Otázka

  • 0

zdravim mam problem s platbou nedaju sa mi zaplatit faktury volal som do banky tam je vsetko v poriadku na vasej super stranke mi napise ze sa neda zaplatit cez kartu nejaku chyybu 020-200 alebo nieco take podobne co to je

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Dobrý deň,

ak nie je možná úhrada kartou, zadajte platobný príkaz cez IB (ak máte možnosť). 

Prípadne skúste cez Telekom aplikáciu zaplatiť kartou, je možné, že len na webovom portáli je nejaká chyba. 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

tu najdete nejake info k moznostiam uhrady faktury https://www.telekom.sk/wiki/faktury-a-platby/platenie-faktur , odporucam skontrolovat limit na platby cez internet, resp. uz ste nieco kupovali/platili cez internet v tejto vyske ako su vase faktury ? a samozrejme musite mat dostatok prostriedkov na ucte. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Patrik10
      Ak zmením teraz paušál ako je v tej súťaži da sa ku nemu zobrať aj mobil? Ďakujem za skorú odpoveď. 
    • Od juraj_laco
      Dobrý deň, chcem sa opýtať na možnosť telefonovania medzi 3 členmi rodiny, minimálny počet bezplatných SMS a minimálna kapacita dátových údajov. Žiadne veľké prenosy dát, maximálne messenger a navigácia, žiaden web surfing, žiadne sťahovanie údajov z internetu. Ďakujem za návrh, ktorý by čo najviac vyhovoval mojej požiadavke s ohľadom na najnižšiu cenu.  
    • Od Kinderko16
      Mozem sa opytat kedy mam nárok na novy telefón dakujem pekne
    • Od stevka44
      Už dva krát som volal operátorovi o navýšenie paušálu a stále som nedostal oznámenie. Prečo?
    • Od hallimisi
      Dobry den bol som pobocke komárne dal som ziadost vyplatit zabezpeka a dostal som ze nemam vyplatenu siestnu faktura ale som to uz vyplatil.


    • Od dari2829
      Davam Vam vypoved od dnesniho dne tj.20.10.2020 Duvod zaplatena faktura drive na pobocke v D.Kubine. Dostal jsem POKUTU 3,00 EURO za  Uhradu pohladavky /8269316249/ úhrada Faktury č.7260XH03782/20 11,39 Faktura bola splatna 19.10.2020 Dklad vystaveny dne14.10.2020 CO TO MA ZNAMENATI.?!!!!!   SVE UCTY PLATI CESTNE A VCAS."ZADNA POHLADAVKA" Vypoved poslu taktez písemnľ Slov.poštou.