TV už viac nerozpozná ethernetový kábel

Otázka

  • 0

Dobrý deň, potrebujem pomoc, situácia je nasledovná:

1) Set top box Magio sa nachádza v obývačke. Je napájaný dlhým ethernetovým káblom z routru v detskej izbe.
2) Pretože mama má v obývačke okrem televízora aj počítač a router je v detskej izbe, jej wifi pripojenie je dosť slabé.
3) Tento jej problém som chcel vyriešiť: do obývačky umiestniť druhý, bližší router/swtich (nie som si istý terminológiou), ktorý by bol napájaný tým ethernetovým káblom, ktorý šiel pävodne do Magio boxu.
4) Magio box potom napojiť druhým ethernetovým káblom z tohto routru 2.

Problém s internetom sa vyriešil, no Magio box nefungoval. Ethernetový kábel svietil tak ako má, no na TV svieti iba logo Telekomu a nedá sa nikam pohnúť.

Čo je ale najväčší prúser, že keď som to všetko vrátil do pôvodného stavu, tak TV už ani nerozpozná pôvodný ethernetový kábel, ktorý ide z pôvodného routru. Skrátka, vrátil som veci do stavu pred mojim experimentom a TV sa tvári, že ethernetový kábel nie je zapojený. Kontrolka pritom robí to, že raz za pár sekund zasvieti zelenou a preblikne oranžová. Na TV svieti informácia o nepripojenom ethernetovom kábli a raz za malú chvíľu sa neúspešne pokúsi pripojiť. Neviem sa dostať ani do žiadnych nastavení.

Nejaké rady prosím? Ďakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

6 odpovedí na túto otázku

  • 0

Set top box som samozrejme už aj vypol aj zapol, Skúšal som tam na set top boxe ešte špáradlom postláčať a podržať také to factory reset tlačítko, ale nezdá sa, že by sa stalo čokoľvek.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobrý deň,

skúste ešte keď tak reštartovať hlavný router, možno by to pomohlo. Ale nestretol som sa s podobným problémom, je to dosť špecifické. Preto ak by nepomohol reštart routra, tak kontaktujte technickú podporu 0800 123 777 alebo cez chat na telekom.sk, aby sa na to pozreli technici.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ak to chceš tak doriešiť  tak aby ti to šlo.. tak jedine rozdvojkou na ethernet kábel ale pôjde ti len 100 sieť medzi routrami alebo ťahať nový kábel od toho routra zvlášť na router 2...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj    Magio box  musí  byť pripojený  len priamo   LAN káblom na router Telekomu inak to nepôjde. Takže musiš natiahnuť ešte jeden kábel, alebo dať  rozbočku, ako piše   mattyrv   ale to ti pôjde rýchlosť len  do 100Mbps  no pokiaľ máš VDSL tak by to viac ani nešlo. prikladam link na tu rozbočku no treba kúpiť 2 KS   https://www.alza.sk/rozbocka-utp-stp-kabla-tienena-d235900.htm    

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

stačí kupiť switch a zato zapojiť router na wifi a magio a tiež to pojde. Overene mám to doma takto zapojene.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

neodporúčajú toto zapojenie na technickej podpore... čo chápem ak je vyťažený konekt pri nejakom kopírovaní v sieti môže blbnúť mágio... nemusí ani switch kúpiť.. stačí ak zapojí routre, tak že vypne dhcpčko na ňom a dá ho do rozsahu telekom routra a spraví tak jednu sieť... router sa bude tváriť ako switch... kábel z telekom routra nezapojí do wan portu ale do lan portu...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Janjen
      Dobrý večer,
      Moj Magio Go Benefit sme museli s Telekomom zrusit kvoli nedostupnosti satelitu, ale stale ho mam medzi aktualnymi produktami ako internet a pausal.
      Moja otazka znie, ci to ovplyvnuje moju fakturu? Alebo mam volat do telekomu a opytat sa na to?
      Dakujem vopred za odpoved.
    • Od bit
      na
      https://www.telekom.sk/wiki/televizia/nahravanie-vysielania
      sa píše , že nahrávanie sa dá nastaviť cez internet , ale obidva odkazy sa presmerujú na verziu GO 
    • Od Filip1758
      Dobrý deň prosím vás mám optiku z mesiac (Dunajská Lužná)ale islo to asi týždeň a po zmene routra od telekomu (lajicky z bieleho na čierny vysokorýchlostny)nastali problémy. Výpadky internetu a nasledne aj magio go vypadne ma problémy sa nahodit potom wifi ide aplikácia uz nie.. mám pocit ze som dostal nieco nove co sa doladuje? Zmena DNS servera z 0.0.0.0 na 8.8.8.8 pomohla na chvíľu... No od 12:00 internet vypadol nahodil sa ale Magio Go aplikácia nejde.


    • Od chrisler
      Je nejaký dôvod prečo si stále nemôžem aktivovať Magio TV/Internet na Rizlingovej v Trenčíne? bývam už 3 týždne v novom dome, bez internetu a TV napriek tomu, že všetky káble mám naťahané. V čom je problém? 
    • Od dusan2303
      Pozdravujem Vás a chcem sa Vás opýtať, či aj vy pozorujete, že nám pri boxe IPTV pribudla možnosť progresívneho full HD rozlíšenia 1080p oproti prekladanému 1080i, ktoré som mal do teraz. Neviem síce od kedy to máme na boxoch (ja som prišiel na to náhodou včera), ale aj ked navolím toto rozlíšenie 1080p, moj tv philips OLED 55"  mi píše po stlačení info tlačítka len rozlíšenie 1080i50Hz. Tak neviem, či sa to ešte nejako napraví, lebo pri sat. boxe mám info normálne 1080p60Hz. Samozrejme som tomu potešený, že bude možnosť podľa mňa lepšieho 1080p rozlíšenia na IPTV boxe.
      Ďakujem
       
    • Od miro116
      Prosim vás dcera my bez môjho vedomia objednala tv magio č. Objednavky GUUGMY poprosím vás o storno objednávky ďakujem za porozumenie