Pevná linka cez DSL (VDSL2+) technológiu

Otázka

  • 0

Mám otázku ohľadom pevnej linky na DSL (VDSL2+) technológií. Mám KZ (koncové zariadenie): Wi-Fi router od Telekomu Sercom Speedport Plus 2.4GHz aj 5GHz a jedná sa o pevnú linku, keď kábel RJ 11 prepojím do portu TEL 2, tak sa nedás nej volať iba s TEL 1. TEL 2, nie je hluchý, ale je to asi obsadzovací tón. Nie je to pre iné číslo pevnej linky? Teda iná faktúra za pevnú linku? My máme bohužiaľ iba jedno číslo na pevnúlinku. Však to v domácnosti stačí. Ide mi hlavne o to či má byť TEL 2 port pre druhé číslo ak áno, tak to ani riešiť nejdem. Stačí TEL 1. Ďakujem za všetky drobné rady.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Dobrý deň,

áno, port TEL 2 je pre druhé číslo pevnej linky. 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ďakujem :)

Toto mi nevedeli povedať ani na zákazníckej linke . Neviem prečo.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Strko
      Zdravim. Chcel by som  výpis hovorov za mesiac september. Ako postupovať?
    • Od Animm
      Chcel by som sa spýtať prečo účtuje Telekom až 5,50 eur  za jednu minútu pre zákazníka, aby sa zákazník dozvedel, že  telefonne číslo ktoré hľadá neexistuje.
    • Od rkupka
      Mam hlasovú službu - pevnú linku typu VoBB (cez DSL linku).
      Nastavenie okamžitého presmerovania prichodzich hovorov podla navodu https://www.telekom.sk/wiki/volania/presmerovania-hovorov nefunguje. Návod tiež hovorí o tom, že aktivácia alebo deaktivácia služby presmerovanie volaní je bezplatná
      Nastavene tohto presmerovania cez portál Môj Telekom zas  informuje o mesačnom poplatku 0€, ale aktivačnom poplatku 7.97€ !!!
      Tak je služba bezplatná, alebo nie je ?
      Ako teda nastavit okamžité presmerovanie príchodzích volaní na VoBB linke, keď * 21 * xxxxxxxxx # nefunguje ?
      Ďakujem za objasnenie.
    • Hosť
      Od Hosť
      Dakujem vopred, vymažte prosím moje telekom konto.
    • Od znah
      Dobrý deň všetkým,
      chcem sa opýtať na pár vecí, aby som mal jasno ešte pred tým, než to príde a verím, že sú tu ľudia s týmito skúsenosťami.
      U nás v obci budujú Optický internet (zatiaľ len pokladajú chráničky a trubičky). Aktuálne máme internet cez VDSL: balík L - 40/4 (viacej nedá linka=ďaleko od ústredne) + pevnú linku cez VDSL modem + modem v režime bridge.
      Moja hlavná otázka je, že keď sa bude finálne spúšťať Optika a budú aktivácie zákazníckych prípojok (predpokladám že ich natiahnutie do domu bude ešte pred tým), ako to bude prebehať ?
      Keď požiadam o optiku a aktivujú mi ju, automaticky sa vypne VDSL alebo je tam nejaká prechodná doba, keď sú obi dve služby aktívne (napr. pár dní) ?
      Ako to bude s pevnou linkou ? Zostane cez optický modem ako je to teraz cez VDSL modem alebo sa znovu prehodí na metaliku (starú telefónnu 4-linku), ako bola kedysi ?
      Pre istotu posledná otázka: aj optické modemy podporujú zmenu režimu na bridge, či ?
      Ďakujem predom za všetky odpovede.
      Martin
    • Od Jozef Staško
      vážené foorum,
       
      je možné viesť hovor súčasne s viacerými účastníkmi z pevnej linky na optike? Na webstránke Telekomu je konferenčný hovor uvádzaný ako výhoda pevnej linky!