ovládač TV - pokazený

Otázka

  • 0

Dobrý deň,

máme u Vás zakúpenú službu chytný balík na pevnú linku, magio TV a magio internet.. Zmluva platí do 24.4.2021. Mám 2 problémy:

1./ Už asi 4 mesiace nám dobre nefunguje ovládač na TV programy. Prosím, aby ste nám poslali nový TV ovládač.

2./ Nefunguje nám telefón na pevnú linku. Chcem sa opýtať, či musíme čakať až do apríla 2021, kedy nám končí zmluva, pretože by sme chceli zrušiť pevnú linku a zostali by sme iba pri        Magio TV a internete.

Ďakujem za skorú odpoveď.

 

Emília Jarošová 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Dobrý deň,

1. ovládač sa bezplatne mení na ktoromkoľvek Telekom centre

2. ak nefunguje telefón, je ho možné reklamovať cestou Telekom centra. Zrušenie je možné až po ukončení aktuálnej viazanosti, skôr je to možné len so zaplatením zmluvnej pokuty. 

 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt


sidebar
  • Podobný obsah

    • Od peto15
      Zdravím , chcem nahlásiť nefunkčnú online televíziu cez službu Magio GO ..... Nefunguje na apple macbook s procesorom M1 ani cez safari ani cez chrome odskúšané na viacerých modeloch aj pro aj air ..... Poprosím o opravu tejto chyby ,  po spustení online prenosu po chvíli napíše neznáma chyba a obraz sa zasekne ..... 

    • Od ScorpionSVK
      Dobrý deň.
      Chcel by som sa spýtať či sa bude zrýchľovanie optického internetu týkať aj stálych zákazníkov alebo len nových? 

      Aktuálne máme pripojenie v domácnosti 600/60 Mbps, podľa novej ponuky by to bol 700/140 Mbps. A so skupinou Magenta 1, ktorú máme taktiež až 1000/200 Mbps.

      Ako získať tieto nové rýchlosti?

      Ďakujem
    • Od mudroncik
      Technik mi po poslednom zásahu u mňa doma vymenil box Arris za Motorolu vip2262. Arris keď som vypol, tak napr. na druhý deň som na jeden šťuk ho zapol a hneď išiel obraz zvuk. Táto Motorola vip2262 keď ju zapnem, tak sa desiatky sekúnd spúšťa modrá obrazovka, blikanie diódy, logo Telekomu a potom sa vypne do červenej LEDky. Musím box zapnúť ešte raz a zas dlhé sekundy nabieha s logom telekomu a pripája sa na sieť a potom až normálne nabehne obraz zvuk. Akoby sa vždy vypol do hlbokého spánku, ale prestavenie tejto funkcie v Menu box neponúka. Viete niekto čo s tým?
    • Od 127480208
      Dobrý deň.
      Máte v pláne v najbližšom období zriadenie Optického internetu  v obci Oslany okres Prievidza?
      Petriska
    • Od homeuser
      Mám doma vlastný router (mikrotik) pripojený za ONT v bridge mode. Nakonfiguroval som na WAN interface PPPoE , NAT a FW. Internet mi funguje. Je možne na môj router pripojiť aj Magio set topbox?
    • Od sisa2610
      Cca od 14.6.2021 vobec nefunguje teletext na ziadnom kanali. Tlacitko TXT predtym fungovalo na vsetkych kanaloch, ktore maju teletext, ale teraz nereaguje vobec nikde. Je chyba v set top boxe alebo v prenose signalu?