Otázka

  • 0

Dobrý deň chcem sa spýtať keď prídem osobne na pobočku a chcem si zobrať paušál aj telefon je potrebný aj výpis z bankového účtu? Ďakujem 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

7 odpovedí na túto otázku

  • 0

Nie, nežiadali to odo mňa nikdy.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Lebo objednala som si cez web a chcu odomna výpis z účtu. Tak som chcela vedieť ze keby pridem osobne či je to potreba. Ďakujem 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

A stačí len za 1 mesiac? 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

 

Lebo objednala som si cez web a chcu odomna výpis z účtu. Tak som chcela vedieť ze keby pridem osobne či je to potreba. Ďakujem 

treba, ak žiadajú, tak treba, na predajni taktiež

 

 

A stačí len za 1 mesiac? 

 

nie, minimálne 3, alebo iný doklad, viď link ktorý som poslal

 

Nie, nežiadali to odo mňa nikdy.

týka sa to pravdepodobne len nových čísel

Editoval/-a Mirko

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

A da sa dohodnúť aj na zabezpeke? Pretože som po skole teraz zacala len pracovať 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Je možné, že len doložíte doklady a zábezpeka požadovaná nebude. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od woki
      Končí mi viazanosť onedlho. Chcem poslať email zo žiadosťou o skončení programu. Žiaľ nemôžem nájsť ma stránke žiaden email adresu. Len hlúpu virtuálnu asistentku. Moja email adresa je radoslavvokel@gmail.com, kde mi môžete poslať email z adresou. Telekom stránka je veľmi neprehľadná a zastaralá. 
    • Od miroslav.sajban
      Chcel by som prejsť z Easy Pecka na Paušál bez záväzkov. Viem to urobiť aj cez net alebo aplikáciu keď mám podpísanú dohodu o elektronickej komunikácii?
       
    • Od chlebaks11
      Dobrý deň. Mám taký problém, niekedy sa mi stáva že mi niekto chce zavolať ale nemoze sa mi dovolať pričom mám signál a nepríde mi upozornenie sms-kou ze mi niekto volal. Neviete či to je mobilom alebo ako?
    • Od Peter Minčík juraj_mi
      Potrebujem zistiť do kedy mám zmluvu - viazanosť na moje číslo 0903184081  Ďakujem
    • Od kormanko1
      Dobrý deň.
      Chcel by som sa informovať, či je možné prepis čísla z osoby na osobu iba na základe notársky overeného splnomocnenia pôvodného majiteľa na osobu, ktorá chce prepísať číslo na seba. Musí byť osoba fyzicky prítomná pri prepise? Ako by sa dal zrealizovať prepis, keď pôvodný majiteľ je mimo územia SR a nieje možné ho kontaktovať, ani nijako sa sním spojiť.
      Ďakujem
    • Od Ferdopd
      Dobrý  deň. Mám paušál XL a 11.12.2020 mi končí viazanost.  Kedy mám nárok na nové zariadenie.   Objednávke cez e shop nemám nárok.