T paušál

Otázka

  • 0

Viete mi niekto poradiť prečo odkedy som prešla z paušálu Áno na T paušál mám signál mobilných dát H+ alebo E vôbec nechytá žiadne 4G .... Predtým som mávala všade kam chodím 4G a teraz nič :o

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Dobrý deň,

zmena paušálu tento problém nespôsobuje. Kontaktujte prosím technickú podporu na 0800 123 777 alebo cez web telekom.sk pre prípadný reštart SIM karty, následne Vám priamo technik odporučí ďalší postup.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ja nastavenie v mobile môže byť nikdy nevieš a náhoda je blbec, že by si mala nastavenú predvolenú sieť 2G a nie 4,3,2 G alebo ´dalšie. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

To je akoby chyba profilu.... Ak si nemenila telefón , fyzicky SIM kartu, všetko by malo zostať pôvodné. Veď sa jedná len o fakturačnú zmenu, viac/menej minúť, SMS MMS a dát. Resetni telefón a ak nepomôže volaj 0800 123 777

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt


sidebar