Vypadávanie signálu Kysuce

Otázka

  • 0

Posledný týždeň začal vypadávať signál na Kysuciach v Obci Olešná pri Čadci kde bol predtým bezproblémov 4G signál ,teraz keď položím mobil na jedno miesto tak chvíľu ma signál a potom vypadne a je dostupné len tiesňové volanie.Skúšal som preložiť sim, reštartovať mobil ale nepomohlo nič.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

7 odpovedí na túto otázku

  • 0

Ahoj Stanislav 183

ešte eviduješ problém? Aký máš telefón? Stretávam sa posledný týždeň s rovnakým problémom. Mobil sa zvyčajne po hovore v 2G alebo 3G neprepne do 4G ani 4G+. Manuálne musím dať letový režim resp. vyhľadávanie siete. S O2 problém nemám. Nebude to telefónom, len hľadám čo najviac podobnosť a viac ľudí. Dokonca mi na 0800 123 777 resetovali už asi 3x profil. Som odhodlaný ako ďalšiu možnosť ist na predajňu a vymeniť si 4G SIM kartu. Napíš mi čo najviac podrobností, kedy sa to deje, ako to riešiš a typ telefónu. Ďakujem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 1

Keby mala 4ka dobre pokrytie tak prejdem k nej ale tu vypadáva a z trojice Pomaranč,Kyslík a Telekom som zvolil kvôli kvalite práve telekom.Zatiaľ je od resetu už všetko v poriadku 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Aj mne sa to stávalo v inej lokalite.... Vypadol úplne signál, resp. 4G nechcelo vôbec nabehnúť. Už som začal upodozrievať telefón. Skús či nemáš zapnuté VoLTE ak tam taký prepínač máš. Ak áno, nechaj ho OFF.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

To som skúšal a nepomáha.Mobil je v poriadku, to vypadá ako keby sa niečo pokazilo na Bts prípadne tam niečo tam menia a vypli 4G, O2 ide v poriadku

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tak problém som včera vyriešil zavolaním  na horeuvedenú linku, resetovali mi profil,resetoval som po 5 minútach aj telefón a už ide 4G ako predtým.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mne už vymenili aj SIM kartu na predajni,  po resete profilu to ide cca 4-5 dní. Nechcem ťa strašiť, ale ľúbi sa to vracať. Mám také podozrenie, že niečo v TK skúšajú a zle je nastavené. Poslednú možnosť mám ešte reset do továrenských nastavení, ale to spravím až po inštalácii MIUI 12, ktorá má prísť tento týždeň.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mne tak robilo,keď som mal  virtuálneho operátora( značkového) v sieti pomarančovníka. Robilo mi to v Prešove,mal som zapnuté VOLTE a robilo mi to pomerne často. Niekedy hovor bežal pár minút,a zrušilo to,inokedy po pár sekundách. Keď som vypol VOLTE,tak to isté robilo. Pomarančovník napokon priznal problém,že je to kvôli tomu,lebo jeho sieť je vyťažená,aj kvôli tomu,že poskytujú národný roaming najmladšiemu operátorovi. Potom cca po dvoch mesiacoch som sa vrátil do Telekomu. Len tak mimochodom neposkytli,keď som z Telekomu do virtuálneho operátora žiadnu zľavu!! Ako nový zákazník som nezískal žiadnú zľavu na paušál. Všetko mám za plnú cenu  30€ s DPH samozrejme s viazanosťou 24 mesiacov. Názov paušálu nemôžem povedať,kvôli reklame.😉 Či starý zákazník s dobrou platobnou disciplínou,alebo nový. Telekomu to je úplne jedno. Hoci dáš prenos čísla ku konkurencii ( napríklad,aj z trucu) a vrátiš sa naspäť do Telekomu ( už,ako nový zákazník) všetko za rovnakú cenu. Zľavy dávajú málokomu,ani tú mizernú zľavu -20 %. Takže môžeš skúsiť iného operátora,ak nebudeš spokojný,tak sa môžeš vrátiť späť. Nič nestratíš,ani neziskaš..😀 👍 👍 👍 

Editoval/-a Juraj0506

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Eva_Nagy
      ako vybavim eSim zo zahranicia, ked mi nefunguje nanoSim
    • Od jozefmatusovic
      Je možné získať twin sim kartu k predplatenke?
    • Od broschova.majka
      Dnes od rána nemám signál. Skúšala som reštartovať telefón,vypnúť,zapnúť,aj vybrať sim kartu no žiaľ bez úspešne.
      Píše mi žiadne sieťové pripojenie.Internet mi ide v mobile ale telefonovať a prijímať hovory už nie.
      Neviem či mám zlú sim kartu alebo ako,včera všetko fungovalo,telefonovanie,prijímanie hovorov. No dnes už mi nič nejde.
    • Od linkinka
      Dobry den, preniesla som cislo k vam - O2 ma samozrejme vyradilo, no SIMku mi mobil neberie.po zadani PIN ma ziada zadat PUK, samozrejme vsetko zadavam tak ako mam, no kartu mi stale ukazuje ako ZAMKNUTA SIM
      Zmluva podpisana pred tyzdnom, preco mi to nefunguje? 

      Do 4 dní po podpísaní dokumentov bude na novej Telekom SIM karte aktivované vaše pôvodné číslo, ktoré môžete ihneď začať používať.
    • Od semseigejza
      Zabudol som telefonne čislo mojej sim karty ktorú som už istý čas nepoužíval. Ako zistím aké som mal čislo?
    • Od martinsvorcik2
      Dobrý deň,
      Od 20 20 mi začali skákať dáta z H do 4G, momentálne mne ani kamarátovi nejdú mobilné dáta a vypadáva signál ma volanie, prosím o vyriešenie, ďakujem.
      (Trnava)