telefóne mimo zoznamu podporovaných Telekomom? Mám Google pixel 3XL, telefón podporuje eSIM, len neviem či to bude fungovať, nakoľko ho Telekom nemá zatiaľ v podporovaných zariadeniach.
       
      Ďakujem
    • Od Mino9233
      Dobrý deň chcem sa spýtať bude nejaké riešenie konečne na Zobori lebo niekde chytím 4G a prejdem meter a mam len 3G a keď inde len Edge pripojenie a potom ledva ide aj internet v mobile a stalo sa že aj pol dna som nemal signál a keď niekde boli 4G mobil sa zbláznil od toho kto mi volal a emaily 
    • Od Tanya1509
      Dobry den da sa dobit kredit z jednej sim karty na druhu sim kartu?? Dakujem za odpoved 
    • Od sirotna111
      Dobrý deň, moja matka si kúpila nový telefon a jej existujúca SIM karta je stará, veľká, potrebovala by novú, malä s tým istým telefonnym číslom. Ako máme postupovať?
    • Od sicko55
      Dnes som si dal zo starej sim karty previesť číslo na nano sim kartu.Po vložený karty do telefónu mi prestala fungovať druhá duálna karta,ktorú mám k paušálu,tá nová funguje.Do telekomu už nevolám,s tou virtuálnou Olíviov sa nedá komunikovať.