Presnos telefónneho čísla a nefungujúca aplikácia

Otázka

  • 0

Dobrý deň, minuly týždeň v stredu som robil prenos telefónneho čísla ku Vám . V piatok prišiel kuriér podpísali sa zmluvy a myslel som že hneď to pôjde. Ale sim od vás fungovala pod iným číslom, potom som sa dočítal na stránke že prenos trvá 4 pracovne dni. Dnes je štvrtok a stará sim mi prestala ísť tak som dal novú od vás to telefónu ale keď som sa prihlásil do aplikácie tak mi ukazuje že moja služba ktorú som si objednal je aktívna na tom číslo čísle ktoré bolo na ten novej simkarte od vás a nie na čísle ktoré som preniesol. Tak som sa chcel spýtať či sa to prehodí automaticky alebo mám volať niekam. Dole som priložil aj fotografiu. Ďakujem za odpoveď.

143DFF3D-8D19-490F-8312-EB48D1BF69A8.png

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 1

Dobrý deň,

v aplikácii sa zmena prejaví cca 2 dni po prenose.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Dobrý deň,

v aplikácii sa zmena prejaví cca 2 dni po prenose.

Za dva dni to určite nebude. Keď som si prenášal číslo do telekomu tak trvalo skoro mesiac kým sa systém uvedomil a aplikácia začala ukazovať moje číslo a všetko išlo ako má. Pripadá mi to akoby to musel nejaký človek v telekome ručne prepisovať v exceli všetky zmeny. U bublinkátora mi fungovala aplikácia ihneď od aktivácie služieb a taktiež hneď všetko fungovalo aj po prenose. Telekom by s týmto mal niečo spraviť, pretože čakať skoro mesiac kým začne všetko v aplikácii fungovať ako má je dosť nepohodlné. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mne to po prenose späť do Telekomu trvalo 2-3 dní ,až potom to fungovalo,tak,ako má 👍.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ešte počkaj, aplikácia je len informačná a nedá sa na ňu určite prvé dni držať. Kedysi dokonca prvé alikvotné obdobie nefungovala po prenose vôbec.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Ešte počkaj, aplikácia je len informačná a nedá sa na ňu určite prvé dni držať. Kedysi dokonca prvé alikvotné obdobie nefungovala po prenose vôbec.

Problém je ale aj to, že mne celý ten čas takmer nefungoval ani online Môj Telekom. Treba s tým niečo porobiť

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od mokuscica
      Dobrý deň. Po prenose čísla do Telekomu sa nedá dovolať na číslo. Z čísla sa dá volať v pohode. Sms-ky prídu ale odoslať ich už sa nedá. Dáta fungujú v pohode.
      Ide o paušál T ideál 21
    • Od eduard.koval
      Zdravíčko. Som tu nový a mám celkom nepríjemný problém. S mojím t.č., ktoré mám z Telekomu som pred pár týždňami prešiel k pomarančom. Všetko išlo v poriadku, no prišiel Telekom s akciou hlavne o tie dáta na Predplatenku. Tak som sa nechal zlákať, preniesol som si to číslo z Orange nazad do Telekomu(v orange som bol bez viazanosti). Dnes som si dal simku z T do mobilu, zapol mobilné dáta, kvôli rcs správam hlavne, zavolal na číslo 12350 aby sa aktivovala simka. Všetko fachčí až na jedno: nedá sa mi dovolať na to prenesené číslo a jak kukam na RCS správy, funguje to korektne AVŠAK mám úplne iné číslo, než ktoré som si preniesol. Čo mám robiť? Vďaka za podrobné info priatelia😘.
       
    • Od sariri
      Dobrý deň.
      Po prenose čísla sa mi nezobrazujú  MMS od iného operátora ako od Telekomu.  Po prijatí MMS od iného operátora mi príde len sms s textom o možnosti pozretia na webovej stránke starého operátora. 
      Dá sa to niekde prosím prenastaviť?
      Ďakujem 
    • Od d.sitavancova
      Dobry den prajem, chcem sa informovat po kolkych dnoch si viem preniest cislo nakolko mi bolo povedane ze mi pride sms ale uz je to tyzden od kedy mi kurier priniesol novu sim kartu a po smske ani stopy. 
       
       
    • Od emuskaKA
      Dobry den,
      poziadala som o prenos cisla, podpisala som zmluvy a cislo nebolo prenesene.
      Co teraz?
      Dakujem
      Karelova
    • Od fangdent
      Dobrý deň,
       
      v moje mobilnejaplikácii sa k mújmuúčtu nedajú pripojiť všetky čísla ktoré vo firme máme. Všetky sú v telekome.Prosím o radu.Ďakujem.