Otázka

  • 0

zdravim mam problem s platbou nedaju sa mi zaplatit faktury volal som do banky tam je vsetko v poriadku na vasej super stranke mi napise ze sa neda zaplatit cez kartu nejaku chyybu 020-200 alebo nieco take podobne co to je

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Dobrý deň,

ak nie je možná úhrada kartou, zadajte platobný príkaz cez IB (ak máte možnosť). 

Prípadne skúste cez Telekom aplikáciu zaplatiť kartou, je možné, že len na webovom portáli je nejaká chyba. 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

tu najdete nejake info k moznostiam uhrady faktury https://www.telekom.sk/wiki/faktury-a-platby/platenie-faktur , odporucam skontrolovat limit na platby cez internet, resp. uz ste nieco kupovali/platili cez internet v tejto vyske ako su vase faktury ? a samozrejme musite mat dostatok prostriedkov na ucte. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od viking01
      Zdravím, chcel som sa opýtať na deezer hifi. Je to možné aktivovať aj keď mám akciovú verziu premium za 3,00 € ? Pripadne ako a kde sa to aktivuje. Ďakujem 
    • Od woki
      Končí mi viazanosť onedlho. Chcem poslať email zo žiadosťou o skončení programu. Žiaľ nemôžem nájsť ma stránke žiaden email adresu. Len hlúpu virtuálnu asistentku. Moja email adresa je radoslavvokel@gmail.com, kde mi môžete poslať email z adresou. Telekom stránka je veľmi neprehľadná a zastaralá. 
    • Od miroslav.sajban
      Chcel by som prejsť z Easy Pecka na Paušál bez záväzkov. Viem to urobiť aj cez net alebo aplikáciu keď mám podpísanú dohodu o elektronickej komunikácii?
       
    • Od chlebaks11
      Dobrý deň. Mám taký problém, niekedy sa mi stáva že mi niekto chce zavolať ale nemoze sa mi dovolať pričom mám signál a nepríde mi upozornenie sms-kou ze mi niekto volal. Neviete či to je mobilom alebo ako?
    • Od MiroslavMax
      ako dlho mam cakat za zapojenie internetu po zaplateni faktury po vypnuti
    • Od 1961danielka
      Neviem zrušit registraciu.taktiež chcem zrušiť prihlasovacie udaje do aplikacie.Vopred dakujem.