Nejde mi internet

Otázka

  • 0

Dobrý deň.

Dnes mi nejde internet. Keď sa pripojím k wifi, píše mi že sieť wifi nemá prístup k internetu. Na ruteri nesvieti kontrolka internet. Prosím vedel by mi niekto poradiť čo s tým ?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

6 odpovedí na túto otázku

  • 0
 

To cislo  0800 123 777  je tak isto nanic ako aj chat bot, povedia ti ze na poruche pracuju a nemas moznost sa ani bavit s realnym operatorom. Treti den mi nejde net, ponuknu ti balicky ale ked nemas telekom tak ti su na 2 veci. Mozem pekne mat home office ked ani neviem dokedy bude realne vypadok.

Telekom velmi sklamal budem sa obzerat po inom poskytovatelovi, ktori ta neodpinka chatbotom.

dá sa dovolať aj reálnej osobe. 
Je to nesmierne otravné, ale keď ti ten bot kontroluje pripojenie, vytiahni kábel z boxu. on to nahlási ako poruchu a prepojí ťa na človeka... 

malo to mať význam taký, že ľudia nebudú otravovať zamestnancvo tým čo sa dá opraviť resetom čo bot zvládne.... ale zo strany zákazníkov to má presne takýto efekt. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

chapem, je to neprijemne ked mas HO ale ak by sa teraz kazdy zakaznik rozhodol ked ma poruchu volat na linku 5x do dna, tak potom by sa uz nik dalsi nedovolal

skus cez tento formular https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/ alebo napis na FB, nepojdu ti to opravit ale mozno ti budu vediet poskytnut blizsie info, pripadne to pourgovat. Ak je to ale nieco vaznejsie budes musiet pockat. 

 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

To cislo  0800 123 777  je tak isto nanic ako aj chat bot, povedia ti ze na poruche pracuju a nemas moznost sa ani bavit s realnym operatorom. Treti den mi nejde net, ponuknu ti balicky ale ked nemas telekom tak ti su na 2 veci. Mozem pekne mat home office ked ani neviem dokedy bude realne vypadok.

Telekom velmi sklamal budem sa obzerat po inom poskytovatelovi, ktori ta neodpinka chatbotom.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Keď všetko vyskušas , hlavne odpojenie od siete a počkať cca 10sek. a nepôjde to, máš možnosť sa opýtať na svoj profil, či všetko beží ako má na linke technickej podpory 0800 123 777

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

A pozri aj kable, ci nahodou niekde nie je povytiahnuty (niekedy zvykne  byt na konektore RJ45/11 ulomena zapadka, kabel moze byt trocha povytiahnuty a problem je na svete).

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Dobrý deň.

Dnes mi nejde internet. Keď sa pripojím k wifi, píše mi že sieť wifi nemá prístup k internetu. Na ruteri nesvieti kontrolka internet. Prosím vedel by mi niekto poradiť čo s tým ?

skus ho na 10s vytiahnut z el. zasuvky a potom spustit

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od warko2068
      Dobrý deň, už 4 deň počas sviatkov mi seká internet ale seká mi takým štýlom že skoro každých 5 minut mi spadne a nejde mi načítat či už youtube alebo instagram. Prosim vás viete mi stým pomoct ?
    • Od warko2068
      Dobry den už 4 den mi seka internet ked som PRO hráč. Hrávam velke turnaje a na pingu 300 sa to moc nedá hrat. Prosim vas viete **piip** niečo urobit ?
    • Od adamsromovsky
      Dobrý deň,
      hostujem doma par služieb (discord bot, webstranka) už pomerne dlhu dobu, no vždy, keď vypadne internet (par krát do mesiaca), vyzerá to ako, keby port forward (porty 80 a 3080) prestal fungovať a niekedy trvá pár dní, kým sa to opäť rozbehne, samozrejme, že sa to rozbehne samo od seba bez akéhokoľvek zásahu. Skúšal som už veľa vecí, ale nikdy to nebolo úspešne, vždy sa to vyriešilo samo.
      Router: ZTE Speedport Entry 2i
      Tento problém je asi nemožné zreplikovať takže neviem poskytnúť postup, ako to spôsobiť.
      Nestretol sa niekto s takýmto niečím? Už dlho ma to žerie a sám si už neviem poradiť. Kľudne poskytnem ďalšie info ak bude treba len ma nenapadá aktuálne čo ešte by sa hodilo.
      Ďakujem.
    • Od markov600
      Dobrý deň.
      Mám zmluvu a keď som ju zakladal, tak tam bola podmienka, že musím od Vás zobrať WDSL router s mesačným prenájmom 2€.
      Prešli dva roky a mám už ďalšiu (pokračujúcu) zmluvu. Chcem sa spýtať, ako je to s tým routrom, stále platím prenájom? Nemám teda nárok na nový? Starý je môj?
      Prajem príjemný deň.
      S pozdravom
      Kováč Marián
    • Od patrik.trubini
      Dobrý deň chcem sa opýtať ako sa dá v speedpoort plus nastaviť vecsia rýchlost pre zariadenie lebo mame DSL XL a zariadení nedosahuje taku rýchlosť  lebo keď pripojím cez kábel ps5 tak max rýchlosť sťahovania je 9,8mb/s a nahrávania 521,7kb/s ďakujem za pomoc
    • Od azmedia
      Zdravím, potrebujem poradiť ohľadne odstránenia rodičovskej kontroly v routery Sagemcom 5670, kde bolo nastavené vypínanie Mercusys G50 denne od 0.00 do 02.00 hod. Momentálne tam nikde nevidím nastavené časy rodičovskej kontroly, všetko je "ako keby" povolené - na celom týždni, ale predsa to odpája daný router v nastavenom čase. Už som dal 100x Allow all a APLY, dokonca dal som zakázať celý týždeň a povoliť celý týždeň na všetky zariadenia ... jednoducho to nejde zrušiť. Má s tým niekto skúsenosti, že ako to odstrániť, tj. vyčistiť rodičovskú kontrolu? Aj keď to ukazuje, že všetko je povolené počas celého týždňa, takže nerozumiem. Vďaka za radu.