ZTE II po restarte nefunguje

Otázka

  • 0

Dobrý večer, dnes som reštartoval router a svieti iba diódka power a dsl. Vedeli by ste mi s tým niekto poradiť?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

12 odpovedí na túto otázku

  • 0
 

Dobrý večer, dnes som reštartoval router a svieti iba diódka power a dsl. Vedeli by ste mi s tým niekto poradiť?

Skús skontrolovať všetky DSL káble či nie sú poškodené a dobre zatlačené v DSL zásuvku a KZ (koncovom zariadení), ak ani to nepomôže, tak treba kontrolovať technické oddelenie Telekomu 0800123777 oni sú tam nonstop.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Skús skontrolovať všetky DSL káble či nie sú poškodené a dobre zatlačené v DSL zásuvku a KZ (koncovom zariadení), ak ani to nepomôže, tak treba kontrolovať technické oddelenie Telekomu 0800123777 oni sú tam nonstop.

Vyresetuj ho do továrenských nastavení.. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Vyresetuj ho do továrenských nastavení.. 

To som spravil už včera a nejde. Neviem či nebudem potrebovať WAN meno použivateľa a heslo, ale to nikde neviem nájsť

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

To som spravil už včera a nejde. Neviem či nebudem potrebovať WAN meno použivateľa a heslo, ale to nikde neviem nájsť

Tieto KZ s Telekomu si to stiahnu automaticky s ústredne Telekom, tak nie je to potrebné.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ak ani výrobné nastavenie nepomôžu , tak treba vymeniť KZ na hociktorej pobočke Telekomu im treba zaniesť ten starý ZTE ll Wi-Fi router a povedať im, že internet sa nedá pripojiť a oni dajú nové KZ. Ešte lepším riešením je zavolať s mobilného telefónu technikom a spýtať sa čo s tým je na tel. č. 0800123777 sú tam nonstop je to poruchová služba. Štandardná doba je 2 až 3 dni od nahlásenia poruchy.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dal som ho znova do tovarenských nastavení. Wan údaje si načítalo ale stále svieti iba power a dsl. Treba nejakú chvíľu počkať kým to všetko naskočí?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Dal som ho znova do tovarenských nastavení. Wan údaje si načítalo ale stále svieti iba power a dsl. Treba nejakú chvíľu počkať kým to všetko naskočí?

nastavenie trva 10-15 min.. router sa niekolkokrat restartne

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

v tom prípade je zrejme vadné zariadenie.

čo a ako už je spomenuté vyššie. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Ak ani výrobné nastavenie nepomôžu , tak treba vymeniť KZ na hociktorej pobočke Telekomu im treba zaniesť ten starý ZTE ll Wi-Fi router a povedať im, že internet sa nedá pripojiť a oni dajú nové KZ. Ešte lepším riešením je zavolať s mobilného telefónu technikom a spýtať sa čo s tým je na tel. č. 0800123777 sú tam nonstop je to poruchová služba. Štandardná doba je 2 až 3 dni od nahlásenia poruchy.

Môžem to tam zaniesť aj ja?  Lebo všetko čo máme od Telecomu je na otca napísané

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ZTE II router by mal vidieť aj operátor, skús zavolať na 0800 123 777, nech sa na teba "napichne". Operátor uvidí v akom stave je tvoj router. Ak je vadný, tak bohužiaľ len reklamácia 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ďakujem Vám všetkým za rady. Nakoniec mi pomohli technici.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt


sidebar
  • Podobný obsah

    • Od wladoD
      Ahoj,
      Pouzivam Sagemcom 5670, pripojil som nan USB kluc ako ulozisko. Viem sa k suborom a filmom dostat  cez pocitac.
      Ako prepojim USB ulozisko s  Samsung Smart TV, aby som mohol napr pozerat filmy ?
      Dakujem Vam za radu.
      Vlado
    • Od markov600
      Dobrý deň.
      Mám zmluvu (ADRESÁT 4088556701) a keď som ju zakladal, tak tam bola podmienka, že musím od Vás zobrať WDSL router s mesačným prenájmom 2€.
      Prešli dva roky a mám už ďalšiu (pokračujúcu) zmluvu. Chcem sa spýtať, ako je to s tým routrom, stále platím prenájom? Nemám teda nárok na nový? Starý je môj?
      Prajem príjemný deň.
      S pozdravom
      Kováč Marián
    • Od dusanlea24
      Dobrý deň, máme zariadenia ONT Echolife HG850a. Z prístroja počuť občas bzučanie /ako keby sa tam niečo točilo/ Je to normálne? 
       
       
    • Od MarianOb
      Po zapnuti internetu na pocitaci,sa mi po nejakej dobe cca 10 min odpoji internet a pripoji sa na inu siet (Realtek PCIe GBE Family Controller siet),takto sa to niekolkokrat odpoji a znovu pripoji,co ma dost vyrusuje.chcel by som to nejak nastavit,aby po zapnuti pczostala siet aka tam ma byt a nie sa to same kadejako prepajalo,je to pre mna spanielska dedina,tak ak ma niekto nejake riesenie,tak nejak aby som to ako lajk pochopil,dakujemäRuter mam 830 kRW
    • Od danielfecko01
      Dobry den, je mozne pouzit router Sagemcom 5670 aj na inu optiku nez je od telekomu? Vdaka
    • Od digitalnet
      Dobrý deň, na VDSL chcem použiť vlastný router, ale kvôli pevnej linke musím zobrať aj modem od Telekomu. Tu som čítal, že ak má zákazník aj inú službu (pevnú linku) neplatí za nájom routra v režime bridge. Je to pravda? Dik.