porucha pevnej linky Bratislava I, Frantiskanske nameste

Otázka

  • 0

Dobry den,

na linke 02 5*** ***4 nepocujeme volaci signal, ked sa sem snazime dovolat tak mame signal akoby to zvonilo ale telefon nam nezvoni, potrebujeme zistit kde je zavada 

 

vopred dakujem za kontaktovanie na 090* *** ***

 

Hana Lauferova

 

mstt sro

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 1

Dobrý deň,

kontaktujte prosím linku technickej podpory 0800 123 777, prípadne napíšte na chat na telekom.sk. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Strko
      Zdravim. Chcel by som  výpis hovorov za mesiac september. Ako postupovať?
    • Od Animm
      Chcel by som sa spýtať prečo účtuje Telekom až 5,50 eur  za jednu minútu pre zákazníka, aby sa zákazník dozvedel, že  telefonne číslo ktoré hľadá neexistuje.
    • Od rkupka
      Mam hlasovú službu - pevnú linku typu VoBB (cez DSL linku).
      Nastavenie okamžitého presmerovania prichodzich hovorov podla navodu https://www.telekom.sk/wiki/volania/presmerovania-hovorov nefunguje. Návod tiež hovorí o tom, že aktivácia alebo deaktivácia služby presmerovanie volaní je bezplatná
      Nastavene tohto presmerovania cez portál Môj Telekom zas  informuje o mesačnom poplatku 0€, ale aktivačnom poplatku 7.97€ !!!
      Tak je služba bezplatná, alebo nie je ?
      Ako teda nastavit okamžité presmerovanie príchodzích volaní na VoBB linke, keď * 21 * xxxxxxxxx # nefunguje ?
      Ďakujem za objasnenie.
    • Hosť
      Od Hosť
      Dakujem vopred, vymažte prosím moje telekom konto.
    • Od znah
      Dobrý deň všetkým,
      chcem sa opýtať na pár vecí, aby som mal jasno ešte pred tým, než to príde a verím, že sú tu ľudia s týmito skúsenosťami.
      U nás v obci budujú Optický internet (zatiaľ len pokladajú chráničky a trubičky). Aktuálne máme internet cez VDSL: balík L - 40/4 (viacej nedá linka=ďaleko od ústredne) + pevnú linku cez VDSL modem + modem v režime bridge.
      Moja hlavná otázka je, že keď sa bude finálne spúšťať Optika a budú aktivácie zákazníckych prípojok (predpokladám že ich natiahnutie do domu bude ešte pred tým), ako to bude prebehať ?
      Keď požiadam o optiku a aktivujú mi ju, automaticky sa vypne VDSL alebo je tam nejaká prechodná doba, keď sú obi dve služby aktívne (napr. pár dní) ?
      Ako to bude s pevnou linkou ? Zostane cez optický modem ako je to teraz cez VDSL modem alebo sa znovu prehodí na metaliku (starú telefónnu 4-linku), ako bola kedysi ?
      Pre istotu posledná otázka: aj optické modemy podporujú zmenu režimu na bridge, či ?
      Ďakujem predom za všetky odpovede.
      Martin
    • Od Jozef Staško
      vážené foorum,
       
      je možné viesť hovor súčasne s viacerými účastníkmi z pevnej linky na optike? Na webstránke Telekomu je konferenčný hovor uvádzaný ako výhoda pevnej linky!