Vypadávanie signálu Kysuce

Otázka

  • 0

Posledný týždeň začal vypadávať signál na Kysuciach v Obci Olešná pri Čadci kde bol predtým bezproblémov 4G signál ,teraz keď položím mobil na jedno miesto tak chvíľu ma signál a potom vypadne a je dostupné len tiesňové volanie.Skúšal som preložiť sim, reštartovať mobil ale nepomohlo nič.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

7 odpovedí na túto otázku

  • 0

Ahoj Stanislav 183

ešte eviduješ problém? Aký máš telefón? Stretávam sa posledný týždeň s rovnakým problémom. Mobil sa zvyčajne po hovore v 2G alebo 3G neprepne do 4G ani 4G+. Manuálne musím dať letový režim resp. vyhľadávanie siete. S O2 problém nemám. Nebude to telefónom, len hľadám čo najviac podobnosť a viac ľudí. Dokonca mi na 0800 123 777 resetovali už asi 3x profil. Som odhodlaný ako ďalšiu možnosť ist na predajňu a vymeniť si 4G SIM kartu. Napíš mi čo najviac podrobností, kedy sa to deje, ako to riešiš a typ telefónu. Ďakujem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Aj mne sa to stávalo v inej lokalite.... Vypadol úplne signál, resp. 4G nechcelo vôbec nabehnúť. Už som začal upodozrievať telefón. Skús či nemáš zapnuté VoLTE ak tam taký prepínač máš. Ak áno, nechaj ho OFF.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

To som skúšal a nepomáha.Mobil je v poriadku, to vypadá ako keby sa niečo pokazilo na Bts prípadne tam niečo tam menia a vypli 4G, O2 ide v poriadku

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tak problém som včera vyriešil zavolaním  na horeuvedenú linku, resetovali mi profil,resetoval som po 5 minútach aj telefón a už ide 4G ako predtým.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mne už vymenili aj SIM kartu na predajni,  po resete profilu to ide cca 4-5 dní. Nechcem ťa strašiť, ale ľúbi sa to vracať. Mám také podozrenie, že niečo v TK skúšajú a zle je nastavené. Poslednú možnosť mám ešte reset do továrenských nastavení, ale to spravím až po inštalácii MIUI 12, ktorá má prísť tento týždeň.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mne tak robilo,keď som mal  virtuálneho operátora( značkového) v sieti pomarančovníka. Robilo mi to v Prešove,mal som zapnuté VOLTE a robilo mi to pomerne často. Niekedy hovor bežal pár minút,a zrušilo to,inokedy po pár sekundách. Keď som vypol VOLTE,tak to isté robilo. Pomarančovník napokon priznal problém,že je to kvôli tomu,lebo jeho sieť je vyťažená,aj kvôli tomu,že poskytujú národný roaming najmladšiemu operátorovi. Potom cca po dvoch mesiacoch som sa vrátil do Telekomu. Len tak mimochodom neposkytli,keď som z Telekomu do virtuálneho operátora žiadnu zľavu!! Ako nový zákazník som nezískal žiadnú zľavu na paušál. Všetko mám za plnú cenu  30€ s DPH samozrejme s viazanosťou 24 mesiacov. Názov paušálu nemôžem povedať,kvôli reklame.😉 Či starý zákazník s dobrou platobnou disciplínou,alebo nový. Telekomu to je úplne jedno. Hoci dáš prenos čísla ku konkurencii ( napríklad,aj z trucu) a vrátiš sa naspäť do Telekomu ( už,ako nový zákazník) všetko za rovnakú cenu. Zľavy dávajú málokomu,ani tú mizernú zľavu -20 %. Takže môžeš skúsiť iného operátora,ak nebudeš spokojný,tak sa môžeš vrátiť späť. Nič nestratíš,ani neziskaš..😀 👍 👍 👍 

Editoval/-a Juraj0506

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Keby mala 4ka dobre pokrytie tak prejdem k nej ale tu vypadáva a z trojice Pomaranč,Kyslík a Telekom som zvolil kvôli kvalite práve telekom.Zatiaľ je od resetu už všetko v poriadku 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od sicko55
      Dnes som si dal zo starej sim karty previesť číslo na nano sim kartu.Po vložený karty do telefónu mi prestala fungovať druhá duálna karta,ktorú mám k paušálu,tá nová funguje.Do telekomu už nevolám,s tou virtuálnou Olíviov sa nedá komunikovať.
    • Od sicko55
      V starom telefóne mám SIM kartu,ktorá sa nedá orezať na nano SIM.Dá sa číslo previesť na novú nano SIM?
    • Od Pieder497
      Dobrý deň mám fotopascu a v nej mám SIM kartu od telekomu kde za 5eur mám neobmedzené MMS. Minulý rok všetko funogovalo tak ako malo ale tento rok ked fotopasca odošle MMS  tak mms mi príde ale nedá sa stiahnuť .Mám mobil xiaomi skušal som nastaviť APN  podľa telekomu, mám zapnuté dáta ,vymenil som SIM kartu za novú vo fotopasci ale nepomohlo.Fotopasca je umiestnená na tom istom mieste kde minulý rok tak myslím že v signále problém nebude. Avšak prišiel som na to že keď idem do mesta kde je lepší signál tak mi mms bez problemov stiahne .Vedeli by ste mi poradit v čom može byť problem ? Ďakujem  
    • Od Pieder497
      Dobrý deň mám fotopascu a v nej mám SIM kartu od telekomu kde za 5eur mám neobmedzené MMS. Minulý rok všetko funogovalo tak ako malo ale tento rok ked fotopasca odošle MMS  tak mms mi príde ale nedá sa stiahnuť .Mám mobil xiaomi skušal som nastaviť APN  podľa telekomu, mám zapnuté dáta ,vymenil som SIM kartu za novú vo fotopasci ale nepomohlo.Fotopasca je umiestnená na tom istom mieste kde minulý rok tak myslím že v signále problém nebude. Avšak prišiel som na to že keď idem do mesta kde je lepší signál tak mi mms bez problemov stiahne .Vedeli by ste mi poradit v čom može byť problem ? Ďakujem  
    • Od maverick27
      Ahojte,
      mám taký prapodivný problém s mojou Nokiou 7.2. Už druhý deň po kúpe sa stalo, že po reštarte už riadne nenabehol. Sim karty sa striedavo pripájali a odpájali v sieti, až vyhodilo chybu a telefón si vyžiadal factory reset. Po takomto resete ide telefón deň a potom znova čierna obrazovka a factory reset. Robí to s jednou, aj dvoma sim kartami. Telefón bol už 4x v servise, ale vždy mi ho po mesiaci vrátili, že mu nič nie je. Tak som to následne riešil priamo s Nokiou. Tí sa mi snažili cez mail pomôcť, zistili sme, že na telefóne treba resetovať nastavenie siete a potom zase deň funguje. Tak mi poradili vypísať reklamáciu cez ich stránku a mám im ho poslať. Tak sa aj stalo. O 4 dni mi odpísali, že vymenili základnú dosku a posielajú späť. Po  prvom dni používania ma skoro uj..lo na mesiac. Čierna obrazovka s požiadavkou na factory reset. Myslíte, že to môže byť sim kartami, alebo čím? Už som naozaj zúfalý. Mobil je na IČO, takže mi peniaze nevrátia späť.
      Vďaka za názory.
      Jano
    • Hosť
      Od Hosť
      Dobrý,
      nominálny kredit na Easy karte mám nulový, je tam nejaký zvyšný nízky bonusový... Chcem si preniesť číslo k inému operátorovi, čo by malo byť cez SMS bezplatné (niekde som nenašla, že by za to bol účtovaný nejaký poplatok z kreditu), no SMS sa neodošle a vypíše mi kód chyby 38. Aký je problém? Dobíjať si ďalší kredit na Easy karte ideálne nechcem, rada by som toto číslo už preniesla.