Nepodporovaný produkt

Otázka

  • 0

Dobrý deň, mám problém s mojim účtom v Môj Telekom, kde mi nedokáže zobraziť moje produkty a služby (kolonka - Moje produkty a služby).

Mám paušál T základ 11 a v telekom účte mi ukazuje že ide o nepodporovaný produkt.  Daný problém som osobne riešil aj na pobočke, kde sa opakovane snažili problém odstrániť avšak neúspešne. 

Viete mi povedať bližšie info prípadne pomôcť s riešením problému ? Keďže je dosť nemoderné aby som kvôli každej zmene a rozšírení služieb pri mojom paušáli musel osobne chodiť na pobočku.

Ďakujem za skorú odpoveď. 

Problém.png

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Ten istý problém mám aj ja. Zákaznícka zóna to proste z nejakého dôvodu nepodporuje, ale tak keďže to je Telekom, tak myslím že do pár rokov to pôjde 😂 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar