Vypadávanie signálu Kysuce

Otázka

  • 0

Posledný týždeň začal vypadávať signál na Kysuciach v Obci Olešná pri Čadci kde bol predtým bezproblémov 4G signál ,teraz keď položím mobil na jedno miesto tak chvíľu ma signál a potom vypadne a je dostupné len tiesňové volanie.Skúšal som preložiť sim, reštartovať mobil ale nepomohlo nič.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

7 odpovedí na túto otázku

  • 0

Ahoj Stanislav 183

ešte eviduješ problém? Aký máš telefón? Stretávam sa posledný týždeň s rovnakým problémom. Mobil sa zvyčajne po hovore v 2G alebo 3G neprepne do 4G ani 4G+. Manuálne musím dať letový režim resp. vyhľadávanie siete. S O2 problém nemám. Nebude to telefónom, len hľadám čo najviac podobnosť a viac ľudí. Dokonca mi na 0800 123 777 resetovali už asi 3x profil. Som odhodlaný ako ďalšiu možnosť ist na predajňu a vymeniť si 4G SIM kartu. Napíš mi čo najviac podrobností, kedy sa to deje, ako to riešiš a typ telefónu. Ďakujem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Aj mne sa to stávalo v inej lokalite.... Vypadol úplne signál, resp. 4G nechcelo vôbec nabehnúť. Už som začal upodozrievať telefón. Skús či nemáš zapnuté VoLTE ak tam taký prepínač máš. Ak áno, nechaj ho OFF.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

To som skúšal a nepomáha.Mobil je v poriadku, to vypadá ako keby sa niečo pokazilo na Bts prípadne tam niečo tam menia a vypli 4G, O2 ide v poriadku

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tak problém som včera vyriešil zavolaním  na horeuvedenú linku, resetovali mi profil,resetoval som po 5 minútach aj telefón a už ide 4G ako predtým.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mne už vymenili aj SIM kartu na predajni,  po resete profilu to ide cca 4-5 dní. Nechcem ťa strašiť, ale ľúbi sa to vracať. Mám také podozrenie, že niečo v TK skúšajú a zle je nastavené. Poslednú možnosť mám ešte reset do továrenských nastavení, ale to spravím až po inštalácii MIUI 12, ktorá má prísť tento týždeň.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Mne tak robilo,keď som mal  virtuálneho operátora( značkového) v sieti pomarančovníka. Robilo mi to v Prešove,mal som zapnuté VOLTE a robilo mi to pomerne často. Niekedy hovor bežal pár minút,a zrušilo to,inokedy po pár sekundách. Keď som vypol VOLTE,tak to isté robilo. Pomarančovník napokon priznal problém,že je to kvôli tomu,lebo jeho sieť je vyťažená,aj kvôli tomu,že poskytujú národný roaming najmladšiemu operátorovi. Potom cca po dvoch mesiacoch som sa vrátil do Telekomu. Len tak mimochodom neposkytli,keď som z Telekomu do virtuálneho operátora žiadnu zľavu!! Ako nový zákazník som nezískal žiadnú zľavu na paušál. Všetko mám za plnú cenu  30€ s DPH samozrejme s viazanosťou 24 mesiacov. Názov paušálu nemôžem povedať,kvôli reklame.😉 Či starý zákazník s dobrou platobnou disciplínou,alebo nový. Telekomu to je úplne jedno. Hoci dáš prenos čísla ku konkurencii ( napríklad,aj z trucu) a vrátiš sa naspäť do Telekomu ( už,ako nový zákazník) všetko za rovnakú cenu. Zľavy dávajú málokomu,ani tú mizernú zľavu -20 %. Takže môžeš skúsiť iného operátora,ak nebudeš spokojný,tak sa môžeš vrátiť späť. Nič nestratíš,ani neziskaš..😀 👍 👍 👍 

Editoval/-a Juraj0506

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Keby mala 4ka dobre pokrytie tak prejdem k nej ale tu vypadáva a z trojice Pomaranč,Kyslík a Telekom som zvolil kvôli kvalite práve telekom.Zatiaľ je od resetu už všetko v poriadku 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od miro823
      Dobry deň potreboval by som vymniť sim kartu za nano kartu aky postup je ?
    • Od Tomass009
      Dobrý deň už vyše 2 týždňov riešim pripojenie na internet cez Telefonny kábel. Žiaľ bezvýznamne nakoľko žiadna pomoc zo strany pobočky. Prečo nepríde na miesto technik a nekontroluje peipojitelnost? Mam kábel a na pobočke tvrdia ze ho nemám. Ako je to možné? 
    • Od wari2603
      Dobrý deň, mám problém so sim kartou, vždy keď ja niekomu volám druhá strana má nepočuje, ale keď mne niekto volá to funguje normálne. Skúšal som sim kartu na rôznych zariadeniach a vždy rovnaký problém. Za odpovede ďakujem.
    • Od Marcel
      Len dávam do pozornosti problém, ktorý pretrvával u mňa posledné dni a zistil som, že sa mi stratil po aktualizácii Androd-u MMS APN nastavenie. Nakoniec na linke 0800 123 777 som zistil, že pri default nastavení sa akoby stratí MMS APN a nechodia korektne MMS správy len cez APN Internet. Preto ak niekto eviduje problém s odosielaním MMS, nezabudnite si nastaviť a skontrolovať, či sa vám nestratil APN MMS prístupový bod.... Nastavenie nájdete tu https://www.telekom.sk/wiki/volania/mms
    • Od sagaras
      Mal som dual SIM. SIM1 s internetom v mobile, SIM2 s volaniami. Chcel som zmeniť oba paušály a tak som si to dal previesť na SIM2 a zmeniť úroveň paušálu. Povedali mi, že už je to aktivované ale musím za mesiac júl zaplatiť oba paušály. Všetko fungovalo normálne. Ale prišiel prvý august a SIM1 sa deaktivovala a na SIM2 mi neaktivovalo internet v mobile. Pozrel som nastavenia v mobile, dokonca som zmenil mobil. Chyba je zjavne na strane Telekomu a ja to nemôžem s nimi riešiť, lebo oni si ešte cez víkend dovolia nemať podporu platiacemu zákazníkovi. Čo mám robiť?
    • Od palugamartin
      Zdravim sme uz druhy den bez signalu☹☹☹