ako zistim vysku kreditu na Easy karte?

Otázka

  • 0

viem,ze na to bolo dake cislo alebo kod,ale uz si nespominam...

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

7 odpovedí na túto otázku

  • 0
*121# zobrazí zloženie kreditu podrobnejšie, bonusovy, nominálny.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ak máte na mysli info o kredite tak stačí zavolať na číslo:

*111#

 

Následne Vám príde info o kredite

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Stiahni si Telekom  app , je to for free , budes mat non stop prehlad

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

sorry, zle som to skopirovala, tu je odpoved:

SIM karta a úvodný kredit sú platné 90 dní odo dňa jej aktivácie, následne sú SIM karta a kredit platné 12 mesiacov od posledného dobitia kreditu (Easy Time, Easy Free).

Informácie o aktuálnej výške vášho kreditu na Easy karte a jej platnosť zistíte zavolaním na bezplatnú linku 123 50, voľba 1 a 3. Zároveň si na tejto linke pod voľbou 3 a 4 môžete aktivovať potvrdzujúce SMS o zmene kreditu. Po prijatí alebo odoslaní spoplatneného hovoru, po dobití kreditu, po odoslaní spoplatnenej SMS správy alebo po uskutočnení dátového prenosu vám pošleme SMS správu o zmene kreditu.

Zostávajúcu výšku kreditu si môžete kedykoľvek jednoducho overiť aj prostredníctvom svojho telefónu:

  1. zadajte kód *111#
  2. odošlite ako hovor (zeleným tlačidlom)
  3. na displeji telefónu sa vám po chvíli zobrazí aktuálna výška vášho kreditu, platnosť kreditu a  platnosť karty
  4. služba je dostupná a bezplatná aj z roamingu

Služba je bezplatná a prístupná aj z roamingu.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

toto som nasla na ich stranke

 

nformácie o počte prevolaných minút na Pevnej linke v aktualnom mesiaci je možné získať na bezplatnej zákazníckej linke 0800 123 456. Hovor je potrebné uskutočniť z príslušnej telefónnej linky, na ktorej chcete overiť spotrebu. 

Na priebežnú kontrolu spotreby volaní prostredníctvom internetovej stránky www.telekom.sk je potrebná aktivácia doplnkovej služby Detailný výpis odchádzajúcich volaní. Za používanie tejto doplnkovej služby účtujeme mesačný paušálny poplatok podľa aktuálneho cenníka 0,88 eur s DPH.

Náhľad k výpisu sa poskytuje na mesačnej báze prostredníctvom webovej stránky www.telekom.sk, konkrétne cez záložku E-vypisy/E-faktúry

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar