Keď volám ja, druhá strana má nepočuje

Otázka

  • 0

Dobrý deň, mám problém so sim kartou, vždy keď ja niekomu volám druhá strana má nepočuje, ale keď mne niekto volá to funguje normálne. Skúšal som sim kartu na rôznych zariadeniach a vždy rovnaký problém. Za odpovede ďakujem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Tak problém bol v sieti, v technickej linke mi dočasne poradili zmeniť sieť na inú v nastaveniach mobilu, to mi problém vyriešil.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 1

Zavolaj na linku 0800 123 777 nech Ti to preveria, alebo ak pôjdeš okolo predajne Telekom požiadaj o výmenu SIM karty, môže byť poškodená.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 1

Nemáš to len pri volaní do inej siete? Tento problém z času na čas evidujem pri volaní do siete Orange.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od miro823
      Dobry deň potreboval by som vymniť sim kartu za nano kartu aky postup je ?
    • Od Stanislav183
      Posledný týždeň začal vypadávať signál na Kysuciach v Obci Olešná pri Čadci kde bol predtým bezproblémov 4G signál ,teraz keď položím mobil na jedno miesto tak chvíľu ma signál a potom vypadne a je dostupné len tiesňové volanie.Skúšal som preložiť sim, reštartovať mobil ale nepomohlo nič.
    • Od Marcel
      Len dávam do pozornosti problém, ktorý pretrvával u mňa posledné dni a zistil som, že sa mi stratil po aktualizácii Androd-u MMS APN nastavenie. Nakoniec na linke 0800 123 777 som zistil, že pri default nastavení sa akoby stratí MMS APN a nechodia korektne MMS správy len cez APN Internet. Preto ak niekto eviduje problém s odosielaním MMS, nezabudnite si nastaviť a skontrolovať, či sa vám nestratil APN MMS prístupový bod.... Nastavenie nájdete tu https://www.telekom.sk/wiki/volania/mms
    • Od sagaras
      Mal som dual SIM. SIM1 s internetom v mobile, SIM2 s volaniami. Chcel som zmeniť oba paušály a tak som si to dal previesť na SIM2 a zmeniť úroveň paušálu. Povedali mi, že už je to aktivované ale musím za mesiac júl zaplatiť oba paušály. Všetko fungovalo normálne. Ale prišiel prvý august a SIM1 sa deaktivovala a na SIM2 mi neaktivovalo internet v mobile. Pozrel som nastavenia v mobile, dokonca som zmenil mobil. Chyba je zjavne na strane Telekomu a ja to nemôžem s nimi riešiť, lebo oni si ešte cez víkend dovolia nemať podporu platiacemu zákazníkovi. Čo mám robiť?
    • Od hurley
      Dobry den, uz niekolko rokov som vlastnikom karty, momentalne si chcem zriadit pausal, no kedze vlastnikom cisla je moja mama, tak teoreticky nie je mozne zriadit pausal na predmetne cislo. Chcem sa opytat ake mam moznosti prepisu cisla, som zaneprazdneny, takze na riesenie problemu cez pobocku nemam cas. 
    • Od Sidonia18
      Zdravím,mám starší mobilný telefón ešte blokovaný T mobilom.Chcela by som ho odblokovať,na používanie  sim O2.Jedná sa o LG GS290 mobilný telefón.Môžte mi poradiť kto mi ho odblokoje?Ďakujem za radu.