pripojenie televízora na wifi

Otázka

  • 0

Dobrý dń, mám problém s pripojením televízora na wifi, v nastavení sa prihlásim na wifi cez tv a ďalej zobrazuje , že wifi je dostupná ale bez internetu, nie je žiadne iné nastavenie, ostatné zariadenie mobily, tablet sa dajú pripojiť.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0
 

Dobrý dń, mám problém s pripojením televízora na wifi, v nastavení sa prihlásim na wifi cez tv a ďalej zobrazuje , že wifi je dostupná ale bez internetu, nie je žiadne iné nastavenie, ostatné zariadenie mobily, tablet sa dajú pripojiť.

zadaj manualne ip adresu a DNS server napr 192.168.1.1 alebo 1.1.1.1 ..malo by to ist

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Katarina60
      Dobry den,
      Mam problem pripojit stolny PC s Linuxom k Wifi.
      Pripojenie toho isteho PC kablom k rouru funguje.
      Pripojenie ineho PC (Windows) k routru funguje - aj kabel, aj wifi.
      Pripojenie mobilov cez Wifi tiez funguje.
      S pocitacom nie je problem > ak si vytvoriim hotspot na mobile (iny operator), pocitac s linuxom sa bez problemov pripoji.
      Nejake rady?
      K
    • Od Oliver2205
      Dobrý deň.
      Študujem na vysokej škole a vybral som si projekt WLAN útoky, a rád by som sa opýtal či môžem vykonávať penetračné testovanie v mojej sieti.
      Nerád by som sa potom dozvedel, že som bol odpojený kvôli nežiaducej trafike z danej sieti. Čo sa penetračného testovania týka, tak ide o deauthifikačné útoky "DoS" po crackovanie hesiel a odchytávanie trafiky.
      Ďakujem pekne za odpoveď.
    • Od Kexotv
      Mám optický router hg8145v5 a mám zakúpený L  plán (250 Mbit). Router mám na prízemí a PC mám na druhom poschodí kde mám len rýchlosť 5-25mbit cez wifi adaptér. Je problém v routery alebo niečo iné? 
    • Od jurajiski921
      Dobrý deň mám neustály problém s wifi. Po určitej dobe ma stále odpojiť či z telefónu alebo ps4. A tá rýchlosť je mizerná bez ohľadu v ktorej miestnosti som. Technik tu bol a vymenil modem no pomohlo to na cca 1 tyzden a zase to isté dookola. Chcel by som vedieť ako to viete vyriešiť lebo vážne rozmýšľam s vami zrušiť zmluvu keďže mi je zbytočne za niečo platiť keď to neviem sluzbu využívať.  Ďakujem Iški lokalita Kuzmice Trebisov 
    • Od Monula307
      Dobry den, 
      mam kupeny kredit, som pripojena na WiFi a napriek tomu mi telefon pise, ze nemam internetove pripojenie. Mne spravy chodia ale ked nieco odoslem, tak to nefunguje. 
    • Od JustMilan
      Dobrý deň od v tedy ako nám bol nastavený optický internet s výhodou  Vyšší variant (L) služby za cenu nižšieho (M) na 3 mesiace Nemáme dostatočnú rýchlosť akú poskytujete. Internetový kábel je v poriadku a reštart routera nič nezmenil pri meraní rýchlosti rýchlosť bola : 27/27 Mb/s , rýchlosť by sme mali mať  250/25 Mb/s . V domácnosti máme internet aj od inej firmy , na routery nám nejde 4 port. Od 22:00 nám na mobilných  telefónoch nefujguje internet , taktiež sa nemôžeme dovolať technikovi. Vedeli by ste nám nejako opraviť tieto chyby? Ďakujem za odpoveď