Pevná linka - volanie zadarmo

Otázka

  • 0

Pridal (editované)

Chcel by som sa opýtať či volanie počas sviatkov/víkendov/"po 19:00 hodine" je zadarmo alebo či vôbec je niekedy zadarmo. (Mám Chytrí balík 100 min)

Editoval/-a grasimi

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Dobrý deň,

volania na pevnú a mobilnú sieť Telekom sú neobmedzené vždy, nie len počas víkendov a sviatkov po 19-tej hodine, a uplatňuje sa FUP - 1000 minút. 

Volania do ostatných mobilných sieti sa odpočítavajú z voľných minút. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Jozef Staško
      vážené foorum,
       
      je možné viesť hovor súčasne s viacerými účastníkmi z pevnej linky na optike? Na webstránke Telekomu je konferenčný hovor uvádzaný ako výhoda pevnej linky!
    • Od ladislav26
      Pekný deň prajem,  
      už dva týždne v kuse nám vyvolávajú na pevnú linku zaujímavé čísla zo zahraničia a už ma to prestáva baviť. Takže rád by som vedel či sa to nedá blokovať ? či už priamo telekom, či existuje telefon ktorý to má v sebe ide cez šnúru ? Momentálne máme telefon Panasonic KX-TG 1711, a ten vie maximálne tak ukázať číslo volajúceho.  Hlavne by ma zaujímalo, prečo to neblokuje automaticky telekom. Vedel by mi niekto poradiť ? Ďakujem  
    • Od janatelef
      Dobrý deň,
      včera ma zastavila suseda - vraj moje deti jej volajú na pevnú linku. Nemyslím si, že sú to oni, pretože jej číslo som nikdy nemala.
      Rozmýšľam, či by bolo možné - z jej strany - zistiť, kto jej volal, prípadne zablokovať hovory. Vraj má opakovane obťažujúce hovory.
      Existuje k pevnej linke nejaká možnosť, ako dostať výpis prichádzajúcich hovorov?

      Ďakujem dopredu za radu
    • Od hanalauferova
      Dobry den,
      na linke 02 5*** ***4 nepocujeme volaci signal, ked sa sem snazime dovolat tak mame signal akoby to zvonilo ale telefon nam nezvoni, potrebujeme zistit kde je zavada 
       
      vopred dakujem za kontaktovanie na 090* *** ***
       
      Hana Lauferova
       
      mstt sro
    • Od Antoni
      Dobrý deň
      Chcel by som sa opýtať, či je možné využiť telekomunikačný stĺp (na hranici pozemku), ako náhradu za nový betónový stĺp, na prípojku NN vedenia závesným káblom AYKYz.
      Za každú radu vopred Ďakujem
    • Od patrikdanis
      Mám otázku ohľadom pevnej linky na DSL (VDSL2+) technológií. Mám KZ (koncové zariadenie): Wi-Fi router od Telekomu Sercom Speedport Plus 2.4GHz aj 5GHz a jedná sa o pevnú linku, keď kábel RJ 11 prepojím do portu TEL 2, tak sa nedás nej volať iba s TEL 1. TEL 2, nie je hluchý, ale je to asi obsadzovací tón. Nie je to pre iné číslo pevnej linky? Teda iná faktúra za pevnú linku? My máme bohužiaľ iba jedno číslo na pevnúlinku. Však to v domácnosti stačí. Ide mi hlavne o to či má byť TEL 2 port pre druhé číslo ak áno, tak to ani riešiť nejdem. Stačí TEL 1. Ďakujem za všetky drobné rady.