pripojenie televízora na wifi

Otázka

  • 0

Dobrý dń, mám problém s pripojením televízora na wifi, v nastavení sa prihlásim na wifi cez tv a ďalej zobrazuje , že wifi je dostupná ale bez internetu, nie je žiadne iné nastavenie, ostatné zariadenie mobily, tablet sa dajú pripojiť.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0
 

Dobrý dń, mám problém s pripojením televízora na wifi, v nastavení sa prihlásim na wifi cez tv a ďalej zobrazuje , že wifi je dostupná ale bez internetu, nie je žiadne iné nastavenie, ostatné zariadenie mobily, tablet sa dajú pripojiť.

zadaj manualne ip adresu a DNS server napr 192.168.1.1 alebo 1.1.1.1 ..malo by to ist

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od JustMilan
      Dobrý deň od v tedy ako nám bol nastavený optický internet s výhodou  Vyšší variant (L) služby za cenu nižšieho (M) na 3 mesiace Nemáme dostatočnú rýchlosť akú poskytujete. Internetový kábel je v poriadku a reštart routera nič nezmenil pri meraní rýchlosti rýchlosť bola : 27/27 Mb/s , rýchlosť by sme mali mať  250/25 Mb/s . V domácnosti máme internet aj od inej firmy , na routery nám nejde 4 port. Od 22:00 nám na mobilných  telefónoch nefujguje internet , taktiež sa nemôžeme dovolať technikovi. Vedeli by ste nám nejako opraviť tieto chyby? Ďakujem za odpoveď
       
    • Od andrejhornik21
      Zdravim. Moj magio sat box vysiela wifi. Nedocital som sa ako to vypnut alebo naco to je. Ak na nic potrebujem to vypnut. Zasumuje mi ro zbytocne barak. Typ : kstb2046. Nazov siete direct-d7
    • Od adminalexander
      Dobrý deň, chcem sa spýtať na prístup do administrácie routra Huawei HG8245H je na optiku. Stále ma pýta meno a heslo ale na štítku nieje napísané je tam iba heslo do WiFi
      Ďakujem
       
    • Od matusss
      Dobrý deň.
      Dnes mi nejde internet. Keď sa pripojím k wifi, píše mi že sieť wifi nemá prístup k internetu. Na ruteri nesvieti kontrolka internet. Prosím vedel by mi niekto poradiť čo s tým ?
    • Od Lucka
      Ahojte,
      len nedávno sme predstavili našu ponuku nových paušálov a nezaostávame ani pri fixnom internete pre našich biznis zákazníkov. Odteraz máme v Telekome pre firmy a podnikateľov k dispozícii nové programy pevného internetu Biznis NET, ktoré ponúkajú komfort prémiovej služby už v základnej cene. Čo všetko podnikateľom prinášajú?
      Pomoc po ruke
      Každý biznis zákazník s novým programom Biznis NET získava od nás  osobného agenta T-Mastra, ktorý sa postará o všetky jeho produkty
      a poskytne odborné poradenstvo a konzultácie.
       
       
      TOP Wi-Fi router
      K novým programom Biznis NET získavajú biznis zákazníci kvalitný prémiový Wi-Fi router. Jedným z nich je model ADB SV4251, má lepšie pokrytie Wi-Fi signálom a umožňuje aj prístup k pokročilým nastaveniam.
       
       
      Bezpečnosť o krok vpred
      Súčasťou služby Biznis NET je aj integrovaná cloud bezpečnostná služba OnNet Security, ktorá chráni firemné dáta pred potenciálnymi kyber hrozbami ako phising, malware a mnohé ďalšie skôr, ako zasiahnu koncový bod, teda napríklad mobil či laptop firmy alebo sieť.. Znamená to, že naše najnovšie riešenie zabezpečuje ochranu pred nebezpečnými stránkami tak, že zablokuje webstránku a následne vám vyskočí upozornenie od Telekomu s oznamom, že stránka je zablokovaná. Databáza nebezpečných stránok sa pritom neustále aktualizuje. Nie je potreba žiadnej inštalácie, nastavení ani aktualizácie zo strany zákazníka.
       
       
      Nahrávajte ešte rýchlejšie
      Pri programoch optického biznis internetu zvyšujeme rýchlosti uploadu na dvojnásobok (až do 200 Mbps) a po novom uplatňujeme hodnoty download/upload v pomere 5:1. Pri VDSL pripojení sme pristúpili k navýšeniu rýchlosti uploadu tam, kde to bolo technicky možné až do 10 Mbps.
       
       
      NONSTOP podpora
      V prípade technického problému je tu pre biznis non-stop technická podpora na čísle 0800 123 369. Tá zabezpečí rýchlejšie odstránenie porúch.
      Ak nastane výpadok internetu, zákazník môže požiadať o poskytnutie neobmedzených dát na číslo v sieti Slovak Telekom až na 48 hodín, v prípade pretrvávajúcej poruchy aj dlhšie.
       
      Celú biznis ponuku nájdete TU
       
      Ako sa vám pozdáva nová ponuka? 
       
      prajem pekný deň
      @Lucka
    • Od Christie_12
      Zdravím, od včera (25.7.) poobedia máme problém s internetom. Vôbec nemá signál alebo ako to nazvať, čiže sme viac menej bez internetu. Vypnutie / zapnutie nepomáha ani reset routera. Vie niekto poradiť, čo s tým, ako to riešiť? Ďakujem