Zrušenie emailu

Otázka

  • 0

Pridal (editované)

Telekom sa chysta zrusit emailove ucty svojim zakaznikom. Asi banálna vec pre Telekom, lebo bližšie informacie sa v Telekome nedajú vypátrať. Je najvyšší čas dať patričné informácie platiacim zákazníkom. Možno  treba pomeniť zmluy, zmeniť sadzby, informovať, ako sa budú posielať faktúry, ako zmeniť mailovu adresu pre to, aký je presný harmonogram celej zmeny. Nepovažujem zive.sk za zdroj autorizovanej informácie. Nechápavé hlasy na infolinke a pohľady na pobočke tiež neukazujú Telekom v optimálnom svetle. Navyše výpovedná lehota v zmluve platí obojstranne.

Editoval/-a vbobor

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

@Pepsi myslím, že telekom robí pre niektorých klientov dosť drastický škrt cez rozpočet, ktorý využívajú email telekomu na ktorý majú viazené isté veci a to bez toho, aby boli vôbec poriadne upovedomení a bolo to im to vysvetlené, ich ďalšie možnosti a postup. 

nie len zrušenie el. komunikácie, ale aj prechod na iný mail, rovnako ak majú telekomácku schránku ako primárnu všetko kde kedy boli registrovaný popresúvať na novú mailovú adresu a podobne.... môže sa tam skrývať omnoho omnoho hlbšia priepasť... 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar