MMS a Xiaomi

Otázka

  • 0

Pridal (editované)

Len dávam do pozornosti problém, ktorý pretrvával u mňa posledné dni a zistil som, že sa mi stratil po aktualizácii Androd-u MMS APN nastavenie. Nakoniec na linke 0800 123 777 som zistil, že pri default nastavení sa akoby stratí MMS APN a nechodia korektne MMS správy len cez APN Internet. Preto ak niekto eviduje problém s odosielaním MMS, nezabudnite si nastaviť a skontrolovať, či sa vám nestratil APN MMS prístupový bod.... Nastavenie nájdete tu https://www.telekom.sk/wiki/volania/mms

Editoval/-a Marcel
odpoveď sa páči : 3 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Ahoj @Marcel

veľmi pekne ďakujeme za Tvoj postreh :) 

pekný deň

Lucka

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od miro823
      Dobry deň potreboval by som vymniť sim kartu za nano kartu aky postup je ?
    • Od Lucka
      Ahojte,

      Mám skvelú správu pre členov Magenta 1 skupiny. Telekom pridáva bezplatne ďalšie dáta do troch programov vo verzii v Magenta 1.

      Dva štandardné programy Ideál 21 a Ideál 23 získavajú bezplatné navýšenie dát vo verzii v Magenta 1 ďalší 1 GB dát. Po novom tak má Ideál 21 až 3 GB namiesto 2 GB a Ideál 23 až 4 GB namiesto 3 GB. Vo verzii bez Magenta 1 ostávajú objemy dát v paušáloch zachované (1 GB a 2 GB).

      Viac dát ocenia aj tí biznis zákazníci, ktorí využívajú variant Biznis Premium 23. Novinkou v Magenta 1 verzii pôjde o 4 GB mesačne, takže tiež získate extra 1 GB dát bezplatne.

      Zmena na viac dát bude nabiehať postupne v priebehu októbra podľa štartu vašich zúčtovacích období. Ak zákazníkovi začína paušál 1.10, prebehne zmena k tomuto dátumu. Ak napríklad k 15.10, dostane paušál v novej verzii v tomto termíne.
      Nájde sa tu niekto, kto túto novinku využije? Pochváľte sa v komentároch  

       
      prajem pekný deň
      Lucka 
    • Od Kopino
      Dobrý deň, opisoval som tu problém so službou StreamOn dňa 5.9.2020, do dnes nemám odpoveď žiadnu. Zaplatil som 10€ za službu ktorú nemôžem ani využívať a ešte mi to aj zobralo dáta. Čakáte kým budem nútený si kupovať denne dáta alebo?
    • Od Kopino
      Zdravím vás, zakúpil som Stream službu, služba mi nemala čerpať dáta za sledovanie videí na YouTube. Sledoval som videa na spomínanej aplikácií, zjedlo mi to všetky moje dáta. 
    • Od Stanislav183
      Posledný týždeň začal vypadávať signál na Kysuciach v Obci Olešná pri Čadci kde bol predtým bezproblémov 4G signál ,teraz keď položím mobil na jedno miesto tak chvíľu ma signál a potom vypadne a je dostupné len tiesňové volanie.Skúšal som preložiť sim, reštartovať mobil ale nepomohlo nič.
    • Od Kaja
      Je možné k programu EASY Pecka získať aj samostatnú dátovú kartu, ktorá by zdieľala dáta s pôvodnou kartou?